KoK's klapperende eierstokken klapperen door

Belly, koop een flesje badedas groen (is gewoon badschuim hoor), en ga daarmee badderen. Is echt heel goed hoor.

en die hub van jou :inlove: warm hem maar ff voor :lol:

Ja, dank je wel voor de tip :thumbup: Ga ik strax halen samen met hub :inlove: Ik zit echt te klapperen joh, de laatste paar dagen… :inlove:

hmm dan maak ik het je echt niet makkelijk he met mijn gezeur over mijn cyclus :oops:

Geniet van je gebadder bij je ouders. Heerlijk een bad he. Ik mis het heel erg (wij hebben alleen een douche, maar nu dus wel een cabine, wat ook een genot is)

Nee wwb! Dat vind ik alleen maar leuk :mrgreen: Ik hoop het met heel mijn hart voor je :mrgreen: Stiekem geniet ik een klein beetje van die spanning waar je ons, maar ook jezelf in houdt :oops:

Ja, ik mis het ook echt hoor een bad! Je hebt zo een voetzit bad en die zijn tegenwoordig niet meer zo duur dus misschien gaan we die ooit aanschaffen…Mits het in de badkamer past natuurlijk :mrgreen:

Ik heb zelfs geen cabine, maar ik ben allang blij dat deze badkamer zo groot is :oops: De badkamer uit de oude woning was echt klein…Daar zat ook mijn wc in…en die ruimte heb ik nu sowieso over :mrgreen:

hoi hoi

een bad zwijmel wil ik ook eig wel hebben,maar goed dat ik 3 a 4 dgn in de week in mijn oppasgezin ben ( dus inwonend op die dgn) kan dus dan evt in bad… heerlijk.

wat een verhalen hoier zeg, jullie waren er maar ruk mee. ik heb weinig nieuws zowel wendy is naar huis als zoontje van mijn vriend. Straks als ie er weer is even rustig op de bank met een kop theen en wat lekkers voor vriendje op bed moet, Vanacht om 3 uur gaat ie er uit om naar schiphol te vertrekken

jee wat hebben jullie veel geschreven zeg!! :o

hier ook BI gehad dus

(ik zeg gehad, want ik ben er vanaf eindelijk! :dance: )

ik heb het nooit herkend als BI, want ik wist er ook niets van,

dacht dat het mijn rugprobleem was, heb hernia gehad, en dat komt steeds weer opzetten. En daar moest ik altijd mee lopen lopen lopen, als ik last had, dus dat heb ik ook gedaan toen ik zwanger was…

foute boel dus, want dat moet je juist niet doen met BI…

2 jaar na de bevalling begon het ernstige vormen aan te nemen, ik kon op een gegeven moment niet meer lopen en bleef steeds vaker binnen, maar na intensieve therapie kan het dus inderdaad weer goed komen :thumbup:

heerlijk om nu eens een keer lekker door de kamer te springen en te dansen met Tyg :dance:

Hoi meiden.

Pfoeff een paar dagen niet online geweest en er is een hoop gekletst :shock: .

Vuegje nog van harte!!!

Ik las iets over BI. Dat is ook de reden van mijn afwezigheid. Sinds ik de pil slik heb ik er weer heel erg last van. Mijn bekken is van zichzelf al instabiel maar door de hormonen word het weer erger.

Heb erg veel last met zitten dus ik ga het ook niet lang maken hier vanavond.

Ik heb het al een keer eerder gevraagd, maar ik kan het antwoord nergens meer vinden :oops:

Hoe jong :wink: zijn de meeste hierzo eigenlijk???

ik ben zondag 25 geworden :mrgreen:

34

gisteren 26 :wink:

ben je trouwens verwent vuegje???

Ik wel verleden week. Heb een mooie digitale fotolijst gehad en een 1e rangs kaart voor tarzan :mrgreen:

maar het mooiste kado kwam 1 dag later…mijn kleine neefje :inlove: :inlove: :inlove:

Ik zal de reden even uitleggen waarom ik het vraag :wink:

Aangezien ik me af en toe gewoon erg jong voel in mijn doen en laten en weleens denk dat andere meiden van mijn leeftijd veel volwassener zijn dan ik ben, voel ik me af en toe weleens down.

Mede doordat ik echt van die momenten heb dat ik echt niet tevreden ben met mijn lijf :oops: Net zoals nu…Dan zit ik heerlijk aan mijn wijntje met een toastje en brie en ineens bedenk ik me dat ik best wat slanker mocht zijn als hubby zegt: dat vind ik nou ook een lekker ding (Julia stiles, actrice). Een vrouw die 10x slanker is dan ik ben…Ik ben 160 cm en weeg 70 kilo :oops: Tot nu toe kom ik er niet boven en dan probeer ik ook echt zo te houden. Maar toch…ineens voelde ik me even alleen op de wereld :cry: :oops: En jullie komen ook allemaal zo volwassen over, en als ik dan sommige stukjes van mij terug lees, denk ik: Hoe oud ben je eigenlijk? :oops: Sorry meiden, moest dit even kwijt. Aan hubby kan ik dit niet zeggen want hij begrijpt mijn gevoel echt niet :shifty:

Sorry voor dit ego stukje :shifty:

belly :hug: :hug: :hug:

hoe oud ben jij dan eigenlijk??

oeps, alsnog vergeten :mrgreen:

Ik ben 25

@Belly wrote:

oeps, alsnog vergeten :mrgreen:

Ik ben 25
mijn leeftijd dus,

Ik vind jou trouwens qua lezen niet kinderlijk overkomen hoor. En tja onzeker over je lijf…ja dat heb ik ook hoor.

:hug: :hug:

:slight_smile: Dank je wel :slight_smile:

Ja ik heb echt van die momenten hoor…soms ben ik echt tevreden, maar zoals vandaag :shock: Ik ben gaan kijken voor een 3/4 broek voor in Suriname, maar kon gewoon niet slagen…Het leek wel alsof er alleen maatje 34/36 hing :shock: En bij 1 winkel kwam ik niet eens in maatje 40 :cry: Maar ik denk ook dat dat ligt aan de winkel…

Soms lijkt zelfs maatje 40, maatje 34 :shock:

dat gevoel ken ik :roll: :roll: :roll: :eh:

ik ga trouwens zo mijn bed in…heb enorme pijn in mijn rug/bekken :frowning:

ja ik kruip zo weer even bij hubby op de bank…lekker samen gezellig film kijken…Slaap lekker alvast! :-*

En beterschap met je rug/bekken! :hug: