KoK's klapperende eierstokken klapperen door

hee meiden, ben ik weer.

Met een nieuw laptoptafeltje van Ikea. Heerlijk nu zit ik heel relaxt op de bank te puteren, zonder dat me benen zo warm worden van de pc.

Belly, in een badje met badedas groen gaan zitten, dat schijnt desinfecterend te zijn, en de wondgenezing te bevorderen.

Kraamvrouwen waar de wonden niet van willen helen kregen dat advies ook altijd van de vk ( ik heb in een kraamhotel gewerkt hihi)

En ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar die bloedingkjes van mij waren heel licht, eigenlijk waren het enkele papiertjes met bloederig slijn bij het afvegen. Te weinig voor een verbandje. Het was beide dagen ook na enkele uren weg. Dus een lichte menstruatie kan ik het echt niet noemen.

Ik ga ook van het weekend nog een keer testen.

wwb, dank je wel voor de tip :mrgreen:

Ik was het die ook vroeg of het niet je menstruatie kon zijn :shifty:

Oeh spannend!

wwb: dat klinkt precies als bij mij vorige maand… ik had ook allerlei kwaaltjes en ook een lichtroze bloeding gehad, en toch negatief getest :?

heel vervelend als je lijf je zo in de maling neemt

maar er is nog kans dat je te vroeg hebt getest, dus ik hoop nog ff door! :pray:

even snel, morgen lees i bij en reageer uitgebreid!!

wwb meid het kan nog he! sterkte!!

En dankje voor de felicitaties allemaal :D:D:D

ik ga naar bed want ik word lekker gemaseerd nu :smiley:

zo he lekker een massage… :inlove: lekker geslapen dan ook ihih

ik hier erge buikpijnen , denk dat mee komt van de injectie gisteren… pfff effe weer er doorheen hoor. Gisteren met een diclofenac paracetamol en kruikje en vriendje naar bed… maar heb slechte nacht gehad ,

voor de rest vandaag maar lekker niksen.

Wendy is wel weer naar school,ze hoeft maar een half dagje. Haar vriendinnetje is jarig en trakteert, ze wou toch prroberen. Juf belt wel als t echt niet gaat.

Zaterdag dus feestje ( vriendinnetje haar moeder is vriendin van mij )

Kadootje is al binnen dus word vast gezellie.

MIjn vriendje gaat wel 14 dgn van huis gaat naar Turkije Allanja, met een kameraad van hem… dat zal even wennen zijn zo ineens zo lang van me kaar ihgihi, ach hopelijk ontdekt hij daar ergens internetkafe om es te kletsen, want bellen is wel heel duur dan.

verder weinig nieuws van hier,

liefs bianca

vuegje nog gefeliciteerd…fijne dag gehad???

bianca hoe is het met de buikpijn???

belly hoe is het met jou???

WWB nog geen verandering???

vicky… :shock: het schommeld idd bij jou… je nod-dag…

hier een zielig mannetje…snotkraan staat open… hoest zich te pletter…

ach gossie :inlove:

( mama voelt hetzelfde opkomen…)

Met mij gaat het redelijk. Ontsteking is vannacht weer een stuk leeggelopen :shock: maar dat is alleen maar goed :slight_smile:

Agossie geef je mannetje maar een digitale knuffel van me :wink: Op de verkoudheid na, gaat wel alles goed met je Colle?

Veugje, hoe was je dag?? en je massage :wink:

wwb? weet je al iets meer?

Bianca, hoe voel je je nu?

hier last van bekken, maar dat wisten jullie wel…

voor de rest ( opde verkoudheid na) gaat het prima…

de beeb is heerlijk onrustig of druk hoe je het noemen wilt…

waardoor ik de hele dag wel iets voel :inlove:

hoelang moet je zo doorlopen belly??? want op je rug kun je zelf niet kijken he… hoe weet je nu dat de onrust daar weg is???

Ja dat is een goeie Colle :mrgreen: Als ik geopereerd ben is het meestal zo een 2 tot 3 weken, maar ik verwacht dat het na het weekend wel een stuk rustiger is. Tot die tijd moet ik natte en koude verbandjes op de wond leggen zodat hij niet dicht gaat en al het vuil eruit kan komen…Het is dus eigenlijk allemaal op gevoel :think: Pas als het verband schoon blijft weet ik dat ik op de goede weg zit :lol:

tja zo kan je het ook bkijken…

lastig hoor

hey colle blij te lezen dat je het kindje goed voelt heerlijke druktemaker, dat beloofd nog wat joh.

