ow dat vind ik toch zo erg, als ze er niet op komen om even te tempen…
heb ik toen ook een keer gehad… zat ie daar, over te geven door de hoest… in een dikke wintertrui omdat zijn t-shirt vies was geworden :wall:
ik meteen nog gezegd: heb je hem niet getempt?
nee, er zijn wel meer kindjes thuis met een griepje, zei ze… :shock:
dat was de zoveelste longontsteking,
dus die hebben het nog wel even teruggekoppeld gekregen van me :naughty:
sindsdien heb ik meteen een medisch rapport op laten stellen,
wat ze moeten doen bij koorts bij Tyg, want ik kreeg het echt op mijn heupen door dat voorval…
ik had anders geen vertrouwen.
hoop dat ie snel opknapt :hug:
bij de kvd van nicolai is een verpleegster aanwezig elke dag. Voor dat hij met de kvd start moeten we een rapport opstellen, wat wij willen dat ze doen als hij koorts krijgt. wel mediatie of niet etc. en zodra ze 39 koorts hebben worden ze naar huis gesstuurd. :thumbup:
dus daar mag ik niet van klagen!
we hebben ook een opvoedings plan moeten opstellen en we krijgen elke dag een deeltje in een boekje geschreven, wat hij ge-eten heeft en wat hij gedaan heeft :mrgreen:
Ja 2 jaar! erg he! maar dat geeft ons ook even de tijd om een huisje met een tuin te vinden. we hebben op dit moment alleen maar 2 slaapkamers dus we moeten zowiezo verhuizen waneer er een ander kindje komt. dit contract loopt nog tot 2011 dus
ach het komt wel goed. de 2de komt er wel. We genieten ook enorm veel van Nicolai op dit moment. En ik wil geen stres in mijn volgende zwangerschap.
Bij Nicolai heb ik enorm veel stress gehad. Een geschifte jaloerse trut die dacht dat ik zwanger was geraakt omdat ik belangrijker wou zijn dan haar huwelijk. :naughty: ze heeft voor veel kopzorgen gebaart en ik bloede steeds en was bang nicolai te verliezen, zij maar zijken over hoe ik alles verpest had. zo erg dat grote noor een keer flink tekeer is gegaan tegen haar.
Toen kreeg ik bedrust. dus meoten stoppen met werken. Seb 2 keer zoveel werken om alles te kunnen betalen.
Dan de verhuis naar belgie en het wonen bij mijn ouders voor een hele tijd.
Zoals seb en ik ook zeggen tegen elkaar. Bij de volgende willen we van alles genieten. geen stress meer.
maar toch lagen we eergister nacht weer namen te zoeken die bij nicolai pasen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: watn een meisjes naam hebben we al maar een jongens nog niet :mrgreen:
@colle wrote:
Bianca 9 buisjes :shock: wat een bloedzuigers zeg :naughty: hopelijk alleen maar goed nieuws :thumbup:klopt…we zijn 2e geworden!!!
hier ook een ziek koortsig kindje
wel slecht jannigje dat ze niet getempt hebben…zit hij bij jou op het werk???
( jij werkt toch op kdv…een van de beste van dit jaar…zeg maar de top 3 :mrgreen: )
Nee hij zit op een andere.
Ik ben met Stein naar de arts geweest. Hij had namelijk vanmorgen nog hoge koorts.
Hij heeft een keelamandel ontsteking. Hij is echt heel erg ziek. Ligt als een zoutzak op de bank.
Ik zal kijken of ik vandaag een foto kan maken.
Hij heeft echt koortsuitslag en zit echt rood van de koorts
ooh steinemans :hug: dat hij snel beter word zeg! dat klinkt geen pretje keel amandel onsteking
Och heden Steinemans, kereltje beterschap hoor! Mama en ik hadden het er laatst net over dat je zo goed ging met je gezondheid, nu niet ziek weer zijn
Jannigje beterschap voor je lekkere knul!
Liefs mij :-*
@Jannigje wrote:
@colle wrote:Bianca 9 buisjes :shock: wat een bloedzuigers zeg :naughty: hopelijk alleen maar goed nieuws :thumbup:klopt…we zijn 2e geworden!!!
hier ook een ziek koortsig kindje
wel slecht jannigje dat ze niet getempt hebben…zit hij bij jou op het werk???
( jij werkt toch op kdv…een van de beste van dit jaar…zeg maar de top 3 :mrgreen: )
Nee hij zit op een andere.
Ik ben met Stein naar de arts geweest. Hij had namelijk vanmorgen nog hoge koorts.
Hij heeft een keelamandel ontsteking. Hij is echt heel erg ziek. Ligt als een zoutzak op de bank.
Ik zal kijken of ik vandaag een foto kan maken.
Hij heeft echt koortsuitslag en zit echt rood van de koorts
hahaha ik was bij de prijs uitreiking :mrgreen: ik zag je nog zitten maar dacht laat maar ( mijn collega’s weten niets van KOK…misschien de jouwe ook niet…)
maar tjeetje joh keelamandelontsteking…nog nooit van gehoord…
arm manneke…geef hem maar een dikke knuffel hoor…lekker veel water en een ijsje tussendoor…
(hebben wij gisteren ook gegeven om af te koelen, hij voelde zo warm… )
heb je AB gekregen ofzo???
Vuegje das idd niet genieten van je zwangerschap met zo’n zeikdoos erbij…
enne NU al namen HAHAHAHA zijn wij nog niet eens mee bezig :oops:
ohhh was jij daarbij :oops: en ik was ook nog eens vol in beeld :shock: :oops: :oops: :oops: ik krijg ineens schaamte hihihihihi
Stein is echt heel erg ziek. Heeft nu ook uitslag en een witte tong. Gelijk de arts weer gebeld en we moeten even aankijken. Maar nu is er wel kans dat ie roodvonk heeft :shock:
lieverd je weet het he , sterkte van mij en ik leef mee, we hebben hier net zoontje zelf met Roodvonk gehad, op tijd behandelen en niet van die gekke dingen als ZKH opnames zoals hier, ''TOYTOYTOY eb ik lees mee
:-* van mij
Arme Stein Beterschap hoor :hug: :-
Vuegje dat klinkt als een hoop stress in je zwangerschap zeg :hug: Hopelijk bij de volgende lekker stressvrij genieten :-
jeetje steinemans. :hug:
ja deze keer gaat super zijn, die demente is uit mijn leven nu :mrgreen:
oh steinemans… hopelijk geen roodvonk hoor…
hou je de vlekjes wel in de gaten??? als je ze niet weg kan drukken gelijk
zhk bellen he ivm nekkramp( maar dan het goede woord ervoor)
enne je hoeft je niet te schamen hoor :mrgreen: het zag er wel grappig uit :mrgreen: ( al was ik blij dat wij daar niet stonden :mrgreen: )
maar nr 1 vonden wij overdreven goed… wij vonden jullie en nr 3 veel leuker :mrgreen:
stelletje kletskonten dat jullie zijn zeg hihi.
Wat zielig die arme zieke kinders.
Hier een kindje wat toe is aan school Gelukkig is het hier volgende week weer gewoon het normale leven, want die brutale verveelde opmerkingen ben ik zat.
Ik heb vandaag te veel gedaan, en lig nu helemaal verkrampt op bed met mijn laptop. lekker hoor.
Veugje, is dat van dat verhaal wat je me eens in een link gestuurd had? Wat een mens zeg. Is alles op dat vlak nu opgelost? En 2 jaar wachten is lang, maar als je er samen over kan fantaseren :inlove:
Bianca, ik weet niet of ik eens welkom tegen je gezegd heb, maar bij deze dan.
Ik heb wel eens een topic van je gevolgd over je *petekindje. Ik had geen woorden om te reageren maar heb toen wel heel erg met je en je omgeving meegeleefd.
Wel leuk dat je nu met je nieuwe vlam voor een kindje gaat, en dat het rammelt ja dat kan ik me voorstellen.
Ik ga ff proberen te ontspannen,
Wat zielig, al die zieke kindjes hierzo Ik hoop dat ze gauw allemaal weer beter worden hoor!
IK moet even ego doen, daarom maar in een spoiler, zijn jullie niet verplicht om mee te lezen :oops:
Eergisteren ben ik bijna flauw gevallen op mijn werk en ben ik dus naar huis gegaan. Gisteren wilde ik gewoon weer gaan werken maar na anderhalf uur ben ik toch maar weer nar huis gegaan. Het is alsof ik de hele dag door stoned ben ofzo. Eenmaal thuis gisteren heb ik van half 12 tot half 5 geslapen maar kon er om 7 uur zo weer induiken. Zo moe ben ik dus de laatste tijd.
Straks moet ik ook naar de huisarts en laat k alles even goed nakijken. Want het is zeker geen fijn gevoel. Ik baal ook wel dat dit nu moet gebeuren want als het goed is krijg ik deze maand te horen hoe en wat met betrekking tot mijn contract. Helaas kan ik er nu niets aan doen. Misschien komt het wel door de drukte van de verhuizing, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. Zelf denk ik dat ik misschien oververmoeid ben, maar mijn moeder vind dat een 25-jarige daar geen last van mag hebben. Toen zij immers in de verhuizing zaten hadden zij het ook erg druk en nergens last van :silenced:
Tjah, en daartegen in gaan heeft geen nut, want mijn moeder denkt het altijd beter te weten. Als ik haar vertel dat ieder lijf en iedere persoon anders is, wilt ze daar niets van horen :shock: Dus we laten het nu af hangen van de dokter. Ben benieuwd wat daar uit zal komen.
Dit moest ik even kwijt. Sorry voor het ego berichtje :oops:
Hey Belly, tja je eigen gevoel volgen een ander kent dat niet, mensen zeggen tegen mij ook wel es iets waarvan ik denk tja… voel het zelf es dan !
Maar ik laat het er bij mijn vriend anderen om me heen en het belangrijkste er bij , mijn HA begrijpen me wel en daar moe tik het mee doen.
Wel even vragen om te tjekke bij de |HA je HB enzo hoor en ijzer!
Succes en liefs van hier beterschap,
Jannigje hoe is de nacht gegaan met Stein ?
Hier wel oke heb 2 nachten goed geslapen en dat scheelt enorm, ook 2 dagen gehad die goed waren, weer iets meer energiek naar mijn gevoel.
Ik vloei nog steeds, dus zal wel zo blijven , nog 4 weken en dan naar de gyn …
Straks tussen 10 en 11 kan ik de HA bellen voor mijn bloeduitslagen ,
Belly, ik kan me die oververmoeidheid wel voorstellen hoor. Jullie zijn in een razend tempo verhuist. Ook jij hebt een turbulente tijd achter de rug met je ‘huwelijk’, verhuizen en spanningen op je werk enzo. Oververmoeidheid nu je de rust mag voelen is voor mij wel herkenbaar. Ik ben ook heel blij dat ik 6 weken (vrijwillig werkeloze) vakantie heb gehad.
Bianca, 4 weken vloeien? Ik vind 10 dagen die ik vloei met de ongi al mega veel. :hug:
ik vloei al vanaf december aan 1 stuk door, over 4 weken moet ik naar de gyn trug ,wie weet wprd er dan toch gekozen voor een curetage, ook al heb geen zwangerschap gehad onlangs…
ben sinds decemeber in totaal nog geen maand "droog"geweest…
vandaar oook de moeheid e.d
bloeduitslagen zijn allemaal goed, HB van 9.4 en b12 500…
Ik mag wel even vaker mijn b12 halen dus over 2 week weer, dan over 3 week en dan over 4 week weer en dan gewoon maandelijks…
En dan bij de gyn overleggen wat ik met die bloedingen moet.
EN waar die moeheid en duizeligheden vandaan komen dan … k heb geen idee…
De ha opperde ook nog door de ontstekingen op mijn rug ( bijwekring medicjn tegen vloeien in JAnuari , had ik acne gekregen en dat is geheel gaan ontsteken en heb ik nu ooknog…)
Hij zegt jou lichaam is natuurlijk wel constant aan het werk en ook das vemroeiend… maar er iets aan doen? Vooralsnog niks…
het vloeien moet stoppen en de ontstekngen weg,maar nu no ggeen oplossingen voor.
verder iig geen gekkigheden… :thumbup:
bianca :hug: wat een gedoe meis
WWB yup dat is ze hehheheh :lol: maar zez is helemaal weg nu heerlijk
Belly gewoon naar jezelf luisteren hoor. Als je je niet goed voelt gewoon naar de doktor. maakt niet uit dat je 25 bent. ik ben op mijn 19 en nu nog eens op mijn 25ste eens oververmoeit geraakt dus het kan zeker.
hoe is het met steinemans??
Ik denk ook aan stein ik ga maar es een sms zenden
goed, laat wat weten