KoK's klapperende eierstokken klapperen door

Hoi Chantal,

tuurlijk mag je meeschrijven, alleen deze topic is voor meiden die graag zwanger willen worden maar om een of andere reden moeten wachten met ‘proberen’. Kan zijn dat ‘papa’ nog niet wil, of verhuizen, financieel ofzo. En omdat jij over 2 weken al gaat proberen weet ik niet of je hier echt op je plek bent.

Het is echt niet zo dat je van mij hier niet mee mag schrijven hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Maar het is meer dat het onderwerp misschien al een fase voorbij is bij je.

Misschien dat anderen het beter uit kunnen leggen, want ik wil echt niet zeggen dat wie dan ook hier niet mag schrijven!

Jeej! Wij gaan mijn pilvoorraad wegwerken (dwz nog wel opslikken) en dan gaan we proberen :dance: Klein jaartje nog (grote pilvoorraad helaas), maar hopelijk zitten we dan ook lekker in een eigen huis én dan zijn we in elk geval ook getrouwd :slight_smile:

Hallo meiden,

Even een teken van leven.

Lekker aan het genieten van het mooie weer?

Loesje gefeliciteerd!!!

Vrijdag ben ik lekker wezen shoppen met mijn vriendin! Teruggekomen met een goede buit! :mrgreen:

Verder dus lekker buiten en weinig binnen!

Ik lees wel mee hoor!

Nog even gauw voor de stilte…

WWB, denk dat je het goed hebt uitgelegd :wink:

Elvi welkom

:mrgreen:

Elvi, welkom!!

Chanal, je bent idd van harte welkom maar ik denk ook dat je dan beter bij de ‘mei-stoppers’ mee kunt schrijven…

Ik heb al een tijdje geleden de laatste pil geslikt… Ik vind het maar rommel en had geen zin meer om er geld aan uit te geven…

Mijn lichaam kan nu tot rust komen zodat we tzt er meteen tegenaan kunnen… :mrgreen:

Hebben jullie vandaag ook van het weer genoten??

Ik ben flink verbrand, heb ook een uurtje in de zon gezeten…

Ja ik heb inderdaad ook heerlijk op mijn balkonnetje gezeten vandaag, alleen jammer genoeg had ik geen zon meer :cry:

De zon draait in de middag naar mijn slaapkamer toe :?

Nu dus maar hopen dat we gauw een andere woning krijgen met véél zon :mrgreen:

@moosje: Ik moet ze nog ff opsturen, maar wil er eigenlijk eerst een foto van maken. Is zo leuk, je ziet elke dag ongeveer het staafje donkerder worden :inlove:

@colle: Bedankt :mrgreen: ik zag dat je bij de januari mama’s al ff langs was geweest. Hoest met jou?? Vreselijk veel :sick: Ik werd van de pil al af en toe een beetje misselijk, heb nu ergens anders gelezen dat je dan ook vaak last heb tijdens de zwangerschap, maar tot nu toe nog maar een klein beetje. Moet zeggen dat ik me vanochtend voor het eerst een ietsie pietsie misselijk voel, maar ik ben ook pas 4 weken :shifty: beloofd veel goeds, wanneer begon het bij jou??

@muze: het lijkt wel of ze elke dag groeien, heb ook het idee dat iedereen er naar aan het kijken is :shifty: maar dat zal wel meevallen (hoop ik) ik heb wel al hoge hemdjes onder mn shirtjes aan, want anders vallen ze er bijna uit :shifty: Mn man vind ze wel heel sexy (totdat hij eronder bedolven wordt)

Ik ben gister ook lekker verbrand, we zijn in de tuin aan het werk en dan sta je toch bijna de hele tijd in de zon, af en toe ff terug rennen naar de schaduw. Tot gisteravond 8 uur bezig geweest, druk lang weekend geweest, ben ook bekaf, maar het is harstikke mooi geworden.

