KoK's klapperende eierstokken klapperen door

Goedemorgen dames,

Hier nog even een ego berichtje van mij :oops:

De ontsteking op mijn bibs wil maar niet minder worden. Daarentegen wordt hij alleen maar groter. Ik ga strax dus maar een gesprek met mijn manager aan en aangeven dat ik geopereerd moet worden en dat ik graag wil weten of het invloed heeft op mijn contract. (niet dat ik er veel aan kan veranderen, maar het is wel fijn om te weten)

Als ik hier namelijk te lang meeloop zal ik waarschijnlijk problemen krijgen in Suriname plus het feit dat als het abces naar binnen open springt ik verder van huis ben want dan bestaat de kans op bloedvergiftiging.

Ik heb echt lang erover na zitten denken of ik het mijn manager zou vertellen maar ik zie geen andere keus meer :cry:

Hopenlijk kan hij het goed begrijpen en kan ik vandaag nog terecht bij de chirurg :pray:

Zojuist het gesprek met mijn manager gehad. Hij reageerde heel lief! Gaf aan dat ziek, ziek is en dat ik er niets aan kan doen.

Doordat ik me zo een zorgen maakte om mijn contract en hij het best zielig voor me vond dat ik me er zo druk over maakte, heeft hij besloten om mijn maar uit mijn lijden te verlossen.

IK HEB EEN VAST CONTRACT PER 1 SEPTEMBER!!! :dance:

Om 09:00 uur ga ik bellen naar de chirug en dan hoop ik dat ik vandaag al terecht kan. Want ik kan niet lekker meer zitten en alles doet zeer :cry: Maar ik ben wel blij dat ik me niet meer druk hoef te maken om mijn contract.

Ik hou jullie op de hoogte

hoehoeeee Belly wat gaaf!!! Dit is wel een mega geruststelling he. Ow ik ben echt zo blij voor je. Het is je zo gegund!

Dank je wel :inlove: Ik ben zelf ook super blij :mrgreen:

Morgen om 10 voor 12 moet ik bij de chirurg wezen…hopenlijk wordt ik dan ook meteen in de middag geholpen :pray:

hey belly, ik mis denk ik even wat je exact hebt een ontsteking op je bibs? Aambeien gok ik ? mm balen iig niks aan

sterkte bij de arts, en hopelijk verloopt de operatie goed en het herstel ook,

EFELICITEERD met de contractverlenging en vastigheid, super meis, das iig safe zo

Hoe het met mij is vroeg je, ik zal zo even kopieren plakken vanander topic waar ik ook schrij anders zon verhaal ,

verder met mij als persoon eigenlijk super, heb een heerlijke vent om me heen, alleen is nie nu weer 5 dgn in de week van huis ivm buitenland werk, vrachtwagenchauffeur… volgende week gaat ie 12 dgn naar turkiije das wennen hopor :cry: maar goed,

ik heb iig gisteren van de arts te horen gekregen dat ikg een curetage hoef te ondergaan… zucht scheelt enor hoor …

even gekopieerd vanuit elders

Hier alles wel redelijk. Ik vertoef nu in Houten ( vlakbij Utrecht) bij mijn oppasgezin, ben zelf woonachtig in Groningen.

En het is hier erg wennen , ken de omgeving nauwelijks en alle is zo gebouwd dat het op elkaar lijkt, ik met mijn geheugen en orientatiestoornis…werkt niet echt,maar gelukkig hebben de kids hier nog even vakantie voor ze naar school moeten en ik de wegen ken.

Het slechte weer wertk niet echt mee om de routes te ontdekken met de kids te fiets.

Kwa vloeien , ja dat doe ik nog , ik heb gisteren kontakt met het zkh gehad, de endo-arts belde na 18 uur nog es op.

Ik moet doorgaan met provera en morgen starten met 1 x per maand een injectie waarmee alles platgelegd word en ik ( tijdelijk) in de overgang kom , Lucrin meen ik , hm meen iets anders geschreven, ws weet Rhiannon het wel…

En dan zien wat het bloeden doet, dit is echt de laatste kans… eerst wouden de artsen cureteren maar omdat ik dit al eerder gehad he en niet werkte willen ze niet nog meer rommelen daar van binne omdat ik dus endo heb… en in januarie heb ik medicijnen gehad om een soort van curetage te hebben thuis. viel niet mee.

We zien wel over 2 weken zou met Lucrin het vloeien echt helemaal over meoen zijn en wat zal dat een verademing zijn , ik vloei nl vanaf december alle dagen onafgebroken 24/7 en dan in lichte mate dan erg met stolsels, afwisselend met pijn of zonder pijn… maar elke dag. Als gevolg een ontsteking op de rug en bijna in het gezich nu ook ,

van inderen is he t schraal door vele maandverband gebruik, van binne pijnlijk door tampongebruik, scheren doet zeer omdat het geriiriteerd is de huid…

zwemmen en douchen en bad is pijnlijk door ontstekingen oop mijn rug,

allemaal kleine kwaaltjes, duizelig door ijzertekort…plas en ontlasting klachten…pfff ik was het zo zat zat gisteren met de arts in tranen aan de foon voelde me erg schuldig en zei ook ms stel ik me vreselijk aan ,maar ik ben er zo verdrietig om… al die kleine kwalen zijn 1 groot gedrog op een dag en zo vervelend, dus ook met zwemmen geen sex weinig douchen , en andere dagen door d emoeheid, meer snauwen door de stemmengswisselingen… enz…

Ow lieve mensen hopen julie mee dat lucrin gaat helpen? Ik hoop zelf wel, ik weet wel ik mag niet echt klagen , maar tis gewoon nu te lang te veel…

NU even knuf voo riedereen , liefs van mij , ik ga me even met de kids vertoefen en bezighouden zou eten en ms toch evne naar buiten toe. Vanavond weer trug naar huis treinen… lekker eigen bedje eigen omgeving

kussie en laterzzz bianca

Jeetje meid! :hug: Ik help je mee hopen hoor! :thumbup:

Nee geen aambeien maar een abces op mijn bibs :oops: Morgen kan ik om 11:50 uur terecht dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze me morgen ook meteen kunnen opereren want ik wil zo niet langer doorlopen :cry:

owh dames :hug: :hug: :hug: :hug:

he getsie bianca… hopelijk helpen die nieuwe medicatie dan echt wel…want dit is niets…

belly hopelijk kunnen ze je helpen met die operatie

en WOW wat mooi een vast contract EINDELIJK :dance: dat moet een opluchting zijn…

WWB… heb je je banner verandert??? of ben je ongi geworden???

of mis ik nu helemaal iets???

Jannigje… hoe is eht met Stein???

andere dames alles OK???

Ja dat is zeker een hele opluchting :inlove:

Ja ik ben hard aan het hopen dat ze mij morgenmiddag ook meteen willen opereren :pray:

Hoe is het met jou???

:-*

hey colle meis met jou en uk alles goed ?

Oei belly das naar zeg, ik zelf denk dat opereren niet gelijk gaat, wil je net ontmoedigen,maar meestal als de beslissing valt maken ze afspraak, ik hoop iig zsp mogelijk morgen al dan een andere dag vrij snel…sterkte en beterschap.

Hey Bianca, nee hoor je ontmoedigd me niet :wink: maar ben al vaker geopereerd aan dit probleem alleen elke keer op andere plekken. Kan bijna altijd dezelfde dag gelukkig nog terecht…Dus ik hoop morgen ook :pray:

Zit nu al thuis omdat zitten moeilijk gaat…En ik heb een hele leuke :inlove: lieve chirurg

In ieder geval bedankt :mrgreen:

Tjee zeg Bianca, tuurlijk duimen we dat die nieuwe medicatie aanslaat!

En Belly, hopelijk kan jij morgen geholpen worden. Tof dat ze op je werk zo aardig reageerde.

Colle, mijn banner stond op 40 dagen, maar ik heb op dag 14 volgens mij een eisprong gehad. Dus dan zou mijn cyclus deze keer 28 dagen zijn.

Ik had me banner zo lang gezet omdat mijn cyclus dus heel onregelmatig is.

En morgen word er hier gewoon getest hoor. Er komen steeds meer symptomen bij.

wwb, spannend!!! :pray:

hey wwb spannend hoor meis dat wachten is zenuwslopend maar als je toch 2 weken voor terug een eisprong hebt gehad kun je toch niet zwanger zijn ? gewoon een vraga hoor meis ,

meis ik hoop dat de symptomen gewoon kloppen

heel heel veel geluk voor morgen :pray: :thumbup:

bianca,

in mijn oogpunt is het zo:

vandaag 2 weken geleden geklust (dag 13 in de cyclus)

morgen 2 weken geleden eisprong

vorige week donderdag en vrijdag (dus 1 week na de eisprong) bloedingkjes die van de innesteling kunnen komen.

morgen kans op positieve test, wat dan volgens de berekeningen zou betekenen dat ik morgen 4 weken zwanger zou zijn

In mijn optiek moet het kunnen dus, maar goed ik hou ook wel een slag om de arm hoor, al herken ik symptoompjes van bij mijn zoontje

dank voor je uitleg, ik zit er ook niet meer zo in he iihih

succes meis

Daar kan ik ook nog wat van leren :wink: :lol:

volgens mij is de cyclus ongeveer zo (uitgaande van 28 dagen)

dag 1 menstuatie

dag 14 eisprong

dag 21 innesteling

dag 28 nod

maar dit zijn natuurlijk cijfertjes waar geen enkel vrouwenlijf zich exact aan houd.

Het kan dus allemaal zo een dag of wat afwijken he.

aha nou de duimen staan aan hier WWB :thumbup:

Belly zou fijn zijn als ze je direkt kunnen helpen…

hier gaat het met de beeb PRIMA :inlove:

met mij iets minder …ik heb veel last van mijn bekken…werk nu ook halve dagen…en ben dan ook op.

kan dan nog amper mijn auto in stappen…rijden lukt wel hoor…is puur het instappen :mrgreen: de auto lijkt dan wel verhoogd ofzo HAHAHA

dus veel de oefeningen doen… maar ja of dat nou echt werkt? geen idee…

maar ja gewoon het feit dat we weer een gezond kindje mogen krijgen is goed genoeg om de dag door te komen

het zit er alleen in dat ik het niet red tot de 34 wk door te werken…

mijn chef haar chef ( jaja) belde maandag en dan heb ik telefoondienst… en die was al heel verbaast dat ik nog werkte…

zegt dat genoeg???

maar goed zodra de meiden meer moeten doen om mij te laten werken, word het tijd om te stoppen…

want het is niet eerlijk naar hun toe dan.

je staat met zijn tweeën /drieën op de groep en dan werk je ook met zijn 2en/3en…niet met 1,5en/2,5en

ach ja er zijn ergere dingen toch…

fijn dat je nog werkt Colle, maar inderdaad, zodra anderen er last van hebben is het minder he.

Ik ben ook doodsbang voor mijn bekken hoor. Al is dat nu juist het enigste rare aan mijn lijf nu.

Anders heb ik ruim een week voor ik ongi word al weer toenemende last, en nu, niks, geen centje pijn. Heerlijk. Ik heb al tijden niet meer zo weinig klachten gehad. Ik durf het bijna niet op te schrijven. Zou het??

Laat die duimen morgenochtend maar flink draaien. Voor 9.00 horen jullie het.