KoK's klapperende eierstokken klapperen door

oeps solly :inlove:

kreeg gisteren op een telefoontje wel 3 brieven… zijn ze nu helemaal gek geworden :twisted:

wat een malloten… weet je wat dat kost allemaal??? en dan zeuren dat ik weer voluit moet werken… ja om jullie correspondentie te financieren zeker smiley met zijn middelvinger omhoog

maaruh je kan alvast gaan dromen over je buikie… jullie mogen weer dus mag het dromen ook vast weer :mrgreen:

daarover gesproken… Ziet???

ja?

Hey meiden,

Sorry ben even druk geweest :inlove:

We hebben woensdag meteen de sleutel gekregen en zijn ook meteen begonnen met schilderen en schoonmaken. We zijn nu druk bezig met inpakken en hebben ondertussen ook al spullen overgebracht naar de nieuwe woning. Aanstaande zaterdag gaan we echt over :inlove:

We hebben wel wat probleempjes gehad, want vrijdag kwam ik erachter dat we lekkage hadden bij de voordeur, gelukkig lost de woningbouw dat op en komt er als het goed is deze week een dakdekkers bedrijf wat het dak gaat maken. Ook blijken we lekkage te hebben in de wc, gelukkig niet zo erg, maar toch…Ook dit wordt geregeld door de woningbouw.

Vanavond gaat Hubby samen met mijn vader de lamellen ophangen en trek ik me even terug op de bank. Door alle stress heb ik een ontsteking gekregen in mijn been en mede daardoor ben ik erg moe. Natuurlijk ook door de verhuizing en alle stress, maar heeft hubby gezegd dat ik maar lekker thuis moet blijven en dat hij het wel even gaat regelen met mijn vader :mrgreen: issie nie lief :inlove:

De lamellen hebben we van mijn ouders cadeau gekregen voor de nieuwe woning. Zo lief!

Zaterdag gaan we dan echt over. Alle grote spullen worden dan overgebracht en ook mijn “kindjes” (kat en poes) Dan wordt het de eerste nacht in het nieuwe huis.

Het weekend daarop gebruiken we om de oude woning helemaal leeg te trekken en schoon te maken.

Ik zal snel foto’s maken! en plaatsen.

Dan ga ik nu weer even doen alsof ik hard aan het werk ben :wink:

gaaf joh!

lekker snel over ook!

Wow Belly jullie gaan snel zeg. Heerlijk dat het zo rap gaat.

En foto’s altijd welkom hihi.

Daar zit je dan volgende week met je droomman in je nieuwe huisje. Mooie vakantie en leuke plannen in het vooruitzicht. Meid wat een rijkdom. Geniet ervan!!!

En Ziet, de duivels zijn gearriveerd zie ik. Balen joh

Hier niks bijzonders te melden. Vandaag een mede-kokster op visite gehad. Het was heel gezellig! Zoontje is gecrasht op bed na een standje. Zal wel heel moe zijn geweest.

Ja, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het zo snel gaat hoor…Maar we hebben dan ook veel hulp van iedereen gehad :mrgreen:

ik moet er niet aan denken dat ik nog veel langer in die troep had moeten zitten :shock: :wink:

He, ziet balen joh, volgende rondes, nieuwe kansen!

Nou ik moet nog even 3 kwartier volhouden en dan mag ik lekker rustig aan doen…

:-*

was nieuwsgierig ziet…maar ik zie het al :hug: hopelijk volgende ronde geen duivels maar engeltjes :inlove:

belly lekker he…klussen :lol: :lol: :lol:

zo ik ga naar bedje toe…van de week kom ik weer kleppen…

ja het is wel balen,

maar aan de andere kant ben ik toch wel blij dat ik gewoon ongi ben geworden… weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

en mijn ongi is veel minder dan normaal gesproken,

heel maf, maar ik ben er blij mee,

ik lig nu tenminste niet een dag helemaal uitgeschakeld in bed :thumbup:

Hallo… zie nu dit topic pas :oops: :roll:

mijn eierstokken rammelen ook ontzettend erg maar voorlopig komt het er nog niet van hoor :think: :shifty:

denk ik dan he :angel:

nee voorlopig nog niet

Nou Jannigje, dan ben je hier op de goede plek hoor.

Welkom bij de rammelaars!

Ik rammel (hopelijk) niet zo lang meer, want wij zijn voor het echie gegaan deze maand. Dus we zien wel hoe snel het ‘raak’ is.

hahahaha

kom niet meer bij

je weet maar nooit, jannigje :mrgreen: :thumbup:

mag ik weer mee rammelen?

helaas hier moeten we 2 jaar wachten ivm medicatie. maar dan gaan we er voorzodra ik van de medicatie af ben!! :inlove:

heeee you’re back!!! Fijn zeg!

heeeej!

leuk om je weer te zien!

jeetje 2 jaar rammelen… :o

hou je dat vol?

he dames

we hebben een nieuwe rammelaar :mrgreen: en een oude die terug is ( welcome back)

hoi jannigje…alles goed met stein en jou???

ook aan de rammel…

ik niet meer…heel vreemd eigenlijk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik krijg een pak rammel van binnen uit :lol: :lol: :lol:

ziet je hebt gelijk… je weet dat het werkt :thumbup: nu kan je gerichter aan de slag…

nou meiden het is al laat…

truste :-*

Heee meiden bedankt voor dit hartelijk welkom

Colle: Met mij en Stein gaat alles goed. Ik ben nu ook aan de rammel

was ik al een hele tijd maar ja zonder man kom je er niet :wink: :roll: maar nu ik weer een vriend heb en we zeker zijn begint het toch wel weer harder te rammelen hoor :mrgreen: maar we wachten wel nog even want we kennen elkaar nog niet zo heel lang :mrgreen:

Leuk dat jij ook weer zwanger bent. Hoe gaat het met Dave???

met dave gaat het prima…

hij groeit als kool…

klets de oren van je hoofd af…

echt heerlijk :inlove:

OK hij heeft zijn deel in 2=NEE ook hoor…

maar dat is niet overheersend (meer)

he leuk een vriend…vertel vertel…

wat fijn zeg en de klik met stein…die is ook goed??

Ja een vriend :inlove:

Met hem en Stein gaat het heel goed. Stein is helemaal aan zijn aanwezigheid gewent. Ze zijn heel leuk samen.

Het voelt eigenlijk zo goed. :inlove:

Hij heet marco en is al bijna 36 jaar. Nu woont ie nog in Gouda maar slaapt wel al vaak hier bij ons in Den haag. Het is ook de bedoeling dat hij naar den haag komt :mrgreen:

Stein word ook alweer zo groot. Kletst als een volwassenen en is ineens met alles zo groot. (bijv met puzzelen…36 stukjes) Ook heeft hij (helaas :mrgreen: ) weer een groeispurt gehad. Nu lijkt hij ook nog eens veel ouder en dat in combinatie met zijn voorlijkheid. Mensen overschatten hem daarom vaak (niet wij maar mensen die hem niet goed kennen)

:inlove: heerlijk meis dat jullie zo gelukkig zijn :inlove:

steinemans was al zo groot :shock: :mrgreen: arm menneke wat lastig zeg…want mensen kunnen dan zo stom doen he…als ze denken dat ze ouder zijn en dus meer (moeten) kunnen… en dan kblijkt dat ze het NOG niet kunnen…

Ik zie trouwens dat je de 18e een echo hebt…Wil je weten wat het word???