KoK's klapperende eierstokken klapperen door

ik ben 32 …

en ook 1.60 en net even onder de 70 kilo ( net voor ik zwanger was dan he…nu telt het even niet mee)

wie is er niets onzeker over zijn/haar lijf??? die wil ik nog wel eens ontmoeten

Nou die wil ik ook ontmoeten hoor :mrgreen:

Ja, dat is dus het probleem bij mij…Ik woog altijd tussen de 60 en 65 :shock: Maar het zit bij mijn voornamelijk op mijn bibs en dijbenen :shifty:

Colle je hebt trouwens een leuk berichten aantal :silenced: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :silenced:

hahaha hier ook hoor…

lekker blijven plakken met de zwangerschap van dave…

daarvoor ongeveer 60 kilo…

voor het samenwonen zelfs 50/55

ach ja komt erbij, hoort erbij :inlove:

@Jannigje wrote:

Colle je hebt trouwens een leuk berichten aantal :silenced: :mrgreen:

hahahaha nog 8 (hierna 7) dan is hij nog mooier :mrgreen:

ja idd :mrgreen:

Ja, dat ken ik :mrgreen: Het is er ook echt bijgekomen toen wij gingen samenwonen…Maar hubby kookt ook zo lekker surinaams :drool:

Ach morgen zal het wel weer beter gaan en zal ik wel weer anders denken, maar het kwam vanavond gewoon weer even in me op :shifty:

colle hoe was je echo trouwens???

Ik liep die dag met mijn hoofd in de wolken dus heb het niet meegekregen :slight_smile:

nou, laat ik mijn mond maar houden over mijn gewicht dan…

niet onzeker zijn hoor, belly, dat is niet goed voor je. :hug:

die stomme kledingwinkels… ik herken het heel goed!

en ik heb maat 46, maar zelfs die lijkt af en toe strak te zitten en ik vertik het om in nog een grotere maat te lopen.

mensen die mij zien zeggen altijd dat ze het niet aan mij kunnen zien, dat gewicht, maar dat is gewoon een kwestie van je kleding goed uitkiezen denk ik…

ik ben er niet onzeker over of mario mij wel of niet leuk/mooi/schattig/aantrekkelijk vindt, want dan was ie hier denk ik niet meer, als dat niet zo was. daarbij: van piekeren krijg je weer rimpels :wink:

maar je zegt dat het niet iets is om met je vriend te bespreken… ik denk het juist wel, omdat die opmerkingen over iemand die hij een lekker ding vindt, je raken…

ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel nooit heb gehad, dat zo’n opmerking me raakte, want ik kijk zelf net zo hard naar ‘lekkere dingen’ en dat zeg ik ook :mrgreen: wij keuren iedereen met zijn tweeën soms

@Ziet wrote:

nou, laat ik mijn mond maar houden over mijn gewicht dan…

niet onzeker zijn hoor, belly, dat is niet goed voor je. :hug:

die stomme kledingwinkels… ik herken het heel goed!

en ik heb maat 46, maar zelfs die lijkt af en toe strak te zitten en ik vertik het om in nog een grotere maat te lopen.

mensen die mij zien zeggen altijd dat ze het niet aan mij kunnen zien, dat gewicht, maar dat is gewoon een kwestie van je kleding goed uitkiezen denk ik…

ik ben er niet onzeker over of mario mij wel of niet leuk/mooi/schattig/aantrekkelijk vindt, want dan was ie hier denk ik niet meer, als dat niet zo was. daarbij: van piekeren krijg je weer rimpels :wink:

maar je zegt dat het niet iets is om met je vriend te bespreken… ik denk het juist wel, omdat die opmerkingen over iemand die hij een lekker ding vindt, je raken…

ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel nooit heb gehad, dat zo’n opmerking me raakte, want ik kijk zelf net zo hard naar ‘lekkere dingen’ en dat zeg ik ook :mrgreen: wij keuren iedereen met zijn tweeën soms

Ik draag trouwens maat 48…ik maak me er niet druk om op het moment. Ik snoep niet en eet niet na 8ten. Ik hoop dat ik zo niet aankom :silenced:

Ja dat had ik vanmiddag dus ook! een broek in een maat waarvan ik echt dacht, nee dat vertik ik :oops:

Ik heb het er weleens over proberen te hebben maar hij blijft zeggen dat hij me helemaal niet dik vind en dat hij me mooi vind om wie ik ben…

We keuren inderdaad ook weleens samen, maar onze smaken verschillen :lol: Het is ook niet altijd zo, dat die opmerkingen me raken hoor…Alleen vandaag door dat rot winkelen :evil:

mijn echo was super…

echt mooi joh…

bij dave niet gehad ( jij ws bij stein ook niet)

konden alles goed zien…hartje met 4 kamers…hoe het bloed erdoor stroomt…

echt zo mooi

en natuurlijk dat ze het geslacht kon zien he…

dat was ook een pluspunt :mrgreen:

( dochter)

ik is :zzz:

tot snel

winkelen is frustrerend :evil:

als ik toevallig ergens tegenaan loop als ik niet op zoek ben,

dan koop ik er meteen een stuk of 6 van in alle kleuren als het me staat :mrgreen:

jannigje: je er niet druk om maken is ook beter

ik kwam juist erg aan door me er veel teveel druk om te maken toen ik haast niet kon bewegen met die rugklachten enzo.

nu met de BI ben ik ook weer wat aangekomen,

maar het is binnen de perken gebleven, dus ik ben nog trots.

Colle, slaap lekker! Tot gauw!

Wwb, dat is nog eens een idee :mrgreen: Zie je me al gaan met 10 van die 3/4 broeken in alle maten :mrgreen:

Dank je dames! Jullie hebben me weer een beetje zeker gemaakt :inlove: :-* Voor jullie!

Ik ga ook :zzz: tot gauw!

:-*

slaap lekker allemaal!

(ik ben nog wel ff wakker)

en ziet nu ng wakker ?

keb nu nog niks trug gelezen hoor ** gaaaap ***