KoK's klapperende eierstokken klapperen door

WWB, Hier zal ik hard voor je gaan duimen meid! :pray:

JEEEEEEEEE ik ben vandaag tante geworden!!!

:dance: :dance: :dance:

(met dat mooie neefje van je zul je wel helemáál geklapperd hebben!) :mrgreen:

@Ziet wrote:

:dance: :dance: :dance:

(met dat mooie neefje van je zul je wel helemáál geklapperd hebben!) :mrgreen:

zo mooi!!! hahahahahah mijn buik doet er pijn van!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hahaha

Wow proficiat Jannigje, Het is inderdaad een mooie naam.

Hou je je geklapper nog in toom? Wat leuk zeg, een neefje! Tante Jannigje, proficiat met je tantezeggertje hoor!

:dance: Gefeliciteerd :mrgreen:

Het is zeker een mooie naam hoor :inlove:

wwb, passende “foto” heb je hoor :mrgreen: En it is totally true! :mrgreen: :mrgreen:

Jannigje gefeliciteerd :inlove: Zekers een mooie naam :inlove:

wwb, mijn testen waren van matcare, online besteld. Daarna met kruidvat, die test ook redelijk snel positief. De digitale cb heeft het nog 4 dagen geduurd voor die zwanger aangaf, had m 1 keer eerder geprobeerd en toen gaf hij nog niet zwanger aan haha, stress natuurlijk :lol: :wink:

Mijn zus heeft getest met Sensitest? en later met de digitale van cb.

Die van sensitest was ook erg duidelijk en snel…(volgens haar dan hé’ :mrgreen: )

ik zal zo ook eens een gevoelig testje kopen hihi…

Je laat het wel (meteen)weten hé!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zojuist terug van de dokter. Ook deze dokter denkt dat het aan mijn evenwichtsorgaan ligt en dat ik gewoon oververmoeid ben. Tevens heb ik een ontsteking op mijn bil :oops: soort van abces, maar dan kleiner en waarschijnlijk zorgt dit er ook voor dat ik zo moe ben :shock: Wel heb ik een pijnstiller gekregen in de vorm van druppels dus maar hopen dat dit gaat werken :pray:

Dan ga ik nu even gauw een klein dutje doen tot hubby terug komt :oops:

Nee Belly, ik kom het niet vertellen :stuck_out_tongue: Ik maak jullie gek met me gezeur, maar verklap niets haha… Nee joh, tuuuuuuuuurlijk vertel ik dat.

Maar als je morgenochtend kei hard gejuig hoort dan heb ik getest hihi…

Voelde je je wel serieuze genomen door deze dokter?

Hahaha, ik zal mijn goede oor open houden :mrgreen:

Ja deze dokter nam echt de tijd en heeft ook een paar kleine testjes gedaan m.b.t. de duizeligheid…Alleen voelde ik me heel even een klein kind toen hij aangaf dat ik redelijk vaak bij de ha ben geweest in het verleden :oops:

Ik heb een chronische huidziekte waardoor ik vaker naar de ha moet dan anderen mensen.

Oh, ik wilde dat ik ook mocht testen :cry: Strax ben ik de enige nog op dit forum als hubby zich niet snel bedenkt…:oops: Zoals het er nu uitziet, wilt hij dus nog 7 maanden wachten tot hij helemaal schuldvrij is :oops: Hij denkt namelijk dat het waarschijnlijk in 1x raak is :shifty:

watvoor huidziekte heb je belly?

(ik heb psoriasis namelijk)

het zou natuurlijk kunnen dat het in 1 x raak is,

ik hoop het voor je vriend :mrgreen:

maar stel dat het niet in 1 x raak is…

maar stel dat het wel zo is,

dan nog zijn jullie uit de schulden, toch?

en een kamertje kun je zo duur maken als je zelf wilt… als je een aantal dingen 2e hands koopt, dan is het heel goed te doen.

Strax ben ik de enige nog op dit forum als hubby zich niet snel bedenkt...

Nee hoor, ik denk dat ik t hier binnen t jaar niet hoef te verwachten :wink:

Ik heb hidradenitis Supperativia…(woord voor Galgje :lol: ) Dat houd in dat mijn haarvaatjes verstopt raken en mijn zweetklieren…soms wil het nog weleens te verhelpen zijn met antibiotica maar ook vaak niet…Dan helpt alleen een operatie nog…Het wordt dan namelijk een abces :shock: en moet dan opengesneden worden…Onder algehele narcose

Ja dat zei ik ook al tegen hem, maar hij wil zijn kind niet in een tweedehands kamertje laten slapen :evil: Mijn vader is nu dus ook elke keer aan het zeggen dat je dat ook helemaal kan opknappen en naar je wens maken…Maar hubby is als de doods dat een kindje is overleden in het bedje en wil dus niet dat zijn kindje in datzelfde bedje slaapt (surinaamse bijgeloof, noem ik dat altijd maar)

Ja, als we deze schuld hebben afbetaald dan zijn we helemaal uit de schulden :dance:

Vicky, dan worden we de twee kletsmiepen van de klapperende eierstokjes :mrgreen:

koopt ie een nieuw bedje en de rest 2e hands :mrgreen:

hahaha, ja, daar zat ik ook al aan te denken :mrgreen:

Ga gewoon het campingbedje uitklappen in de 2e slaapkamer, mischien dat hij dan ook uiteindelijk gaat klapperen :inlove: een klein beetje manipuleren in de positieve zin :mrgreen: hahaaha

hoi dames…veel gelezen

alles vergeten van de opwinding :mrgreen: SOLLY :pray:

20 wk echo gehad…

alles OK

en we krijgen een dochter :inlove:

WWB :shock: spannend :inlove:

de rest lees ik morgen denk ik…