Test was negatief
nog steeds niet ongie intussen 10 dagen overtijd, ga volgende week woensdag ofzo wel testen,had die test ook tegen 4 uur smiddags gedaan dus ff afwachten tot woensdag weer :mrgreen:
Dus je houdt ons (en jezelf uiteraard :mrgreen: ) Nog even in spanning
Als je al zoveel dagen overtijd bent, zou het tijdstip van het testen niets meer uit hoeven maken… toch?? :think:
Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt, want dit is ook niks, he?
@Moosje wrote:
Als je al zoveel dagen overtijd bent, zou het tijdstip van het testen niets meer uit hoeven maken… toch?? :think:
Ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt, want dit is ook niks, he?
volgens mij wel hoor moosje lig er ook aan of je veel drinkt e.d is mij altijd vertelt :think:
ooo kimmiej, je houdt het nog even spannend he…
Hier even stil geweest, we waren er een weekendje tussenuit richting Ardennen, en vervolgens een heu-le drukke werkweek gehad.
We hebben in de Ardennen nog even zitten fantaseren over de toekomstige (hopelijk) zwangerschap.
Meidennamen in overvloed, dat wordt geen probleem. Maar dan de jongensnamen…
Manlief heeft wel een heel aparte smaak (lees: niet die van mij).
let op:
Maarten, Jasper of Cas (daar kan ik mee leven, al zijn die eerste 2 niet mijn voorkeur)
en dan: Nero of King…
Ik zei: “schat, je bent je ervan bewust dat het hier om een kindje gaat he? we schaffen géén nieuwe hond aan…”
Ik hoop maar dat de volgende een meid wordt, hihi :roll:
kimmiejj…wat vervelend zeg…zolang wachten… hopelijk heb je snel duidelijkheid :-*
muze…idd euh een brde variatie van namen…
wij zijn er nog niet mee bezig…komt wel na de echo…
hier gaat het redelijk…de :sick: komt en gaat… hopelijk stopt het binnekort…want het bepaald je hele ritme…
Fijn Colle, dat de :sick: ook weer gaat. Hopelijk heb je er over een paar dagen ofzo minder last van.
Kimmjie je houd het wel spannend hoor.
Muze, inderdaad een brede smaak heeft je man haha…
Hier zijn we mega druk aan het klussen in het nieuwe huis. Het word zo mooi. Ik ben zo blij met deze kans.
Ik kan nu dadelijk een dikke streep zetten onder allerlei ellende die we hebben gehad in het verleden, en nu beginnen de goede jaren. Niemand die weet van je verleden, en je gewoon als een gezin ziet. Niks bijzonders, gewoon een normale moeder met man en kind.
Heerlijk lijkt me dat!
Vandaag heeft mijn man (klinkt zoo leuk :inlove: ) het plafond in de woonkamer geschilderd(wit). Ik heb de muren in de speel/eetkamer geschilderd (zandkleurig), en de keuken en 1 muur in de woonkamer (ook zand).
Meiden, het is zo’n gaaf huis, ik kan er niet over uitgepraat raken.
Jaren heb ik in een uitgeleefd huis gewoond, zonder geld om het op te knappen, laat staan mooie meubels te kopen.
Toen mijn man bij me kwam wonen nam hij de meubels mee die hij had uitgekozen toen hij op zichzelf ging. Het werd nogal een bonte kermis hier binnen. Lila muren met appeltjes groene banen, blauwe bank, rode stoel, grijze eetkamerstoelen. (doet de voorstelling al pijn aan je ogen?)
Dadelijk komt er rust in de kleuren. Heel saai, heel veilig, maar vooral heel huiselijk. Als een warme deken moet het gaan voelen, en dat gevoel krijgen we nu al wel een beetje, dus de opzet is oke, hihi.
Ik ga nu ff douchen (de verf van me af schrobben hihi)
wwb, dat is zeker een aparte combinatie :mrgreen:
Wij knappen het hier ook niet meer op, zijn echt aan het wachten op een nieuw huisje
Vandaag onze paspoorten laten maken voor Suriname. Er staat nu gewoon de achternaam van mijn man (klinkt idd leuk wwb ) erbij…Was wel even wennen hoor :inlove:
Meiden, ik ga ervandoor. Even op de bank liggen. Ik heb zo een pijn bij mijn ribben. Helemaal als ik gapen moet :?
