KoK's klapperende eierstokken klapperen door

WWB, nee je haalt me zeker niet door elkaar…We zijn hard op zoek naar een andere leuke (lees, grotere) woning :mrgreen:

Ja, nu is het echt aftellen tot we gaan vliegen :mrgreen:

wanneer vliegen jullie ookalweer, Belly?

wij over twee weken

heerlijk he, heb er zo’n zin in.

en tijdens die vakantie gaan we eens goed praten over een eventuele 2e… dus wish me luck :mrgreen:

Wij mogen nog even wachten Ziet, wij gaan pas 11 september maar blijven dan wel 3 weken :dance:

Voor mij kan het niet snel genoeg gaan :mrgreen:

oh dat duurt dan nog even,

maar als je nu al aan het aftellen bent, dan wordt het vast extra leuk!

wij gaan 3,5 week

Ja, ik heb er ook echt zin in en ben er hard aan toe :oops:

Waar ga jij heen?

O!! heerlijk ziet!! :smiley:

O onze iedeen beginnen vorm te krijgen over misschien suriname.

Maarja eerst 26augustus maar is naar Turkije 8)

Enne het iedee dat Joy al wat groter is als hier een 2e komt, lijkt toch wel leuk haha. zie t toch om me heen dat oudere broertjes en zusjes wel erg lief en behulpzaam zijn :lol: hihi ja moet naar de positieve dingen kijken he ipv “IK WIL, IK WIL NU”

Het is altijd zo dubbel he dat wachten… O en als je maar iets te veel laat doorschemeren dat je heel graag een tweede wilt denkt iedereen dat je al bezig bent. Nee nog niet we wachten nog :roll:

KleinBloemetje, Turkije is ook erg mooi hoor! Hoelang blijven jullie?

ik ga naar spanje, naar mijn ouders, die wonen daar.

en ik ga dus nu vast praten over een 2e,

want ik word ook al 35

en bij Tyg deden we er een jaar over eer hij in aantocht was,

dus vandaar dat het nu toch wel erg kriebelt

(en zo niet, dan nooit denk ik)

Ohh, dat is ook lekker!!! :mrgreen: :mrgreen:

Dan gaat het nog stiller worden hierzo, als we allemaal op vakantie gaan :mrgreen:

hmmm …In 2009, als het huis wat we net gekocht hebben helemaal klaar is en Cayla haar ci dan…gaan we voor nr. 3!!! :o :smiley:

Mag ik mee klapperen? (Bene er niet heel veel, lees wel altijd maar heb het vaak te druk om uitgebreid te reageren…)

Chrisje, welkom… :mrgreen:

Wij gaan dit jaar ook eens op vakantie, maar wij gaan in september naar de Ardennen. Dus dat is niet zo spectaclair als de vakantie plaatsen die ik hier allemaal voorbij zie komen…

Chrisje, welkom :mrgreen:

Moosje, de Ardennen moet ook erg mooi zijn hoor! daar ben ik nog nooit geweest, wil er zeker nog een keer naartoe…

wij gaan niet op vakantie, dus uitgestorven is het hier niet hoor.

Ff ego verhaaltje: het is me in de rug geschoten, echt ik maak me vreselijk druk.

SI-gewricht voelt niet goed links. Uitstralende gevoelsstoornis in li-bil en li-bovenbeen (buitenste deel). Hoger in de rug, (thv bh-bandje, in de buurt van de wervelkolom) zit een rib te vervelen.

Het zijn allemaal bekende problemen, alleen nu zijn ze weer extreem. Ik kan mijn li-been niet normaal ‘meenemen’ tijdens het lopen.

En dit na een weekendje texen in het nieuwe huis. Hoe moet dit in vredesnaam in een eventuele zwangerschap. Ow ik ben echt heel bang nu weer. Na de verhuizing maar weer eens een fysio zoeken en raadplegen, want ik geloof dat ik weer zwaar aan de oefeningen moet voor ik uberhaubt ga beginnen met oefenen te klussen.

Meiden ik kan niet uitleggen hoe bang ik nu ben voor de pijn tijdens de zwangerschap. Dit is **t met een grote K, sorry voor mijn woorden, maar ik weet echt niet meer hoe me uit te drukken.

Oh WWB :hug: Klagen mag hier zeker hoor!!! Wij zijn er voor je!

Ik heb geen idee hoe die pijn moet voelen dus ik weet ook niet wat je voelt. Helpen die zalfjes niet voor bot en spiergewrichten? Misschien heb je iets teveel gedaan in het nieuwe huis?

Bij een volgende zwangerschap weet je (hoop ik) wat je precies wel en niet kan doen en dat houdt dus in dat je iets meer rust moet nemen dan normaal???

Gewoon goede hoop houden meid! hoe moeilijk dat soms ook is

:hug: :-*

wwb: ik heb erg baat bij mensendiecktherapie.

ik herken je angst voor die pijn tijdens een zwangerschap :hug:

Wwb, klagen mag altijd… :hug: Ik weet wel ongeveer wat voor rugpijn je voeld. Ik heb er ook af en toe last van. Maar ik heb een overblijfsel van de zwangerschap, ik had toen zwangerschaps icheas, en at is niet meer over gegaan. Af en toe heb er nog last van. Die pijn straalt ook uit over mijn bil, en mijn been…

Ik denk dat een fysio jou wel kan helpen…

Sterkte!! Doe rustig aan…

Ik ben vandaag gewoon voor het eerst thuisgebleven in verband met de buikpijn van mijn menstruatie. Nog nooit heb ik zo een pijn gehad als vandaag :cry: Ja, toen ik voor het eerst ongesteld werd…Pfff…Doet echt pijn zeg…

hmm misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik heb hier wel heel veel fysio voor gehad al hoor. Alleen was het niet zo’n sympathiek iemand toen. Ik moest oefeningen doen die ook vreselijk veel pijn deden, en dat voelde niet goed. Als ik daar wat van zei dan zei zij: als je beter wil worden moet je niet zeuren. Nou daar klapte ik van dicht.

Ik ben niet iemand die elke dag een half uur op de grond oefeningen gaat liggen doen. Het is geen onwil maar het werkt gewoon niet bij mij.

Vandaar dat ik na de verhuizing op zoek ga naar een andere therapeut. Misschien is menschendieck wel iets inderdaad,…

Ik verdiep me er later wel op.

Vandaag gaat het al weer iets beter dan gisteren. Ik kan weer lopen zonder met mijn been te slepen, en de sensibiliteitsstoornissen lijken ook weer minder te worden.

Belly, neem een kruik op je buik en ga lekker op de bank hangen meid, ongi-pijn kan inderdaad heel hevig zijn

mensendieck kijkt breder he.

die zijn trouwens helemaal niet blij met fysio’s die aan je rug en bekken gaan hangen en trekken en oefeningen mogen geen pijn doen, ik krijg er regelmatig voor op mijn donder, omdat ik een hoge pijngrens heb en dus meestal achteraf de napijn heb. Ik heb echt moeten leren voelen dat een heel klein pijntje serieus genomen moet worden en dat ik dan moet stoppen met wat ik aan het doen ben.

maargoed, lijkt wel een reclameboodschap nu :mrgreen:

belly: ik heb die menstruatiepillen van aleve… die werken perfect tegen buik en rugpijnen door menstruatie.