Ziet, dank je wel :mrgreen:
Oh, leuk :mrgreen: Weet je toevallig hoe het met haar gaat?
hoi hoi
ohw belly zou toch mooi zijn als alles doorgaat he
veugje komt idd in aug weer…ik zie haar misschien volgende week…
hier alles OK…voel me stukken beter :dance: … heb weer meer energie :dance: de misselijkheid is zo goed als weg :dance: … heerlijk het genieten is begonnen :dance:
hoe is het met de andere meiden???
Grappig, ik doe net de pagina weg nadat ik gekeken had of er een reactie was gekomen, zie ik een ballonnetje verschijnen dat er een reactie is gekomen :lol:
Doe je haar de groetjes van mij Colle?
Ja, het zou zeker mooi zijn als alles door gaat :mrgreen:
dat is lekker, colle!
die misslijkheid is maar niks he, fijn dat het weg is!
ok
ja die misselijkheid is echt niet leuk…gelukkig is het nu heel af en toe nog aanwezig.
ow belly, wat goed zeg dat je man een ‘betere’ baan heeft. Bied perspectief voor de toekomst he hihi.
En 2de voor dat andere huis. Spannend zeg. Maar wat is die woningmarkt bij jullie ingewikkeld zeg. Of is dit particulier? Het klinkt allemaal onzeker en traag, of lijkt dat maar zo?
Hier eigenlijk niks bijzonders te melden.
Gisteren waren we in een dierentuin, en daar zag ik een klein poppetje van hooguit 3 weken oud (of het was pre / dysmatuur). Hmm toen rammelde ik weer volop zeg. Mijn man zei nog: het is niet goed voor jou om hier koffie te drinken haha… Dan krijg je nog meer kriebels.
Ik kan niet wachten tot het eind augustus is. Nog heel ff wachten he.
Colle, lekker dat je misselijkheid flink verminderd is. Ik ken dat niet, zwangerschapsmisselijkheid, maar het lijkt me inderdaad heel beperkend en lastig!
Wwb, nee het gaat allemaal via de woningbouw, maar vroeger was het inderdaad een stuk minder ingewikkeld hoor! :shock:
Toen kreeg je gewoon een woning aangeboden als je op 1 stond en als je papieren in orde waren was de woning van jou. Nu wordt je overal op getoetst. Sommige woningbouw verenigingen mogen nu zelfs BRK toetsen :shock: Je krijgt een financiele toetsing en noem het maar allemaal op…Het is er in ieder geval zeker niet makkelijker op geworden.
Ja, het biedt zeker perspectieven dat mijn man een betere baan heeft gevonden :inlove: Ik hoop dat nu dan ook een keer alles op zijn pootjes terecht zal komen :mrgreen:
Colle, wel fijn zeg dat de misselijkheid afzakt…Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet over mee kan praten, maar ook hoop dat ik het niet mee hoef te maken :oops:
hallo dames
er komt gelukkig weer mooi weer aan :dance:
ben die regen nu wel weer zat :mrgreen:
alles goed met jullie???
hier alles OK :mrgreen:
Colle, me to! Ik wil zon!!! :lol:
Al heb ik er niet veel aan aangezien ik op kantoor werk en alleen in mijn halfuurtje pauze kan genieten van de zon
Maar als alles goed gaat ben ik vrijdag lekker vrij en ga ik heerlijk genieten van de zon :lol:
Met heel veel geluk en hoop dames heb van iedereen jullie duimen nodig maken we kans op de woning waar ik het eerder over heb gehad! Op dit moment kan ik nog niets zeggenben een beetje bijgelovig aan het worden :oops: maar het ziet er goed uit qwa de woning! Dus please help ons hopen :oops:
Ook vandaag werd er weer door diezelfde coordinator bevestigd dat ik een vaste aanstelling ga krijgen en hoe hard ik het ook hoop, durf het pas te geloven als ik het van de teamleider zelf hoor :oops:
Sorry dat ik jullie hier telkens mee lastig val :oops: maar doordat ik bijgelovig ben geworden durf ik het tegen niemand in mijn prive sfeer te zeggen :oops:
Hoe is het hier verder dames?
nou ik geloof heel erg in positief denken,
dus ik ga zeker voor je hopen en duimen
alles goed hier
ik heb net hééééérlijk tapas gegeten met mijn vriendinnen en ben vrolijk aan het werk… en dan maar wachten op mijn nod…
that’s life zo’n beetje nu :mrgreen:
Ow Belly, natuurlijk duimen we voor je. Ik hoop echt dat 2008 jouw jaar word (net zoals het het jaar van mijn man en mij is )
Ziet :drool: tapas, jammmmm
Hier is de ongi gearriveerd. Wij gaan er na deze week ervoor dus. Het kwam een weekje vroeger dan voorheen, maar ik geloof dat het me niet uitmaakt (beter dan overtijd gaan he hihi)
owh spannend wwb… :inlove: :thumbup: succes
belly…hier ook duimen voor jullie hoor :thumbup:
ziet heeft heerlijk gesmult :mrgreen: gezellig :mrgreen:
Dames, mag ik even spammen?
We zijn vrijdag wezen kijken voor de woning en hij was zo mooi! :inlove:
Er lag al laminaat in en dat mogen we gratis overnemen. Laat het nu ook eens net het laminaat wezen wat we zelf ook wilden kopen. Ook zaten er al in 2 kamers spotjes welke wij ook erg mooi vinden, en ook deze mogen we gratis overnemen!
We hebben vrijdag de papieren ingeleverd en nu is het wachten op het contract, maar we gaan er vanuit dat dat ook wel goed zit
Hier wat foto’s.
Sorry voor het spammen, maar we zijn zo blij en we zijn erg hard aan het duimen dat we morgen bericht krijgen voor het tekenen van het wooncontract. Dus stuur alsjeblieft nog even jullie positieve energie deze kant op
En dan nog even de keuken. Nu moeten jullie weten dat deze keuken voor ons al heel erg ruim is, aangezien we in de huidige woning maar 3 onderkastjes hebben en 2 bovenkastjes.
Ook hebben wij nu geen hal, als je bij ons binnen komt, heb je een ruimte van een wc grootte en dan sta je in de woonkamer.
Kijk nu dan eens het verschil met de nieuwe hal :inlove:
Dan ben ik nu weer klaar met spammen :oops:
belly: geweldig!
zeker als alles precies is zoals jullie het al wilden!
helemaal goed!
ik ga er gewoon vanuit dat het contract gewoon goed gaat komen hoor :thumbup:
Dank je wel :mrgreen: Ja wij ook wel, maar toch kunnen we alle positieve energie goed gebruiken :oops:
komt eraan :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ow Belly wat gaaf!!! 2008 lijkt ook jullie jaar te worden he!
Laten we hopen dat 2008 het jaar van alle klapperaars word!
Ik stuur in ieder geval een lading positieve energie jouw kant op. Maar het ziet er allemaal heel goed uit zeg!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wij zijn kindloos de komende dagen. Zoon is logeren bij oma, en komt pas terug als ze het beu zijn. Of in ieder geval 1 van beide het beu is. Ik verwacht die dus pas woensdag ofzo terug.
Ik heb met die warme weer al heel wat huishouden gedaan (badkamer, fietsenhok/speelgoedhok en de beneden gestofzuigd.
Manlief is de zolder op geweest voor het hoognodige, oa kattebak en is nu in de volle zon de voortuin aan het harken en wieden.
Hebben jullie gisteren noodweer gehad? Wij op de snelweg, tjee wat was dat akelig zeg. We deden rondje nederland. In Utrecht een verjaardag, en daarna zoon naar Twente brengen, en weer terug naar Brabant. Wat was het eng onderweg zeg. Mega aquaplanning, en ontzettend veel onweer. Heeeeeel veel bliksem (en daar ben ik bang voor joh). Het was me dus een ritje wel.
Nu gaan we straks nog iets leuks doen (ik denk nog ff naar de kermis, voor het spul weg is)
fijne zondag allemaal!
Dames, het verlossende antwoord is gekomen! Wij gaan verhuizen!!! :dance:
Vandaag te horen gekregen dat de woning voor ons is! Morgen worden we gebeld voor een afspraak om het huurcontract te tekenen :inlove:
Iedereen bedankt voor het meehopen! :-* Dan ga ik mezelf nu even verwennen met een lekkere pizza :lol: :lol:
johoeeeeeee geweldig Belly!! En nu in je hoofd al een plekje voor de toekomstige beeb bedenken he hihi.
Nu komt er een stresserige periode aan, maar hij is het o zo waard!!!
Ben echt blij voor jullie, proficiat!!!