:inlove: :inlove: :inlove:
4 maanden is leuk, dan lachen ze al enzo
leuk voor stein :inlove:
en zijn neefje wordt natuurlijk ook helemaal geweldig!
hij kan vast niet wachten tot ie daarmee kan spelen!
Stein houdt ook erg van echte kleine baby;s hoor :inlove:
echt?
oh dat is lief zeg!
nee Tyg heeft het niet zo op kleinere kinderen,
maar in de vakantie stond ie ineens in elke kinderwagen te kijken
dat vond ik al heel wat :inlove:
hahaha dames…
dave heeft ook nog niet een ‘normale’ kinderziekte gehad…
wel tig oorontstekingen…nu dan ook buisjes en neusamandelen eruit…
en zijn pols gebroken…
van de week nog op de ehbo gezeten :lol: hij had zijn vinger in een tiktak doosje gestoken…en die wilde er niet meer uit…
en we waren niet thuis maar onderweg… dus maar even EHBOen he…
verder heeft dave heel vaak koorts… maar ziek zoals de waterpokken enzo… nee dat kennen we nog niet…
verder was dave een slaapweigeraar… men hele nachten heeft dat ons gekost… maanden achter elkaar…
maar dat houdt je niet tegen hoor…want je krijgt zoveel liefde van een kind terug…
Stein id helaas al vanaf dat ie een jaar was bezig met ziek zijn en opknappen.
Al 27 :shock: oorontstekingen, 2 keer buisjes en amandelen
4 keer longontsteking en dagelijk best veel puffers. En hij heeft snel koorts.Maar ja ondanks dat is het een heerlijk vrolijk kereltje (er staan trouwens nieuwe foto’s op het showforum)
Pffff meiden het lijkt me zwaar hoor, een kindje wat zo vaak ziek is… Dat is dan iets wat Kaylee nooit heeft gehad, die is zelden ziek. (Gelukkig maar, als dat er ook nog bovenop was gekomen dan was ik gek geworden denk ik :lol: ).
Hier gaat het klapperen op en af… Ik wil wel heel graag, maar ik heb nog niet het “ik wil NU” gevoel wat ik bij Jayden wel had (en bij Kaylee overigens ook niet had).
Nog eeeeven , een half jaartje , nu ja dan kan ik hopelijk ook mee kletsen , oeioei oei … ik wil ook zoo graag mama worden, wat wil ik weer die spanning elke maand ( of liever niet elke maand ihih ) of het raak is… of ms ik zwanger ben .
Mijnnieuwe vriend en ik gaan er volgend jaar ergens ook vorr, we zijn er definitief over uit dat we samen wel kindjes willen. :inlove:
Maar alles is nog erg vers , de scheiding van mij, het nieuwe leven en overlijden van Anne*… het samen zijn met Ronnie nu … en het hebben van zijn zoontje in de weekenden… hij is nl al pappa van een 3 ( bijna 4 ) jarig heerlijk knulletje… waar we zo nu en dan van mogen genieten ,
Samen gaat het erg goed , kunnen goed overweg, ik met zoontje en met zijn 3en ook prima. In het begin was het uitzoeken , inleven, meevoelen enz… iedereen aanpassen en wennen aan de nieuwe situatie.
( beetje soortgelijk als Jannigje en nieuwe vriend)
Ik weet niet of ik mee mag kletsen , ik wou het hier even kwijt vast… gewoon domweg omdat ik nu eig al zo weer met zwanger willen worden bezig ben , omdat er over gesproken word, omdat mijn moedergevoelens naar boven komt met zoontje in huis enz…
Wat kun je dan zien hoeveeol liefde je in huis hebt om te schenken, maar wat kun je dan ook merken dat het je eigen niet is … tegelijk zo veel gevoelens…
Maar ik wil hier tegelijkertijd iedereeen even geluk wensen , met het gevoel dat het zo mag zijn dat jullie actief gaan zwanger raken , de weg er heen de gemixte feelings er bij de angsten de ionzekerheden het verdriet , maar bovenal het geluk, het samen zijn met partner , de gezonde spanningdie er bij komt kijken enz…
Moge jullie het lukken ( nog ) een kindje te ontvangen…
( ow ja ik vroeg me af, hebben jullie meeschrijvers allemaal al een of meerdere iindjes ? ) ikzelf dus niet… wel 2 mk gehad helaas.
Noe toedelssssssssssssssssss Bianca :-*
leuk bianca!
(heb je verhaal een klein beetje gevolgd en vind het leuk dat jullie er over een poosje echt voor willen gaan! :thumbup: )
Hee Bianca welkom hier meid :inlove: :-* Fijn om te lezen dat het goed met je gaat meid en ik hoop als jullie eenmaal beginnen, het snel raak mag zijn :-*
sydney zat hier net huizen te kijken… 1 van zijn bezwaren voor een derde nu, is dat ons huidige huis te klein is. :mrgreen: Dus ik zeg “euh dat jij huizen zit te kijken betekent dat dat jij ook eigenlijk wel wil?”. Zegt hij “nou voor mij hoeft het nog niet per sé maar ik weet hoe graag jij wil”. :shifty: :mrgreen: :inlove:
Nou ja dat nieuwe huis komt er nog niet hoor, eerst maar eens kijken of er een loonsverhoging inzit en zo eind van t jaar Maar toch leuk dat hij er stiekem toch wel mee bezig is toch :mrgreen:
heee bianca :-* :-* :-*
vicky: :thumbup: dat klinkt positief :thumbup:
Hello Ladie’s!
Ik zal vanavond even bijlezen, maar wilde julie nog even op de hoogte stellen. Afgelopen zaterdag zijn we dan echt officieel over gegaan. Alles is nog best snel gegaan, want om 09:00 uur stond mijn vader voor de deur en om 13:00 waren we klaar. Tegen 14:00 hebben hubby en ik even genoten van elkaar door even bij elkaar te zitten en om ons heen te kijken. Iedereen was toen al weg.
Eerste nacht was echt wennen, maar door de vermoeidheid hebben we beide geen problemen gehad om in slaap te komen :mrgreen:
we gaan nu elke avond gewoon 1 doos uitpakken en zo op ons gemak alle dozen leegmaken.
Tot nu toe bevalt het prima :mrgreen: Het was even wennen vanmorgen dat ik wat langer erover moest doen om op mijn werk te komen, en dat ik zo vroeg op moest staan :shock: maar dat zal uiteindelijk ook wel goed komen.
Het is nu aftellen tot aan de vakantie :dance:
:-*
Veugje :dance: Welkom terug!! :dance:
Was nog even gauw door de berichtjes aan het bladeren toen ik je berichtje zag!
Hoe gaat het meid!!!??
Vanavond ga ik echt even alles doorlezen hoor, dan ga ik nui weer even aan het werk!
hoooooooi
ja het rammelen is ietsje afgenomen hier. maar niet omdat we minder willen. Maar als ik te hard rammel dan kan ik de 2 jaar niet aan!!
danje voor jullie welkom!
:mrgreen:
alles is goed met ons. lekker in ons eigen huisje met de rode bank ja ja… ahahahah
We willen even kijken hoe dat het gaat met mijn medicatie maar wij willen bijde dat nr. 2 komt als nicolai maximaal 4 is (dus 3) als ik zwanger word.
we gan kijken of we het zolang volhouden.
:lol:
hello dames
belly eindelijk een eigen plekje :inlove:
bianca…welkom je zit precies goed :mrgreen: hier wachten mensen tot ze er voor (kunnen) gaan…vandaar de rammelende eierstokjes he
(enne ik heb ook meegelezen met je verhaal)
vuegje… nog 2 jaar :shock: :o
vicky… das positief nieuws :mrgreen: :mrgreen:
jannigje… :shock: wat heb jij al meegemaakt met steintje zeg…
hier alles ok ( oop de BI na) weer hele dag gewerkt…dus moe…
hoi hoi dank voor de welkom, ik lees al wel mee ken niet iedereen ( goed) zal er wel ingroeien hoor.
Vandaag bij de ha geweest, helaas niet zo goed bezoekje , donderdag weet ik ws meer
Ik heb vandaag 2 x bloedgeprikt, in totaal 9 :shock: buisjes bloed…
Ik duim op goed nieuws , en geen gekke dingen
Ik reageer nog even niet op iedereen persoonlijk hoor dat zal ws met de tijd komen
Hoi Bianca,
Ik heb je nog niet welkom geheten hierzo :oops: Dus bij deze :mrgreen:
Ik kon gisteren niet meelezen want mijn zus kwam onverwachts langs en toen zij weer weg ging ben ik gauw mijn bedje in gekropen, zo moe was ik :shock:
vanavond ga ik echt even lezen! beloofd!
:-*
9 buisjes bloed :shock: (ik val al flauw bij de gedachte!)
hopelijk een goede uitslag!
Ik hoop op een goede uitslag meis :-*
Stein is ziek . Vandaag ging mijn moeder hem van het KDV halen en ze vond hem heel warm. leidster zei ook dat ie erg stil was geweest enzo. Maar ze hadden hem niet even getempt.
Komt mijn moeder met hem thuis heeft ie 39.9 :shock: .
Gelijk het KDV gebeld dat ze voortaan als Stein stil is, rood ziet en warm voelt hem even moeten tempen en mij bellen.
Hij ligt te rillen in bed het arme kereltje. Geeft geen pijn aan maar is ook best suffig en wil nmiet echt eten en drinken
Bianca 9 buisjes :shock: wat een bloedzuigers zeg :naughty: hopelijk alleen maar goed nieuws :thumbup:
hier ook een ziek koortsig kindje
wel slecht jannigje dat ze niet getempt hebben…zit hij bij jou op het werk???
( jij werkt toch op kdv…een van de beste van dit jaar…zeg maar de top 3 :mrgreen: )