KoK's klapperende eierstokken klapperen door

@colle wrote:

belly het hoeft niet bij jou voor te komen hoor…

het is gewoon dat het nu vaker voor komt dan vroeger omdat de zwangere vrouw nu gewoon door moet gaan met het dagelijks leven op hetzelfde niveau…

terwijl vroeger de vrouw gelijk op de bank met de voetjes omhoog kon gaan zitten

( OK beetje zwart-wit nu…maar is even een uitleg he)

.

Misschien wel zwart-wit, maar wel de waarheid :mrgreen:

en dan ben ik inderdaad gewoon in de war :shifty:

lol

ik ben ook natuurlijk bevallen met Bi. en het ging goed hoor. 2 keer persen en hij was eruit :smiley:

ik voel me nu echt een beetje dom :shifty:

vraag me eigenlijk af waar je mee in verwarring was…

enne dom niet hoor…waarom kan iedereen toch gebeuren dat ze iets door elkaar haalt…

Meiden, ik ben even weg. Ik moet brood halen want heb niets meer in huis :shock:

Tot straks!

:-*

Ja ik vraag me nu ook echt af wat ik dan door elkaar haal :shifty: Ga er even over nadenken :mrgreen:

doe dat…dan ga ik even op de bank liggen…kom met een uurtje wel even kijken of je het al weet :mrgreen:

Hoi hoi,

hier ook bi, maar dat is erger geworden na de bevalling (en het werd hinderlijk 1,5 jaar na de bevalling, raar he)

Net voor de ongi word het erger, en soms is het nu nog zo dat ik amper kan traplopen dan.

En nu… geen last, echt niks noppes nada. Zoooo raar, want als ik niet zwanger zou zijn, dan zou ik nu toch in de week voor de ongi moeten zitten. En dan had ik echt al last voorheen.

Ik durf niet te hopen, maar eigenlijk denk ik dat ik gewoon zwanger ben. Ik heb gewoon veel verschijnselen.

1 raar en beetje viezig ding in de spoiler

vanaf mijn eisprong heb ik behoorlijk veel slijmverlies. helder rauw eiwitachtig maar iets dikker. Die 2 dagen dat ik dacht de innesteling te hebben was het slijm dus enkele uren bloederig (helder rood).

Sinds vandaag amper nog slijm.

Ik snap er niks meer van hoor

Belly, hopelijk is je abces nu ontlast, en kan de genezing beginnen. Heb je nog veel last?

Bianca, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Als je zo lang al loopt te tobben dan is denk ik alles al wel gezegd he.

Ik hoop alleen dat de lucrin nu echt gaat helpen, en dat je klachten vrij word.

Colle, bi is zo naar. Gelukkig maar dat je meiske erg aanwezig is he. Dat maakt het ‘draaglijker’.

Vueugje, hmm die massage zal ik ook eens voorstellen hihi.

wwb

ik hoop dus heeel erg dat ik het fout heb maar kan het een schimmeltje heb? klink erg op iest at ik gehad heb namelijk …

maar ik hoop dat het zwangerschap dingetjes zijn natuurlijk!!!

Belly neej meis niet dom!!!ik had ook geen flauw idee over Bi voor ik zwanger werd hoor! en nu ook aleen maar omdat het zo erg is bij mij.

zoals bij wwb, hier bij de eisprong en de ongi … man man dan lig ik soms echt jenkend ik bed en mijn man maar maseren

vuegje ik denk niet dat het een schimmel is, dat heb ik vaker gehad, en herken ik ook echt wel.

bovendien is het helder, en reukloos. Het is echt rauw eiwit, glasachtig doorzichtig. Alleen iets dikker dan echt eiwit

Bij de eisprong heb ik geen bekkenklachten. Maar een week voor de ongi, tijdens de ongi (en die duurt ruim een week, soms 10 dagen) en dan zakt het af.

Dus ik ben zo 2 weken bijna klachtenvrij, en dan komt het weer.

Nu had ik die klachten dus al lang weer verwacht, maar ze zijn er nog niet. Heel raar.

Vandaag 4 zware plastic boodschappentassen en een zak aardappelen gedragen, op de fiets naar huis met die spullen, en thuis opgeruimd. Niks geen klachten. Dat wil wel zeggen dat er hormonaal iets veranderd is. Wel raar.

wwb

ik had ook een schimmelje en geen geur of kleur darom zij ik het … daarintegen het was wel tijdens mijn zwangerschap :think: , nooit een schimmelje buiten de zwangerschap gehad …

hier ben ik om de week klacht vrij :S

ik weet waneer ik ovuleer door de pijn en ook waneer ongi komt … :cry:

vueugjein de zwangerschap ontwikkelt een schimmeltje zich anders dan daarbuiten. Ik denk wel bijna zeker te weten dat ik geen schimmel heb momenteel. Ik denk eerder dat die slijmproductie hormonaal is

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:shifty:

zou het dan toch???

:shifty:

zolang ik niet ongesteld ben, is er hoop, toch?

de klachten van boobs zijn er nog (lelijke vaten eroverheen, en gevoelig)

moe, sterker geurvermogen, geen zin in koffie (met een super de luxe espresso-apparaat is dat raar toch)

Samen met dat slijm en minder bi. Ik hou echt nog hoop hoor.

ik ga pendelen …

Vuegje, misschien ben ik wel te blond (is de peroxide naar me kop gestegen haha) maar wat is dat?

pendelen is een techniek om dingen te vragen :). Een beetje zoals tarot kaarten aleen dit is meer voor ja en nee antwoorden.

ben er niet veel wijzer uit gekome. er komt een heeeel lighte ja naarvoor :dance: MAAR het is zo erg light dat ik het niet 100% durf te zeggen. Als het zo is is het nog erg erg pril en daarom zou je ook niet posi tersten op een test.

morgen nog eens proberen

ow klinkt spannend hihi

Nee, nog steeds geen idee waarmee ik zo in de war was :lol:

Doordat het abces nu inderdaad ontlast is heb ik inderdaad minder last :dance: Ik hoop nu alleen dat het echt helemaal weg gaat en niet dat ie alsnog binnen no time dicht is :pray:

Morgen blijven we bij mijn ouders eten en dan ga ik daar heerlijk in bad. Even laten weken, misschien helpt dat :pray:

Helemaal vergeten te vertellen!

Gisteren of eergisteren :think: (ben een beetje vergeetachtig aan het worden) Heb ik het campingbedje in de logeerkamer uitgeklapt aangezien ik nog 2 vuilniszakken met knuffelbeertjes had en deze nog niet kwijt kan. Deze heb ik allemaal netjes in het bedje neergezet…

Ik trots aan hubby verteld dat ik toch nog een paar dozen heb opgeruimd en dat we nu eindelijk ruimte hebben n het kamertje. Gaat hij kijken, zegt ie lachen “heb je toch het bedje uitgeklapt”. Zegt ie gisteren ineens in bed: “staat best leuk, trouwens dat bedje in de kamer” :inlove: Maar hij maakte wel duidelijk dat er nog niets veranderd was :? Maar de eerste stap is wel gezet :mrgreen: