wat is het lijstje mooi! :dance:
Hee ik ben er weer vanaf? Of kijk ik er nou overheen?
Hihi :lol:
@Muze wrote:
Hee ik ben er weer vanaf? Of kijk ik er nou overheen?Ik zie je staan, onderaan! :lol:
Hihi :lol:
Ik zie je ook staan :mrgreen:
he dames
ik ben er ook niet zo vaak meer…maar dat komt door die idiote hormonen die mijn lijfje het heel moeilijk maken… :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
ik lig al de hele week op de bank…raimond moet alles doen…zelfs voor Dave zorgen…
ik heb er gewoon even de kracht niet voor…hopelijk komt dat snel terug…volgende week moet ik gewoon werken…en om me nou ziek te melden, daar moet ik nog even over nadenken…
trouwens mooi lijstje :thumbup:
Oh, Cole :hug:
Je moet maar zo denken, het is voor een goed doel
ojaa, nou sta ik er wel!
hahaha maf zeg!
Hoi meiden,
Mooi lijstje, maar ik wist niet dat ik al 2 kinderen had :think: :think: zal eens hard gaan zoeken waar ik ze gelaten heb :mrgreen:
Eigenlijk meld ik me af hier, want zoals in het lijstje staat beginnen wij april 2008 en we hebben op koninginnendag positief getest :dance: :dance: :dance: :dance: Durf mn banner nog niet aan te passen, was trouwens van mn langste cyclus die deze ronde adhv mn ei weer 3 dagen korter was, dus had vandaag mn NOD. 1e ronde meteen raak we zijn helemaal in shock :shock: :shock: hadden het absoluut niet verwacht en we zijn nog een beetje voorzichtig, maar ik begin toch steeds meer te stralen. Heb van mn buik helemaal geen last, alleen enorme (.)(.) ze staan helemaal strak en doen zeer, maar mij hoor je niet klagen hoor (nou ja klein beetje :mrgreen: )
Volgende week moet ik even mn bloed laten prikken voor mn schildklier dat alles goed is en dan 8 maanden wachten :eh: :inlove: :mrgreen:
Loesje :dance: Gefeliciteerd!
wow Loes proficiat!!
Ik zal het lijstje snel aanpassen, en dan zal ik er maar 0 kindjes en ja bij zwanger van maken he…
Loes, het lijstje is aangepast, ook voor Moosje hihi
gefeliciteerd Loes!! :dance:
Hee Loes,
Geweldig zeg! En nog zo snel ook!
Geniet er lekker van!
En wat je (.)(.) betreft: hahahaha heel herkenbaar, dus een duidelijk teken dat die test echt positief was hoor…
Ha loesje, wat goed!!
Gefeliciteerd!!
Loes, gefeliciteerd!! Heb je je 2 kinderen al gevonden?? Misschien heb je ze ooit groen geschilderd en aan de konijnen gevoerd… :think:
wwb, dank je voor het aanpassen…
@moosje: nee heb ze niet meer kunnen vinden en we hebben ook geen konijnen :mrgreen:
@muze: Houdt het ook weer op of heb je er je hele zwangerschap last van gehad. Had gister eindelijk wat minder zere (.)(.) maar vanochtend lijken ze weer groter en doen ze weer meer zeer. Ga denk ik alvast maar een meegroei bh kopen :? wilde eigenlijk nog niet teveel shoppen, beetje zelfbescherming, maar zo’n ding lijkt me nu al handig.
@wwb, prachtig zo, heb ze idd echt niet kunnen vinden dus we houden het maar alleen bij zwanger!!
We beginnen er eindelijk een beetje in te geloven, de testen worden elke dag donkerder, heb vandaag de laatste gedaan. De mensen van zozwanger zijn vast blij met me, ze hebben maar 1x 10 testjes hoeven sturen en meteen al resultaat :mrgreen:
Nou meiden succes met klapperen, en hoop dat als het gestopt is jullie net zo snel zwanger mogen zijn als ik :mrgreen:
:-*
Loesje, dat hoop ik ook… :mrgreen: Maar als ik kijk naar de vorige keer, hoef ik niet bang te zijn dat het lang duurd, ik was namelijk ook meteen zwanger… Maar ja, het kan nu natuurlijk ook langer duren.
loesje JAHOE!!! GEFELICITEERD :-* :-* :-*
nu maar hopen dat jij er minder last van krijg dan ik (de :sick: -afdeling dan he )
een januari 2009 mama…hihihihi
dat ben ik ook (althans ik van 2006 dan he…) maar nu wordt ik een dec 2008 mama
Loesje, bij mij werd het niet minder… haha op een gegeven moment werden zo ook nog eens branderig en met plusminus 4 maanden ging ik al ‘lekken’.
Die van mij namen overigens zulke gigantische vormen aan dat mijn man er bang van werd… serieus… :roll:
mag ik er bij komen schrijven
deze maand ga ik beginnen met insimineren via een donor
de eerste poging is 16 mei