Fijne avond!
wwb: dat klinkt helemaal goed zeg! lekker rust en een nieuw begin :dance:
colle: da;s niks he, dat :sick:
ik heb er zelf helemaal geen last van gehad,
maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
hier gaat het erg goed met mijn BI :dance:
eindelijk.
dat biedt weer meer perspectief voor een 2e
Ow Ziet, wat fijn dat het beter gaat met de BI.
Mijn lief zei gisteren ook tegen mij; het gaat verbazingwekkend goed met je bekken he (terwijl ik trapje op trapje af ga met schilderen, bukken, reiken etc)
Heerlijk is dat he.
Belly wat is er met je ribben?
Ik ben vanmorgen zwaar klapperend wakker geworden. Tjeee zeg ik ben erg vandaag. Gisteren ongi geworden, dus het zal wel hormonaal zijn, pfff ik word niet goed van mezelf!
Ik heb echt geen idee wat er met mijn ribben aan de hand is. Het doet echt pijn als ik wil gapen. Dat is het net alsof er iemand boven op me zit :shock:
Het gaat nu wel iets beter, maar geen idee waar het vandaan komt.
Ziet, inderdaad fijn dat het beter gaat met de BI.
Ik ga even gauw hier opruimen. Mijn zus komt langs met mijn nichtje en mijn nichtje is allergisch voor kattenharen.
Hey meiden,
IK ben gewoon even nieuwsgierig he…Hoelaat gaan jullie doordeweeks naar bed als je de volgende ochtend weer vroeg op moet? Dit kan zijn omdat je moet werken of omdat de kindjes naar school moeten of om een andere reden…
De reden waarom ik het vraag is omdat ik het gevoel heb dat ik de enige ben die vroeg naar bed gaat. Husband geeft me dit gevoel soms :oops:
Ik ga doordeweeks meestal rond half 11, kwart voor 11…
Nou, ik ga me gauw klaarmaken, Duty calls…Fijne dag!
ik ben een slecht voorbeeld,
dus ik hou mijn mond maar :mrgreen:
varierend tusse 10:00 en 2:00
@belly: Ik ga rond 21.30 naar bed en sta om 6 uur op! 's winters wil dat wel eens 21.00 uur zijn en 's zomers nog wel eens 22.30 (ja als we ff gek doen ) Mannetje lief gaat gewoon ook zo vroeg, hij moet ook net zo vroeg opstaan. Ik ben 's middags om 4 uur thuis en hij om 4.15/4.30 dus dan hebben we nog een heel stuk middag en avond samen. Heb geen zin om me helemaal uit te putten om 's avonds laat op te blijven. Alle leuke series nemen we op en kijken we de volgende dag gewoon vroeg :mrgreen:
Nu ik zwanger ben lig ik wel wat meer te slapen hoor, als ik thuis kom ga ik gewoon ff een dutje doen op de bank, iets minder gezellig, maar dat gaat over een paar weken hopenlijk weer over :inlove:
Ziet, nu ben ik wel nieuwsgierig hoor :mrgreen:
Ik ga dus rond half 11, kwart voor 11 en sta om kwart voor 7 op. Ik ben dan om kwart voor 6 weer thuis van mijn werk…
In de weekenden is het altijd wel wat later en dat verschilt dan ook per keer.
Gisteravond waren we pas laat thuis want we zijn uiteindelijk met mijn zus en nichtje mee naar hun huis gegaan en ik moet zeggen dat ik nu echt kapot ben.
Waren om half 12 thuis en voor we in bed lagen en sliepen was het iets van 00:15 uur… :shifty:
ik lig er nooit voor 1 uur in
(zie het nachtbrakerstopic
meestal wordt het 2 uur/ half 3
:shock: :shock: :shock:
vroeger… in de prehistorie toen ik nog jong was (lees geen mama), toen ging ik niet voor 12 uur naar bed.
Nu… ik zou wel om 20.00 willen, maar ga meestal rond 22.30 tot 23.00 onder zeil, en sta op werkdagen rond 6 uur en andere dagen 7 uur op
:mrgreen: Dan voel ik mij nu helemaal oud :shifty: