KoK's klapperende eierstokken klapperen door

o dat is gaaf zeg!!!

en wanneer krijg je dan de sleutel enzo?

je hoeft er niet veel meer in te verbouwen, dus dat is helemaal lekker!

ben helemaal blij voor jullie! (nu kan die beeb ook wel komen, toch? :inlove: )

We krijgen de sleutel meteen bij het tekenen van het contract en als alles loopt zoals we willen dat het gaat lopen, kunnen we er over 3 weken al in :mrgreen:

beebje moet nog even wachten tot ik mijn vaste contract heb :oops:

over drie weken al!!

yeah!

en dat vaste contract, is daar al zicht op?

Nee, dat hoor ik als het goed is vlak voor we op vakantie gaan (september dus)

en dan is het nog de vakantie afwachten…Maar…het belangrijkste is gezet…er is nu in ieder geval ruimte voor een beeb :inlove:

ja precies!

dan gaan we gewoon nog even verder :pray: voor je vaste contract!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

he belly !!! een eigen huis… een plek onder de zon

JAHOE!!! lekker zeg

gefeliciteerd

eindelijk echt klussen ( over een paar weekjes) :wink: :mrgreen: :mrgreen:

zeker helemaal happy de peppie :mrgreen:

Jaja, het is officieel :inlove: Morgen gaan we het huurcontract tekenen :inlove:

Dan nu een vraagje aan jullie: Hoe moeten we dat gaan doen met Nuon/Water. Betalen we dat nu ook voor een hele maand in de nieuwe woning? :oops:

Ik ben nooit eerder verhuisd van huis…Dus ik heb hier de ballen verstand van :oops:

Dan gaan Hubbie en ik nu verder met inpakken :dance:

Dikke :-* Voor iedereen!

geen idee, want wij zitten hier met water erbij in.

hier is het zo dat we betaalden voor waar we de sleutel voor bezaten. We hebben dus een tijdje dubbel huur betaald, en dubbel gas/water/licht. Het is zo dat je daar ook verbruik hebt he. En op de afrekening word je totaalverbruik berekend. Als je in huis 1 bent, gebruik je geen stroom in huis 2. Wel eerlijk, maar ook ff duur omdat je wel je voorschot moet betalen.

Ja meid, verhuizen is duur…

wwb: 2e ronde al in?

ik zit nog in de eerste ronde en ik vind het zó spannend joh…

ik heb allerlei vage klachten (opgeblazen gevoel, al sinds mijn ei, en die blijft maar aanhouden, 's avonds misselijkheidsvlagen, vooral als ik iets gegeten heb, de ene keer heb ik last van mijn (.)(.) en het andere moment weer niet… ) en ik moet nog een paar dagen wachten voor ik kan testen… wat duurt dat lang zeg

neeeee joh, ik had gewoon vorige keer een cyclus van 33 dagen terwijl hij normaal tegen de 38 dagen zit. Wij gaan pas echt voor het echie nadat de ongi nu weg is.

Maar voor jou is het dus al heel spannend. Leuk joh! Hopelijk is het niet te veel maanden spannend voor je. En is het snel raak, laat die boobies maar met een reden gevoelig zijn :lol:

en ziet??? wat denk je???

WWB een spannende maand in :mrgreen: :-*

Belly… al bekomen van ‘je eigen huis’ idee???

Ja colle, ik ben nog steeds ongi, maar inderdaad de beginmaand is aangekomen.

We gebruiken ook al een jaar geen hormonen meer, dus dat is ook wel gunstig (hoop ik)

Ziet, hoe is bij je? Nog spannend?

Belly heb je de sleutel

En Colle hoe is het met de misselijkheid? Groei je al flink?

ik kreeg gisteren de vraag…eigenlijk werd er gezegd…

ZOHO dat duurt niet lang meer he…

waarop ik antwoorde.ach ik zit nog net op de helft…

reactie: :o :shock: :o :shock: :o :shock: zijn er dan zeker twee…

ikke: nee hoor gewoon eentje…ik dij gewoon lekker uit :mrgreen:

hahahaha zegt dat genoeg???

de misselijkheid enzo is over…ik werk nu 2 hele dagen en een halve dag… kijken of dit binnen een week of twee weer 3 hele dagen kunnen worden…

ben het gezeur van de UWV zet…de arbo is echt TOPPIE…maar de UWV is echt een zeiktrut… :twisted: :twisted: :twisted:

maar goed…kan alleen maar hopen dat zij hetzelfde mee gaat maken…dan doet ze het niet meer bij andere vrouwen.

ow praat me niet van het uwv, ik weet er alles van.

Maar je bent dus zichtbaar zwanger :lol: Leuk hoor. Ik hou wel van bolle zwangere buiken hihi

Ah jij ook al groot fan he…

voor buikfoto´s moet je af en toe showfroum in de gaten houen…afdeling zwangere buiken… :mrgreen:

ach laten we zeggen dat ik een dikke ordner vol heb met correspondentie van mijn vrienden.

Brrrr

Ik zal wel eens bij de bolle buiken gaan kijken

hahaha hier ook al…elke telefoontje levert een brief op

hebben ze niets anders te doen joh… :wall:

En bedankt Colle,

Ik ga bij de bolle buiken kijken, en nu zit ik al sinds gisteren met het gevoel:

Ik wil een kind

NU!!!

Nou ja, het hoeft niet nu in mijn armen te liggen hoor, maar ik wil wel nu zo’n 5 maanden zwanger zijn hihi. (ook een bolle buik en dromen bij de kinderkamer)