KoK's klapperende eierstokken klapperen door

Ik wil ook rammelen :shifty: Had het nooit van mezelf verwacht, maar een maand na Jayden dacht ik al “ik wil weer” en ik denk het nog steeds… Met vriendlief over gehad, maar die had allemaal rationele bezwaren, waar hij overigens helemaal gelijk in heeft :wink: Maar toch he… :lol:

Hij wil iig wel voor een derde gaan, maar nu nog niet en ik denk in t eerste anderhalf jaar sowieso niet. Nou ja, so be it, hij zegt iig geen nee :wink:

Gek he, als na mijn bevalling van Kaylee iemand snel weer voor een volgend kindje wilde gaan dacht ik “pfff liever jij dan ik”, verklaarde die mensen nog net niet voor gek :wink: En nu wil ik zelf… Dat krijg je dus na een super zwangerschap en met een rustige beeb :mrgreen: (dus Ziet, een opsteker voor jou, het hoeft geen twee keer een huilbaby te zijn :mrgreen: :inlove: ).

Nou ja… gerammel dus. Denk niet dat ik hier vaak mee ga schrijven hoor, volg al veel te veel topics op KOK hier. Maar ik wil toch rammelen 8) :mrgreen: :inlove:

Heee vicky ook aan de rammel…heerlijk

Stein was trouwens een hele rustige baby…ben benieuwd of ik nog ze een makkelijke kan krijgen :lol: :lol: :lol:

Ik weet ook niet of ik hier regelmatig ga schrijven. (want ik schrijf nooit op KOK :angel: :lol: )

:liar: :liar: :liar:

Wat jij met Stein hebt Jannigje, hebben wij andersom met Kaylee. Ze is zo klein en tenger, en mensen willen haar altijd gaan betuttelen en heel lief en schattig gaan doen :lol: En dan gaan ze heel langzaam tegen haar praten en zo omdat ze denken dat ze veel jonger is…

Terwijl Kaylee juist een stoere meid is haha, die klimt overal op en onder. Ze is pas beginnen praten met 20 maanden, maar nu is ze 2.5 en praat op t niveau van een 4- jarige, dus mensen schrikken als ze dan haar mond open doet :lol: Of ze geven haar een nopjespuzzel om mee te spelen, die ze wegduwt om vervolgens een 24-stukjes-puzzel in elkaar te zetten :lol: 8) (en dan moet mama altijd even gniffelen). Alleen zindelijkheid, daar is ze nog helemaal niet mee bezig :lol: Ach ja, kan nie alles hebben :wink:

Wat fijn voor je dat je een leuke vriend hebt gevonden :thumbup: :inlove:

Ik weet ook niet of ik hier regelmatig ga schrijven. (want ik schrijf nooit op KOK )

Daarom... ik ook niet 8) :angel:

Ja lastig is dat he dat kinderen over of onderschat worden.

Maar Stein zegt gelukkig altijd tegen mensen hoe oud hij is en wanneer hij jarig is dus dan zie je mensen rekenen en dan gaan ze weer normaal doen.

Er was trouwens van de week een vrouw die echt zo een "kindertoon"had als ze tegen ze praat. zegt Stein “heb je soms pijn in je keel mevrouw, je praat zo raar” :oops: :roll:

@Vicky wrote:

Ik weet ook niet of ik hier regelmatig ga schrijven. (want ik schrijf nooit op KOK )

Daarom… ik ook niet 8) :angel:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:thumbup: vicky

jouw jayden en nog iemand anders zijn 2e hebben me aan het rammelen gekregen hoor :mrgreen:

en jannigje:

wel leuk als ie naar den haag komt,

komen we hem ook nog eens tegen (en dan weet ik wie het is hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

:lol: :lol: :lol: Jij hebt hem idd al gezien Ziet. :mrgreen: Ik voelde me wel redelijk betrapt hoor :mrgreen: :wink: (geintje)

ach, zolang ik als een kip zonder kop rondloop

hoef je je echt niet betrapt te voelen hoor hahaha

idd want wij zagen jou eerst.

hihihihihi

Hoe gaat het verder met de dames met rammelende eierstokken?

die klappen haast!

collegaatje van me ging vandaag trouwen

en er waren zó veel baby’s…

:wall: :wall: :wall:

ja ik zie de laatste tijd ook overal baby’s. En dan klappen ze ook haast hoor.

Ik had eigenlijk alweer klapperende eierstokken toen stein net een jaar was. Dus nu ook ondertussen wel op knappen

:o phoe hee… nee toen had ik ze nog niet…

heb jij nooit zoiets gehad van: als een 2e weer zó vaak ziek wordt… ?

@Ziet wrote:

:o phoe hee… nee toen had ik ze nog niet…

heb jij nooit zoiets gehad van: als een 2e weer zó vaak ziek wordt… ?
Ja dat dacht ik wel weleens, maar dat veranderde mijn gevoel niet

Maar dat komt ook omdat Stein ondanks zijn ziek zijn wel heel makkelijk was denk ik

heeft jou dat wel tegen gehouden??

ja.

ik vond het vreselijk.

Ik haat het om ergens geen controle over te hebben… nou, dat moest ik wel ff afleren op die manier.

maar nu denk ik maar zo: ik weet nu meer dan ik toen wist. Ik weet nu meteen waar ik naartoe moet, heb een goede huisarts nu (die had ik toen niet).

en het hoeft bij een 2e natuurlijk helemaal niet zo te gaan zoals bij Tyg.

nee idd…misschien is ons een 2e kind gegunt wat nooit ziek is :mrgreen:

ja! :pray:

en dat je dan de waterpokken gewoon een normale ziekte vind…

(ik vond de waterpokken dus nog erger dan een longontsteking he… kun je nagaan hoe je ergens aan gaat wennen :wall:

dát haat ik dus, want ik weet ook wel dat longontsteking veel erger is)

Heb ik ook hoor.

Mijn kind heeft nooit "normale"kinderziektes. Altijd die ergere dingen. En als ik een kind met waterpokken zie dan denk ik altijd al gelijk van “ohhh als stein het maar niet krijgt…zielig”

Maar als ie blaft als een zeehond denk ik aan een verkoudheid :think:

ja, erg toch he…

maarja.

ondanks dat dus toch weer geklapper… :mrgreen:

tyg zegt nu dus ook al bij elke baby die hij ziet: aaaaaah :inlove:

Stein is op dit moment helemaal in afwachting op de komst van zijn neefje :mrgreen: :inlove:

En met het kleine nichtje van Marco is hij ook heel lief. Die is 4 maanden