wat leuk colle!!!
een dochter!!! :dance: :dance: :dance:
Colle, wat leuk! Gefeliciteerd :dance:
Ow wow Colle, wat leuk zeg. Dan heb je van alle smaken 1. En alles op de echo goed. Heerlijk zeg! Het is toch zo’n opluchting als het goedbevonden is op de echo he.
Geniet maar lekker.
Hier getest vanmorgen…
en
ik weet het niet :? :roll: :shifty:
De test was dusdanig vaag dat het alle kanten op kan. Ik kan het willen zien, het kan de schaduw van het testspul zijn, maar ook licht positief. Het was zo vaag dat ik het niet eens op de foto kan zetten.
Donderdag maar weer testen he.
AAAAhhhhh wat maak jij het spannend zeg…
snel ren naar de winkel en haal een nieuwe test… dan ga ik ondertussen naar de tandarts :shifty:
:mrgreen: nee hoor anders gewoon tot vrijdag wachten ofzo…
Oh ik lees er weer overheen… tot donderdag wachten kan ook :mrgreen:
Hé wat maak jij het weer spannend. Maar ik moet zeggen dat ik je ook niet hoorde juichen
Ik snel naar beneden scrollen…maar je houdt ons dus nog even in spanning… :mrgreen:
Nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig hoor :shock:
IK heb zo geen zin om te werken vandaag :oops:
wwb, ik kreeg mijn eerste test ook niet op de foto :mrgreen: Dus het kan nog alle kanten op
Colle, leuk een dochter! Fijn dat alles goed is!
wwb: haal een digi!
die geven gewoon zwanger aan of niet
Maar haal die digi nu nog maar niet, want die gaf bij mij niet zwanger aan terwijl andere testen allang twee streepjes gaven :mrgreen:
aaaaaaarrrrhhh hhihi…
ik heb 3 sensitesten besteld vanmorgen online. Donderdag test ik weer, maar als ik nu naar mijn test van vanmorgen kijk is het lijntje wat ik vanmorgen zag duidelijker geworden.
Ik weet dat je de test na 10 min niet meer af mag lezen, maar goed…
De digi test haal ik pas als ik een positieve gewone test heb (lekker dubbelop, maar het lijkt me zo leuk als dat ding zwanger zegt ipv niet zwanger)
Ik moet nu echt mijn apie ophalen, en tja ik moet gewoon nog ff in onzekerheid blijven.
Spannend hoor :inlove: Ik help je hopen meid!
Nog steeds geen zin om te werken en doe het vandaag dan ook lekker rustig aan :oops:
Belly, je werkdag is nu bijna voorbij volgens mij… kan je avond weer beginnen :hug:
Ja bijna, ik moet nog anderhalf uur :shock:
ow meid, nog ffies hihi… positief blijven he!
Je bent al over 3/4
Hahaha, nou echt he :lol: Ik heb al zitten zondigen vandaag :shock:
Een twix en een zak chips…chips wel gedeeld met collega’s…
Maar zo druk is het nou :? We gaan gewoon zitten snaaien hierzo :mrgreen:
hmm dan kan ik me voorstellen dat je liever thuis op de bank hangt!
Ik zou dat ook liever doen, maar ik heb 2 apies over de vloer (zoon heeft vriendje te spelen)
Oh, maar dat klinkt wel gezellig :mrgreen:
Ik heb zojuist geregeld dat ik om 17:00 uur weg mag :dance: er is echt helemaal niets meer te doen :shock:
Dan moet je ook nog eens bedenken dat ik eigenlijk wil afvallen he :oops: en dan toch aan de chips en chocolade
:dance: Ik mag naar huis :dance:
Misschien kom ik vanavond nog wel even gluren, maar we moeten vanavond eerst naar de oude woning om het grofvuil buiten te zetten…Ik hoop maar dat dat niet te lang gaat duren!
Eet smakelijk wwb!
Net terug van de oude woning maar ik duik meteen onder de douche en ga dan mijn bedje opzoeken. Ik ben echt moe…
Fijne avond iedereen!
P.s. Bianca, hoe is het met het vloeien? Gaat dat al de goede kant op?