Nou meiden een nieuw deeltje, waar we lekker door kunnen klapperen.
Wil je op het lijstje erbij, of wil je gegevens veranderd hebben, geef ze ff via pb door.
Meld me ff in het nieuwe deeltje.
MAar ik zie geen lijstje…alleen een plaatje van mijnalbum? Ligt dit aan mij?
ow echt?? ships…
herlaad je pagina eens (ctrl en r tegelijk indrukken)
anders zoek ik ff een andere site waar ik kan uploaden.
Nee dan blijf ik dat zien…
@wwb wrote:
Nou meiden een nieuw deeltje, waar we lekker door kunnen klapperen.
Wil je op het lijstje erbij, of wil je gegevens veranderd hebben, geef ze ff via pb door.
Dit zie ik…
ik open ff een photobucket account,…
momentje
ik zie zelfs in je quote wel mijn plaatje, maar goed ik kijk ff bij photobucket
zie het nu wel Ingrid??
Jaaaaaaaaaaaaaa nu zie ik het wel!!! WAt een mooi plaatje en lijstje!!!
dank je hihi… was wel een beetje onzeker wat jullie er van vonden. Misschien dat jullie het te zwanger vonden ofzo…
Mag ik ook aansluiten?
Wij willen starten om voor ons tweede kindje te gaan. In augustus (op mijn verjaardag!) gaat de pil de deur uit.
Ik zag dat er zich nog meer aanstaande augustus-stoppers hadden gemeld. Dacht dat ik te vroeg was om me ergens bij aan te sluiten, maar nu zie ik dit topic en denk: joepie!
Kan ik me lekker al gaan wentelen in de voorpret!
tuurlijk mag je je aansluiten…
ik zal je even in het lijstje invullen…
dank je wel! Super!
owww ben ik weer :oops: heb jullie verwaarloosd :oops:
maar ik wil graag op het lijstje blijven :dance:
we willen vanaf augustus er weer voor gaan :inlove:
ben vandaag ongesteld geworden en zooo gehuild dus ik ben er echt aan toe om zwanger te raken :mrgreen:
nu maar hopen dat het lukt
colle is ons stiekum al voor gepiept :naughty: :lol:
en ik meen in het oudere deeltje ook al een aantal stiekumerts die zwanger raakten te hebben gezien 8)
dus wie weet :shifty: neeeej mag niet en kán niet…hij moet in maart examen doen…en we moeten 6 tot 8 weken ziekenhuis incalculeren…dussss voor augustus geeeeen “oeps” :shifty:
elke avond als tom naar bed gaat vind ik het zooo moeilijk hem “los” te laten…hou zoveel van hem…kan hem dan zo lang niet knuffelen :oops:
ik kijk zooo uit naar weer zon wondertje om al je liefde aan te geven :inlove:
MELD!!!
Mooi lijstje wwb! :-*
dank dank…
guusje en muze jullie staan erbij (en up to date)
ik ga nu bij mijn (v)echtgenoot op de bank zitten
tot morgen!!
ik zie een paar bekende namen op de lijst 8)
Ingrid, je pb is gebeurd
Hi dames,
leuk een nieuw deeltje! Achter mijn naam staat trouwens aug 08, maar het gaat eerder ergens in 09 worden hoor! Ik wil eerst nog afvallen en als het kan nog afstuderen…
WWB, Hij is echt heel mooi geworden :dance: Ik had het niet beter kunnen doen :mrgreen:
Dan ga ik nu mijn bedje opzoeken aangezien morgen mijn wekker weer gaat :shock: Gelukkig maar werken tot 12:00 uur en dan maandag heerlijk vrij :dance:
Fijne avond meiden! Tot gauw!
Ik zal proberen me weer wat vaker melden :oops: