KoK's klapperende eierstokken klapperen door

@colle wrote:

@kleinbloempje… ik was met dave ook ver over de 12 wk nog misselijk…dus ik weet het…

ik geloof dat ik maar een maandje misschien 2 niet misselijk ben geweest…van de 9…

maar goed vandaag gaat het al een stuk beter…

heb nieuwe telefoon gehaald…de LG vieuwty…echt cool ding joh…

das het makkelijke als je telkens over gaat na 2 jaar…hahaha mag je elke keer een nieuwe uitzoeken… :mrgreen:

mijn mannetje is wakker…hij moet nog gaan slapen…waren beetje laat thuis van het shoppen…hopelijk gaat hij nog wel even slapen :pray: :pray:

groetjes colle

whihi ja ik ook, 1 week niet misselijk ja 1x overgegeven in die hele week. Was op me vakantie met me moeder. Die vakantie was me dus gegund :lol: :mrgreen:

Super dat het beter gaat, hopen dat die trent door zet.

Ik had toen zetpillen van esmafene(als je het zo schrijft zoiets in elk geval) om minder over te geven na 16weken gehad. Dus als je last blijft houden is echt wel goed middel! Ging van zo 16 a 20 x per dag overgeven, naar 3 a 4 x per dag :thumbup:

Leuk een nieuwe foon!!!

En hoop dat je mannetje lekker gaat slapen.

Mijn meisje is niet echt moe dus doe dr gewoon half7 naar bed vandaag 8)

Nou, de uitslag van de woning is er. We staan op plaats 12 van de 21 :shock: Het blijft dus nog even spannend en het kan alle kanten nog op gaan. Toch durven wij hier nog niet echt op te hopen. Anders wordt het alleen maar teleurstellend :shifty:

Pff, het is zulk lekker weer en dan zit ik braaf op kantoor :cry: Gelukkig heb ik zo weer even 10 minuten pauze en dan ga ik heerlijk genieten van het zonnetje :mrgreen:

Van het weekend gaat het ook lekker worden zag ik al en dan ga ik het er echt van nemen. Heb mijn ouders al opgebeld met de vraag of het goed is of we langs komen, en we zijn ook meteen uitgenodigd om te barbequen :inlove: Dus ik zie uit naar zaterdag!

Lekker genieten in het zonnetje en lekker verwend worden door mijn ouders :inlove:

Dan ga ik nu weer doen alsof ik hard aan het werk ben :shifty:

Haha ik mocht vandaag lekker thuis werken. Alleen crashte het systeem tot 2 keer toe, heb ik er de brui aan gegeven… :lol:

Toen lekker gaan fietsen met het gnoompje en onderweg lekker gepicknickt… genieten, genieten, genieten!

Hoi dames!

Het heeft even geduurt, omdat we geen internet hadden, maar hier ben ik dan weer! Mag ik nog steeds meeklapperen???

Eindelijk zijn we in het nieuwe huis!!! Het is hier nog een vreselijke rommel, maar er is een stuk meer ruimte en ik zit lekker op de zolder te tikken! (hiervoor hadden we geen zolder) Internet heeft er 2 weken uitgelegen :doh: :naughty: Bij de provider hadden ze een week te vroeg afgesloten op het nieuwe adres en hier kreeg mannetje het niet aan de praat :wall: Maar ja, het is op gelost en ik kan weer!!!

@ Belly: gefeliciteerd met je bruiloft nog!!!

Eerlijk gezegt heb ik verder nog niet echt gelezen, dus dat zal ik straks of morgen even snel doen… Ik moet eigenlijk nog dozen uitpakken, dus vandaar… :shifty:

liefs

daffie

ow, enne…

@ colle: GEFELICITEERD!!!

Ik ben een tijdje niet geweest,Maar hier ben ik weer

en wat zie ik Colle zwanger GEFELICITEERD

bij damian ben ik 3 maanden lang ziek geweest en heb me heel de dag leeg gespuugd.en ben kilo’s afgevallen,en met anne spuugde ik zelfden

Meiden ik moet jullie ff iets vertellen Zie de spoiler

Wij hebben een paar keer onveilig sex gehad,En ik ben nu 6 dagen overtijd :oops: :oops: :oops: :oops: En voel me raar lijk wat misselijk :think: ik was namelijk weer ongesteld geworden en was netjes een cyclus van 24 dagen maar nu moest ik 5 mei ongie worden en niet geworden.Ga een deze dagen maar testen,heb al testen online besteld

Het is trouwens wel erg lekker weer he ???

Ik ben gister 2 keer gevallen zit nu met me been omhoog,kan haast niet op me linkerbeen staan :frowning:

dikke knuffeeeel

thanx meiden

kimmiejj spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

daffie… dus jullie nieuwe huisje bevalt wel :mrgreen:

Daffie, dank je wel :inlove: Fijn dat jullie huisje zo goed bevalt :mrgreen:

Kimmiejj, Spannend :pray:

Colle, hoe gaat het nu? Nog steeds misselijk?

Ik mag niet klagen met dit lekkere weertje. Wij zijn het weekend naar mijn ouders geweest en hebben ons heerlijk laten verwennen. Ik heb heerlijk in de tuin liggen zonnen en ben nu zelfs lichtjes verbrand op mijn armen :shifty:

Maar het basiskleurtje voor Suri is er :dance:

Aangezien mijn schoonmoeder op curaçao woont en niet op het huwelijk kon komen hebben we een cadeautje gehad, het is meteen een beetje voor de reis ook en voor mijn mannetje zijn verjaardag. Maar we mogen niet klagen.

Vanmorgen was er op mijn rekening bijgeschreven €1000,-!!! :oops: :shifty:

hooi,

@ Kimmiej: :shock: ooooeeeeehhhh… spannend!!! Weet je al iets???

@ Colle: Hoe is het??? Erg he, die misselijkheid? Ik heb het de vorige keren niet zo gehad, maar mn dinnetje wel! Enne… Yep, het bevalt prima!

@ Belly: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: soooooooooooo… dan mag je inderdaad niet klagen! Weet je al wat je er mee gaat doen?

Wij zitten voor de rest nog steeds in de dozen… Inmiddels is de woonkamer zo goed als opgeruimd, maar ja, de slaapkamers nog niet, natuurlijk… En alles gaat ook niet zo snel, vanwege die rondrennende kabouter hier in huis… Das soms wel eens vervelend (en niet zo goed voor mn humeur) maar ja… Gaat vanzelf over!

liefs

daffie

Kimmie, spannend meid, als je op het lijstje wil, pb me dan ff, met wanneer je start is, en hoeveel kiddies je al hebt (1 geloof ik he hihi)

Daffie, je staat op het lijstje hoor!

En hier ook verhuisdozen, alleen gaat het spectakel hier pas over een week of 5 beginnen. We hebben de sleutel van ons nieuwe huis deze week gekregen, en zijn nu aan het schilderen enzo.

De slaapkamer van onze zoon is nu af, en beneden hadden we een kamer die we omgedoopt hebben tot ‘de nicotinekamer’. Mennnn wat was het daar smerig. Dit weekend zijn we met een goedje aan de gang geweest wat het wit gekregen heeft. Het was een soort bleekmiddel, sloeg ook enorm op je adem, het was dus maar goed dat ons apie niet bij ons was hihi.

Ook hebben we een dekbed besteld met erop: our home is our castle, every day every month every year.

Wij vonden het zo gaaf, en zo goed passen bij wat we aan het creeren zijn, namelijk ons thuis (en niet bijelkaar verzamelde meuk).

Ik ga nu ff met een cappucino genieten van de rust hihi

wow Belly, dat is een aardig kado zeg, pfff wat een bedrag! Dat is wel welkom met zulke dure plannen he hihi… Kan je toch iets moois van doen als je verhuist bent, of voor je reis he…

wwb ik sta al op het lijstje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nee weet nog niets meiden zit op de ZWtesten te wachten heb ze online bestelt maar vandaag geen post gehad

Daffie, ja we gaan hiervan onze reis naar Suriname boeken en alle dingen die erbij komen kijken. Paspoort en Visum. :mrgreen:

WWB, ja het is meer dan welkom :dance:

Kimmjie, wat ben ik een sufferd zeg, je hebt 2 kinders :oops:

wat spannend kim!

Kim, weet je al meer??? Waar heb je besteld dan, indien je ze nog niet ontvangen hebt?

Ik vind het wel weer wennen hoor na elke keer die vrije dagen, nu weer werken…Ik kan er best aan wennen zo vaak vrij zijn :mrgreen:

Kimmiejj???

Dames wat is het rustig hier? Komt vast door het mooie weer :mrgreen:

Het is idd rustig…

Ik vraag me ook hoe het met Kimmiej is…

Hier gaat alles goed, ben blij dat het weer even wat minder warm is.