oh maar ik voel mezelf af en toe ook 80 hoor :mrgreen:
ik kan gewoon niet vroeg naar bed.
ik heb al jaren slaapproblemen,
en ben er nu achter dat ik gewoon naar bed moet gaan als ik moe word.
en dat is pas zo laat.
als ik toch eerder ga, dan word ik midden in de nacht wakker
en als ik dan weer in slaap val, dan ben ik gebroken 's morgens.
Husband wilt nu weten hoe oud je bent…hahaha.
Meteen krijg ik hier te horen: Misschien heb jij dat ook wel. Jij wordt ook altijd midden in de nacht wakker en dan de volgende ochtend gebroken zijn :shock:
Ik lag er dus vannacht wat later in dan normaal, en nu ben ik echt kapot. Had eigenlijk niet eens meer de puf om te koken, maar ja de kaboutertjes komen hier nog niet :mrgreen:
ik ben 33 maar volgens mij wil je man (hihi, blijft leuk he) het van Ziet weten of niet?
Ik ga zo radar kijken in bed , met een flanelletje aan. Heel romantisch :liar: Dus vanavond slaap ik eerder dan 22.30 haha
Even nagevraagd…Nope, van jullie beide :mrgreen:
Ik slaap vanavond ook heerlijk romantisch :liar: in zo een big shirt :mrgreen:
mwhahaha nooit een vrouw vragen hoe oud ze is!! :naughty:
(maar aangezien hij niet weet hoe ik eruit zie: ik ben 34) (en een half)
Hij begint hard te lachen en zegt ‘’ sorry, maar was benieuwd’’ :mrgreen:
En hij vind me nu oud :shock: omdat ik zo vroeg naar bed ga :shock:
Van je man moet je het hebben he
tsssss die moet je vaker op zijn flikker geven joh!
:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sorry meiden ik kan de tijd en moed ff niet vinden hier regelmatig te reageren.
Mn mannetje is er nog niet klaar voor en ik wil heel graag.
Dus ff rot zeg maar.
Daarnaast is het op mijn werk ook onduideljk of ik straks wel een vaste aanstelling krijg (ik heb mijn laatste jaar contract gekregen)
Dus ben ff stil maar blijf wel meelezen.
Oh Ingrid :hug:
balen ingrid!
maar je weet nooit hoe het ineens kan lopen,
dus blijf maar wel meelezen en af en toe ff zeggen hoe het met je gaat!
(we zijn allemaal wachtenden, you know… :hug: )
Ik was jullie kwijt :oops:
Ga morgen bijlezen en weer meedoen, oke?
Trusten!
hallo dames…
ik lees ook nog wel hoor…ben alleen te beroerd om te reageren…
komt vanzelf weer…
:-*
Vreemd, ik krijg geen e-mailtjes meer als er een nieuw berichtje hier is geplaatst :think:
Ja!!! Het is officieel! Vandaag hebben wij onze reis geboekt naar Suriname :dance:
We vertrekken 11 september en komen 3 oktober weer terug :dance:
Ik heb er nu al zoveel zin in! Ik kan hier echt naar toe leven! Het koste wel even wat, maar we hebben het geluk dat we geen hotel hoeven te betalen aangezien we bij familie in Suriname gaan slapen.
Ik vind het zo spannend he :oops: In mijn 25 jaar ben ik nog nooit zover weggeweest. Het waren altijd campings in Nederland, toen ik 2 jaar was, 3 weken Spanje en vorig jaar Griekenland. Dus, ik ben nu al een klein beetje zenuwachtig :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen:
Belly: wat gaaaaaaaaf!!! beetje jaloers hahaha. echt super leuk voor jullie.
~
Hee meiden,
ben er een tijdje niet geweest.
Om wat redenen die ik hier niet ga schrijven.
(via pb is prima mocht iemand willen weten waarom)
Verder ben ik jarig geweest 8)
Had er geen zin in, maar t was wel leuk toch nog.
En heb t leukste cadeau ever gehad:
We hadden een ouderbetrokkenheidsochtend. Dus ik mee. Spelletjes doen in Joy dr klas. Zingen. En van alles binnen en buiten. Voor 45min zo ongeveer was het…
Joy deelde mee dat mamma jarig was. De juf kreeg er lucht van,
En dus gingen alle kinderen voor me zingen zo lief al die peutertjes. En joy helemaal stralen. Wantja haar mamma he hahaha! Voelde me echt ff jarig. Echt jarig zoals een kind dat voelt haha. Echt leuk.
Verder heb ik nog niet echt bijgelezen oid. Misschien vanavond eventjes wat mee lezen…
:-*
oh klein bloempje wat super lief… tranen in mijn ogen…wat een skatje heb je :inlove: … en wat leuk dat de juf mee deed… zou ik ook gedaan hebben… :mrgreen:
belly… wow heb je nog plek in je koffer voor een walvis… ben ik wel tegen die tijd :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha, nee Colle, sorry, ik moet allemaal chocolade en ander snoepgoed meenemen :mrgreen:
hoi hoi,
ik kreeg dus ook geen mailtjes meer van dit onderdeeltje.
Belly fijn zeg dat die lang gedroomde reis nu eindelijk geboekt is. Kan je toch lekker naar uitkijken he. En dan nog te hopen dat je snel jullie droomwoning vind (je was toch op zoek, of haal ik je door de war?)
Colle, gaat het wat beter met de :sick: ?
Klein Bloempje, leuk he, dat die kleine kiddies zo je hele hebben en houden op straat gooien. Wel schattig hoor!
Hier druk aan het schilderen, maar het word zooooo mooi, ik ben echt heel blij met dit huis. Vandaag stond ik in de ‘toekomstige babykamer’, zegt mijn man :inlove: tja en hier komt dan ons volgende kleintje te slapen, waar zullen we het bedje zetten. Ow ik kon wel smelten op dat moment. Ik vond het zo on’man’s en toch zo schattig.
Ik ga nu ff douchen, ben vies van het texen,
Hier ook weer eens een berichtje van mij…
We zijn druk in de tuin bezig… Het wordt echt heel erg mooi. :inlove:
Verder is het hier allemaal rustig…