Belly, gelukkig loopt de ownd wle leeg goed teken voor herstel, hopelijk blijf je e rniet te veel mee aanmodderen anders aan de bel trekken hoor ,

ik zelf zit met erge krampen,maar vergeleken bij eerder deze klachten nog niet zo erg… tja hoeleg je het uit? Kan nog erger en ik trek het nog.

Zo wendy van school halen die is met half uurtje vrij.

Mijn vriend heeft vandaag heerlijk zijn zoontje hiji belde gisteren op helemaal enthousiast dat zijn ex had toegezegd hem vandaag te mogen hebebn. Met het oog op dat mijn vriend 2 weken op vakantie gaat zal ie zijn zoon missen… nu nog even knuffelen.

Wendy en ik trekken ons vanmiddag even trug zodat ze ook papa en zoon time hebben…

meiden tot straks goede dag verder ,

Ja normaal loop ik voor controle bij de chirurg maar doordat ik nu niet geopereerd ben moet ik het zelf in de gaten houden. Houdt niet in dat ik niet alsnog naar de chirurg kan gaan hoor als ik wil…Ik kan gewoon aan de bel trekken bij hem…Dat is het fijne eraan :lol:

hoi meiden …

ik ben helemaal relaxed.

Gisteren kreeg ik een romantis candelight dinner :inlove: daarna stond de slaapkamer vol kaarsen en heb ik een masage van 1.5 uur gekregen, full body :twisted:

darna tja da ga ik niet vertellen ahahhhaha

Oei zieke kindjes :hug:

bianca jeetje zeg al zo lang aan het bloeden. laten we hopen dat het snel beterd, en sterkte met je vriend 14 dagen weg :frowning:

belly

ooh meisje , niet erg fijn zo een abces. dat dat ook maar snel weg is!

wwb, het kan nog he! mijn zusje zij teste pas zwnager met 8 weken met een test! :shock:

colle oei bekken … aaaaaaaah het komt helemaal terug. heb er nu nog last van en de bevalling is al 15 maand geleden :S

oew vuegje… :mrgreen:

:inlove: :thumbup: :inlove:

ja bij dave had ik het ook en idd nog niet helemaal weg geweest… bij ongi kwam het dan weer op he…

of bij heel druk zijn geweest…

bianca…vriendje 2 wk weg :hug:

merk je onder de krampen door wel verandering in je bloeding of is dat nog te vroeg?

vanmiddag lekker met je nichtje tijd doorbrengen :thumbup: hopelijk word het weer wat mooier…

hier is het :silenced: :twisted:

Veugje, wat romantisch :inlove: :inlove: :inlove:

Dit stukje ga ik hubby laten lezen als tip :wink: Nee hoor, geintje :mrgreen:

Ik hoor iedereen over de bekken he, nu heb ik zelf nog geen kindjes dus ik weet echt niet hoe dat voelt, maar is daar niets tegen te doen? Ook niet tijdens de zwangerschap?

Want hoe ontstaat zoiets nou dan :oops: :oops:

colle jaaaaaaaa hier ook elke keer als ik ongi word :frowning:

belly google maar eens bekken instabiliteid het is zo varieerend dat ik het niet allemaal kan opschrijven :d

en ja laat hubby maar lezen! een idee is altijd goed :wink:

:shock: Zo dat is zeker niet fijn zeg :shock: Voor iedereen dan maar meteen een dikke :hug: :mrgreen:

Grappig, ik Google het en de eerste pagina waar ik op kom is van KOK :lol:

Hahaha, ja dat soort ideeën wil ik graag in ontvangst nemen :lol:

belly het hoeft niet bij jou voor te komen hoor…

het is gewoon dat het nu vaker voor komt dan vroeger omdat de zwangere vrouw nu gewoon door moet gaan met het dagelijks leven op hetzelfde niveau…

terwijl vroeger de vrouw gelijk op de bank met de voetjes omhoog kon gaan zitten

( OK beetje zwart-wit nu…maar is even een uitleg he)

heel simpel gezegd…want er zitten nog meer factoren achter…

en ze weten nog niets eens alles van het ontstaan…of het tegen gaan…

het is wel een feit dat de boel al heel snel verweekt…( dus slapper word)

waardoor er te veel beweging is op de drukpunten…

wat dus die pijn op levert.

maar die verweking heb je wel nodig straks met bevallen… om het kindje er door te laten… das zo dubbel he…

Maar je hoort dus ook vaak dat vrouwen die hier last van hebben niet op de natuurlijke manier kunnen bevallen doordat ze geen kracht meer kunnen zetten…Of haal ik nu iets door de elkaar :oops:

ben gewoon opde natuurlijke wijze bevallen…mijn zus ook (2x)

ik denk dat je iets door elkaar haalt…