Meiden, wat kunnen jullie kletsen
Ik ga mijn maat enzo ook niet zeggen, maar ik heb een bmi van over de 35 geloof ik. Ofwel overgewicht.
k ben 33
en nog steeds heb ik klachtjes/verschijnselen van zwangerschap en geen pos.test. Ik baal als een stekker hoor!
wwb :hug: :hug:
Misschien nog te weinig hormoon?
nee bianca, ik was niet meer wakker toen :mrgreen:
wwb: balen he… ik zou nu gewoon een paar dagen afwachten en proberen afleiding te zoeken :hug:
now zal ik het dan wel zeggen?
ik weeg op dit moment 102 kg. 2 weken geleden was dat nog 107, ben in 2 weken 5 kilo kwijt :dance: maar ik sta den ook wel op een streng dieet. ik heb op dit moment een bmi van 37 en broekmaat 48. mijn streefgewicht is 65 kilo maar van de doktor moet ik 60 wegen. de reden waarom ik tot 60 moet gaan is voor het proberen van zwangerschaps diabetes tegen te gaan, voor de volgende keer dat we zwanger zijn Ik ben dit gewicht aangekomen door een hormonale afwijking en kreeg het er niet vanaf. dieet + sporten en niets hielp. Nu heb ik medicatie en tot nu toe gaat het goed dus duimen! :thumbup:
ik vind je ook niet kinderachtig over komen hoor. een ding kan ik je wel zegen. als je graag ZELF voor jezelf af wilt vallen zou ik het nu doen nu zijn het nog “maar” 5 tot 10 kilo. Even tanden samenbijten en dan is het er zo af hoor meid!
Dat winkelen ken ik ZO goed. Ik heb een winkeltje dat is geweldig vind maar die gaan maar tot maatje 44 :shock: dus ik moet nog even voor ik erin kan.
btw, ik heb maatje 40 als ik 60 kilo weeg. heb dan ook een statement of een achterwerk en mijn man is er helemaal GEK op!! :lol:
Janikje ik ben heerlijk verwend!! Ikheb een beeldje gekregen wat ik al heel lang wou en mijn man heeft mijn haar gevervd, dan romanits dinner gemaakt met kaarsen en toen stond de hele slaapkamer vol met kaarsen en heb ik een masage van 1.5 uur gkregen full body; en de rest vertel ik niet
wel voorzichtig dus geen brusje kans ahahahhaha :mrgreen:
Ja, ik denk dat als ik terug kom van “honeymoon”/vakantie dat ik dan wat ga proberen af te vallen :oops: En lukt het niet, dan lukt het niet…
Lukt het wel, dan :dance:
Ik wordt helemaal jaloers op je dankzij die vent van jou hoor :mrgreen:
:lol: tja als je er voor kiest om af te vallen dan moet je er ook echt achter staan anders lukt het niet
dus ik zou aleen starten als je er zelf klaar voor bent hoor!!!
Wat kan ik zeggen … Nooren :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
hoi hoi meiden
colle fijn joh dat de echo zo goed en mooi was, een dochter zeg gefeliciteerd. Kun je vast weer namen vaststellen he…
hier vanacht dus op,ik lag tegen 5 uur weer in bed. Vriende sms te net dat ze zijn geland in turkije… hopelijk geniet ie ervan. 12 dgn lekker weg en even niks. Wat heft hij gisteren genoten zijn zoontje te hebben gehad. Heerlijk.
Ikzelf vanmorgen geslapen tot kwart voor 11, dat mocht ook wel even.
T regen komt hier met bakken uit de hemel… zo es even wat doen in hh en douchen en dan op verjaardagsfeestje.
Ik eet en slaap bij zus en wendy thuis en slaap daar ook , lekker niet alleen. Heel goed dus gepland ihih
Kwa gewicht… ja ik ben voor dikke jaar terrug een end afgevallen. Zkh vond dat ik overgewicht had, was ook wel iets zo,maar goed was op zich niet geheel ontevreden. Omdat we wel met IUI bezig wouden toch gegaan voor afvallen.
Ik woog bij het begin 69 kilo ( soms 70)
Na 6 maand woog ik 58 kilo… dis 11 kilo kwijt. Heel netjes gedaan en eig eerlijk gezegt zonder te veel moeite.
MIjn gewicht schommeld nu tussen de 56 kilo en 60 kilo. Ook afhankelijk van mijn cycles en alle medicijn soorten die ik soms heb, als ik bijv een ab kuur heb kom ik ook door vasthouden van vocht en de hormonen werken ook niet mee… zo ver houd ik het keurig op gewicht. En daar ben ik best trost op, meiden als jullie willen afvallen s 100 % inzet en er goed bij voelen een must !! Succes er mee en echt het kan hoor… alle goeds.
NU hier verder weinig nieuws liefs bianca
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja, maar dat is wat ik gisteren al zei: Ik heb van die momenten :oops: Zoals vandaag voelde ik me weer prima en perfect :lol:
Acg, geen enkel mens is perfect toch, dus ik ook niet :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Die met die middelvinger :naughty: :mrgreen: Geweldig!!! :lol:
Wat een dotje hoor :mrgreen:
ja hihi die met zijn middelvinger :mrgreen:
maar stein is er nu al gek op he, dat straalt er vanaf! :inlove:
Stein is vanaf dag 1 al gek op hem…
Mijn zus woont op de 4e en mijn moeder op de 6e (in dezelfde flat)
Zijn we op weg naar mijn moeder drukt Stein ineens op 4. Ik zeg :“wat ga je doen”?
Zegt meneer:“nou gewoon mijn kleine neefje Finley een kus brengen en dan ga ik hem even knuffelen” :inlove:
:inlove: ah, dan zwijmel je toch helemaal weg :inlove:
hahaha slimme stein!
en jij vond dat natuurlijk helemaal niet erg :mrgreen:
@Ziet wrote:
hahaha slimme stein!nee :inlove: :inlove: :inlove:
en jij vond dat natuurlijk helemaal niet erg :mrgreen:
horen jullie trouwens op de laatste 2 foto’s mijn eierstokken al rammelen??? :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Ik dacht al, wat hoor ik nu :think: :mrgreen:
:inlove: heerlijk hoor
hoop dat dave ook zo reageert :inlove:
ik wilde dus in het fototopic rammelen,
maar kon me nog net beheersen!
en ja, ik hoor bij die laatste echt het gerammel uit de foto komen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heeeeeeeerlijke fotos meis en ik kan me zo indeneken hoe dat gerammel moet voelen ihihih k hoop et voor je meis dat stein ooit grote broer mag zijn
zwijmel fotos :inlove:
:lol: :lol: :lol: ik dacht al wat hoor ik :mrgreen: