ziet, het grootste bezwaar wat ik heb met weer in therapie gaan, is dat ik dan weer dagelijks oefeningen moet doen, en dat breekt me gewoon heel snel op. Ik ben blijkbaar niet zo heel therapietrouw (kost me al de grootste moeite om een antibioticakuur volgens voorschrift af te maken, en de foliumzuur nu vergeet ik ook om de haveklap -> ren nu naar de keuken voor de pil van vandaag oeps)
maar misschien is die mensendieck wel wat voor mij
Ziet, dank je wel voor de tip. Ik ga die gauw van de week halen.
Nu gaat het wel weer een beetje, maar toen het vanmorgen doorzette kon ik alleen maar in de foetushouding liggen. Heb me zelfs ziek moeten melden. Dat had ik nog nooit gedaan om deze reden :shock:
Ik heb van een collega van husband een zakje ibuprofen gekregen 600 mg…die neem ik mooi in voor het slapen gaan. Morgen ga ik namelijk gewoon weer naar mijn werk…Het is dus te hopen dat het morgen net zo goed gaat als nu op dit moment…
WWB, gaat het weer een beetje?
:-*
dames hier wachten jullie op
:inlove:
alles OK
wow Colle :inlove: Ga maar lekker op je roze wolk zitten! Wat heerlijk dat het goed is!
wow, wat is het toch een wonder!
mooi colle!! :dance:
wwb: ik ben ook niet zo dat ik netjes elke dag die oefeningen doe.
maar ik doe ze nu regelmatiger als toen ik nog bij de fysio liep… toen dacht ik echt: doei, masseer me maar, dat helpt tijdelijk, en verder zie ik je volgende week wel weer.
maar nu is me wel duidelijk (omdat ik me er ff voor hem ingezet en het blijkt te werken) dat de hele boel gewoon sterker moet worden. en dat gaat nu eenmaal niet vanzelf.
en ik denk ook, dat omdat de oefeningen die ik nu mee krijg nu eens géén pijn doen, dat ik ook meer gemotiveerd ben om ze te doen.
(maar heb ook echt een hele motiverende therapeut hoor, echt zo’n gezellige dikkerd die alles recht voor zijn raap zegt, daar hou ik wel van)
Wow, Colle, dat is mooi :mrgreen: :dance:
Ik kom zojuist bij de dokter vandaan omdat ik zoveel pijn had in mijn buik gisteren en ook vandaag nog zo een raar gevoel had…Toch ben ik gaan werken omdat ik het me niet kan verooloven om ziek te zijn…
Het bleek dat ik gisteren een miskraam heb gehad :shock: , blijkbaar konden ze dit nog teruglezen uit de test…Dit is dan gewoon gebeurd door de pil heen…Tenminste ik was hem 4x vergeten :oops: aan de ene kant vind ik het moeilijk aan de andere kant…Momenteel kunnen we eigenlijk nog geen kindhe gebruiken. de woning is te klein en ik heb nog geen vast contract. ook mijn man is op dit moment bezig met een interne sollitatie en dat is dus ook nog even afwachten. Vind het van mezelf erg vreemd dat ik er zo nuchter op reageer. Dit had ik niet verwacht :shock:
:shock: :shock: :shock: :shock:
tjeetje das schrikken zeg… weet niet hoe ik zou reageren…
misschien komt de klap nog?..
hoe reageerde je man erop?
Mijn man reageerde eigenlijk een beetje hetzelfde als mij. Hij wil sowieso nog langer wachten dan ik, maar hij weet ook niet echt hoe hij erop moet reageren omdat we voor onszelf besloten hadden om pas okt/nov voor het echie te gaan…Beteje vreemd dus…
Het is gewoon omdat we beide er nog niet echt bij stil hadden gestaan dat het weleens eerder zou kunnen gebeuren dan okt/nv…(denk ik)
aha…
wel een raar idee hoor… door de pil heen… ik was ook niet zo heel trouw
:oops: moet ik toegeven…
denk ook dat ik na de bevalling de prikpil ofzo ga nemen… of een spiraaltje… nog tijd zat om er over na te denken… :mrgreen:
tjee Belly, wat een heftig verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt.
Hopelijk herstel je snel, en krijg je er niet later een klap van!
Dikke :hug:
jeetje belly :hug:
misschien komt het nog
maar misschien komt er geen klap.
jullie lijken me wel heel nuchter…
het is dat je naar de dokter bent geweest,
anders had je het nooit geweten :o
Belly, jeetje wat een verhaal… :hug:
Ik hoop voor jullie dat de klap uit blijft.
iig sterkte… Is de buikpijn wel weg??
Ik wil jullie even vertellen dat ik op dit moment op de wachtbank zit…
Nog 13 dagen te gaan…
Ik hoef niet meer te wachten tot het najaar is, tot dat we weer mogen klussen… We zijn nu al begonnen…
:mrgreen:
spannend moosje! :dance:
Jeetje belly dat is dubbel zeg!!!
Maar ik denk de manier waarop jullie het benaderen misschien toch het beste is… Maar mocht je, je er toch nog anders over voelen is dat ook, ok natuurlijk. Maar, ja terug draaien kan je het helaas niet, het is al gebeurd. Al maakt het, niet minder erg.
En door de pil kan altijd natuurlijk. Zelfs bij correct gebruik daar weten wij hier alles van haha. (nuvaring doet t m beter haha) Dus ZEKER als je niet stipt bent!! Dus dat is wel “logisch” als je m vergeten bent dat dit kan gebeuren. Maar zo dubbel omdat het een miskraam dan bleek te zijn he…
:hug:
Colle had je echo al gezein blijft —> :inlove:
Chrisje : Welkom hier!!!
@Belly wrote:
KleinBloemetje, Turkije is ook erg mooi hoor! Hoelang blijven jullie?We gaan 12dagen. Naar mijn familie toe. Me broer (turkse broer) werkt in een hotel zo all inlc. Dus we gaan lekker in het hotel, met korting hahahaha! zoals altijd. heeerlijk. Joy kan dit jaar mee doen in de miniclub. Me moeder heeft prachtige kleren voor dr genaait van Jottum had ik gezien maar veel te duur dus mam heeft t gemaakt in nog mooiere kleuren ook hahaha (bij Joy dan en precies op dr maat echt handig zo mam) WHAHA dus zie t al helemaal voor me hoor me kleine meid daar savonds in de miniclub. :lol:
En zoiezo heb ik er veel zin in natuurlijk echt lekker!!
@ziet heeel ander vraagje ik weet het maar vroeg het me gewoon ineens af hoe is het nu eigenlijk met Tygo en zn asmtatische klachen?
Belly hoe is het nu met je?
Hier gaat het gewoon, hihi…
druk met verhuizen, moederen, en werken… Ik heb heel stom nu geen klapperende stokjes. Moet er ff niet aan denken (komt omdat het heel druk is nu, en ik keuzes moet maken tav het werk, wat onzekerheid met zich meebrengt, onzekerheid en zwangerschap is geen goede combi lijkt me)
@KleinBloemetje wrote:
@ziet heeel ander vraagje ik weet het maar vroeg het me gewoon ineens af hoe is het nu eigenlijk met Tygo en zn asmtatische klachen?
lief dat je het vraagt.
Astmatische klachten zijn helemaal weg (al loopt ie nu wel te hoesten, maar dat is een gewone verkoudheid).
Al vanaf november is ie helemaal ‘schoon’ en vanaf januari is ie pufloos.
We zijn erg blij!