:-*

Hoi wachtende (oja en 1 misselijke-niet wachtende) dames hihi.

Zo even bij lezen. Ben niet zo lang wakker. En lui. Echt.

Gelukkig mooi weer. Kom wel tot een soort van actie dan hahaha!

Loesje: GEFELICITEERD!! :inlove:

Muze: je man die erbang van werd haha. :eh: :mrgreen:

Chantal: Welkom! Tuurlijk mag je mee schrijven, al snap ik de post van wwb ook wel. Maar doe wat voor jou fijn voelt. Dit topic gaat voornamelijk over meiden die indd lang gewacht hebben of nog lang wachten. En niet heel erg over het “klussen” zelf. Maar als je, je hier goed voelt: Welkom gezellig!!!

Elvi: Welkom ook!! Leuk zo een vooruitzicht :mrgreen:

Ingrid: Oo lekker shoppen, doet de vrouw altijd goed haha!! En zeker lekker weer. En hoe is het nu met zindelijkheid met je dochter???

Moosje: Goed al zonder de pil, is toch prettiger zonder al die hormonen en indd: Dan kun je als je begint ook direct echt beginnen. :thumbup:

En verbrand? Geen last ervan? En ja het is wel echt heeeerlijk weer mag wel hele zomer zo blijven :lol: 8)

O belly dat is jammer, zo een balkon heb ik ook, ochtend zon. Maar gelukkig heb ik een tweedebalkon achter haha met de zon vanaf een uur of 2. Hoop met je mee hahaha voor huis met meer zon. :dance:

Loesje: word er nieuwsgierig van hoe het is geworden!! Wel lekker he als je zo hard gewerkt hebt en dan een mooi resultaat :mrgreen:

Dank je wel KleinBloemetje :mrgreen: .

Morgen krijg ik te zien op welke plaats we zijn beland met betrekking tot een andere woning. Deze woning is midden in de stad naast het Centraal Station. Hij heeft zowieso 1 kamer meer dan nu, en heel belangrijk: Een gesloten keuken :dance: Nu hebben we namelijk een open keuken naast de woonkamer en die is echt heel klein :shock:

Ik wil de woning wel eerst zien voordat we hem eventueel accepteren, maar de kans is groot dat we hem toch nemen :wink: Is weer een stapje dichterbij oktober :mrgreen: Maar goed, we gaan het morgen merken. Om half 4 is de sluitingstijd van de reacties. Ben benieuwd.

Morgen weer werken na weer een lang weekend te hebben gehad. Maar gelukkig is het maar 3,5 halve dag en dan hebben we voor de laatste keer weer lang weekend :dance: Dan is het wachten op onze vakantie in september naar Suri :mrgreen:

Zo, het is weer een heel verhaal geworden zie ik :shock: Hebben jullie nog iets gedaan met bevrijdingsfestival? Wij niet, wij zijn lekker thuis gebleven en lekker genoten van een kopje koffie met glacekoek :inlove: op het balkon.

zo dames ik heb gewerkt…dus niet zeuren over een zonnetje die er half was he :naughty: :naughty:

HAHAHAHAHAHA grapje hoor…behalve het werken…want dat moest ik echt.

loesje…vanaf 6 wk verdubbelt het hcg hormoon en hierdoor KAN je misselijk worden…en idd ik wordt dat dus… dit kan tot de 12e wk duren…maar ook veel korter…helemaal niet…of zelfs tot aan na de bevalling…of te wel het kan alle kanten op gaan…tis maar net welk lot je hebt gekregen…

Belly spannend hier gaan de :thumbup: :thumbup: :thumbup: aan de slag voor jullie huisje…

moosje ik was ook al een tijdje pilloos hoor…ik had het gevoel mezelf niet te zijn…en na het stoppen werd ik weer langzaam aan mezelf…(dit was na de bevalling van Dave en een operatie hoor)

elvi…bij jou ook een ‘einddatum’ inzicht :dance:

chantal ook al zijn wij de ‘wachters’…om het even zo te zeggen (moet vooral ik zeggen dan he :wink: ) het word bij jullie ook spannend zeg…

enne daarom ook wat :thumbup: :thumbup: voor jullie hier aangezet hoor…

Maar je bent gewoon welkom hoor

Muze WHAHAHAHAHAHAHA je man bang ervan HAHAHAHA ik zie het al helemaal voor me… :lol: :lol: :lol:

Je wil het niet weten joh…

Stond ik 's avonds naast het bed, shirt uit, beha loskoppelen: PLOING PLOING, twee van die kanonnen.

En dan die blik van hem…

zoiets als dit, in respectievelijke volgorde: :shock: :o :eh: :shifty: :hand: :snooty: :naughty:

Oja, en het is nu definitief besloten:

Op mijn verjaardag, 6 augustus, mieter ik de pil de deur uit!!!

Whihaaaaaaaaaaaaaaaa!

Zo’n zin in, ik kan bijna niet meer wachten! Kiki vraagt ook steeds om een zusje, zóóó cute… :inlove:

Ben helemaal happy!

:dance: :dance: :dance:

mijn boobies waren ook niet meer normaal

ik werd er zélf bang van, vooral toen ie geboren was,

echt, ik dacht: dat komt nooit meer goed :mrgreen:

en dat is ook nooit meer goed gekomen whahaha

maar als ik eenmaal nooit meer zwanger ga worden,

dan ga ik er wel iets aan laten doen

Valt me trouwens nog wat te binnen, met al die borstenpraat.

Kiki die is nu ruim 3 jaar, maar nog steeds heb ik soms last van brandende borsten, en er komt ook nog van dat heldere vocht uit mijn tepels dan… Is dat vreemd?

Heb het niet altijd hoor, zo eens in de zoveel tijd begint de boel te tintelen en dan komt er vocht uit, paar druppels.

oh daar heb ik geen last van (gelukkig)

ik weet niet of het normaal is.

heb je (lang) bv gegeven?

Helaas maar 10 weken. Toen ging ze voor 't eerst uit logeren omdat wij naar een bruiloft moesten, en les tétés dachten toen: bekijk 't maar, wij kappen er mee!

Was niks meer daar! Echt in 1 dag tijd van campina naar niks… Heel fijn inderdaad.

Daarom ook zo gek dat ze nu af en toe nog een stuiptrekking hebben.

Belly: Waar kom je eigenlijk vandaan als ik mag vragen dan?

Maar spannend van je huisje enzo :smiley:

O lekker hoor straks weer een lang weekend en met deze weersvooruitzichten is dat wel lekker haha.

En jaaa suriname. Ooo ik wil ook zo graag. Ga toch eens kijken of we niet in Januarie een maand kunnen gaan. Als Joy 4jaar is dan. Dus niet deze maar die erna. Want dan is ze nog niet leerplichtig he…

Wij hebben trouwens ook niks gedaan gister. Ja normale dingen. Lekker roti ( :wink: ) gemaakt zelf. En met lionel en Joy buiten geweest en op t balkon enzovoort. Hij moet vandaag weer weg voor werken, dus zie m donderdag avond weer. Alleen dan bijeenkomst ivm overlijden schoonvader 6weken geleden begravenis geweest, dus weer samen zijn. Gaat zo anders misschien weet jij dat ook wel belly?

Colle: Haha hier hele zonnetjes hoor dus mij hoor je niet klagen. :lol:

O ik wil je niet ontmoedigen maar misselijk kan tot 16weken hoor!! Ja langer en korter natuurlijk altijd maar die 12weken klopt niet echt. Ik was kots en kots misselijk bij Joy 9maanden lang :roll: en toen hoorde ik dat, en later in t ziekenhuis ook nog dat ze dit aan me vertelde meestal is de grens op 16weken niet 12weken volgens de artsen dan haha.

Maarre hoe is t nu met je dan?

Muze: oooo wat leuk!!! :smiley: :smiley: dat is echt super. :smiley:

Ik herken het niet van dat branderige gevoel wel krijg ik soms ineens nog druppeltjes tja somms meer doorzichtig soms meer wittig voormelk??

Terwijl ik ook echt (helaas) niet lang bv heb kunnen geven.

KleinBloemetje,

Ik kom uit Almere :mrgreen: Ja ik kijk ook echt uit naar Suriname. Als het vakantiegeld er is gaan we meteen boeken :mrgreen:

Roti!!! Heeft mijn man ook gemaakt gisteren :mrgreen: Yummie :inlove:

Ja klopt, na het overlijden van een dierbaar iemand komen ze inderdaad samen. Ik moest daar in het begin erg aan wennen hoor :oops:

Januari is een goede maand om te gaan! Dan is het ook niet zo heel duur :oops:

Ik ga er gauw weer vandoor, nieuwe werkweek is voor mij vanmorgen begonnen :wall:

Fijne dag iedereen! :-*

@Belly wrote:

KleinBloemetje,

Ik kom uit Almere :mrgreen: Ja ik kijk ook echt uit naar Suriname. Als het vakantiegeld er is gaan we meteen boeken :mrgreen:

Roti!!! Heeft mijn man ook gemaakt gisteren :mrgreen: Yummie :inlove:

Ja klopt, na het overlijden van een dierbaar iemand komen ze inderdaad samen. Ik moest daar in het begin erg aan wennen hoor :oops:

Januari is een goede maand om te gaan! Dan is het ook niet zo heel duur :oops:

Ik ga er gauw weer vandoor, nieuwe werkweek is voor mij vanmorgen begonnen :wall:

Fijne dag iedereen! :-*

aah oke! :smiley:

O lekker het Roti :smiley:

Ja ik heb alles nu heel dichtbij meegemaakt, als naaste familie natuurlijk dus ben bij alles geweest. Het is inderdaad heel anders, maar persoonlijk vind ik het echt veel mooier en beter hoe het gaat. Je doet het echt samen zegmaar… Ja weet niet vind het gewoon eervol hoe t allemaal gaat, naar de overledene toe maar ook voor de nabestaande. Het heeft echt heel veel indruk op mij gemaakt. Naast het feit dat ook ik het gewoon zoiezo verdrietig vind dat hij is overleden :frowning:

Wel raar na donderdag weer een periode afsluiten. maarja hoort er ook bij…

Juist haha daarom willen we dus ook in januarie (niet te duur inderdaad :mrgreen: ) als je langer dan 2weken wilt zit je anders aan de zomervakantie vast, ja ben niet gek he hahahaha!

Werkse!!!

~

O oooow me verlangens spelen weer op hoor.

Zie overal zwangere en lieve kleine babys. Joy praat over babys elke keer en wilt een broertje de ene dag, de andere dag een zusje haha.

Maarja moet wachten. :roll:

Alja als ik dan weer aan de praktische dingen denk is het ook maar goed hoor. Goh wat kan verstand en gevoel toch VER uit elkaar liggen soms.

@kleinbloempje… ik was met dave ook ver over de 12 wk nog misselijk…dus ik weet het…

ik geloof dat ik maar een maandje misschien 2 niet misselijk ben geweest…van de 9…

maar goed vandaag gaat het al een stuk beter…

heb nieuwe telefoon gehaald…de LG vieuwty…echt cool ding joh…

das het makkelijke als je telkens over gaat na 2 jaar…hahaha mag je elke keer een nieuwe uitzoeken… :mrgreen:

mijn mannetje is wakker…hij moet nog gaan slapen…waren beetje laat thuis van het shoppen…hopelijk gaat hij nog wel even slapen :pray: :pray:

groetjes colle