Hey meiden,
Nou de woning is echt zo goed als vergeven, maar we houden moed. Ik heb vanavond voor mijn collegaatje een luiertaart gemaakt en ik moet zeggen dat ik weer trots ben op mezelf :inlove:
Ik zal morgen en anders van het weekend de foto wel even plaatsen…
Ik kan merken dat ik ongesteld moet worden. Mijn buik doet weer lekker vreemd, en ik heb een drukkend gevoel…Blegh, soms wilde ik weleens dat ik geboren was als jongetje hoor :lol:
Nou meiden, een hele fijne avond, ik ga nog even gauw afwassen en dan mijn bedje opzoeken.
Ik snap het niet hoor. Nu is het weer de tijd van de maand en dan klapper ik zowat van mijn stoel af :shock:
Misschien ook omdat ik nu niet moe ben en dus energie voor 10 heb, maar ja het is dan ook nog niet het einde van de middag he
Ik heb nog 1 reden gevonden om nog even te wachten. Ik wil eerst zo een 5 kilo afvallen, zodat het wat minder lijkt zodra ik zwanger ben :oops: Het liefst 10 kilo, maar 5 is misschien beter haalbaar op het moment…
Ik zit nu op mijn werk en het is zo rustig :shock: Officieel mogen we ook niet op internet, maar ik vind het de laatste tijd hier zo stil, dat ik dacht: Laat ik weer even wat leven in de brouwerij brengen :mrgreen:
Ariska, ja precies :mrgreen:
Gisteren zijn we even naar mijn ouders geweest want die zijn deze week terug gekomen van 4 weken! vakantie! Dus moesten we natuurlijk even de vakantie kiekjes bekijken…
Komt mijn vader ineens met het idee om met zijn 4-en een weekendje weg te gaan :inlove: We gaan 11 juli naar Drente, en dan gaan we op zaterdag naar het Dierenpark Emmen…Zondagavond komen we dan weer terug…
En weet je wat ik nou zo lief vind? Mijn ouders betalen het weekendje weg! :inlove:
Dat kunnen we hier ook wel gebruiken…Eindelijk komt het positieve ook onze kant op :shifty: Nu is het nog wachten op de woning en mijn vaste contract…
he lekker Belly dat het goede jullie kant op komt :thumbup:
extra van genieten dan he
:-*
uhh belly je banner? overtijd? … :think:
Haha, ja daar ga ik zeker van genieten hoor :mrgreen:
KleinBloemetje, hij is al aangepast
halloooo
ik ben er weer!
net aangekomen, en heb een boel bij te lezen geloof ik
:mrgreen:
Ziet! :mrgreen: Welkom terug!!! :dance:
Hoe was het???
welkom terug in KOKworld :mrgreen:
het was heerlijk! (zie foto;'s in showforum)
en ik heb me stiekem aangemeld bij de juli stoppers :eh: :mrgreen:
:o :shock:
:dance:
? hoezo ineens
ben niet nieuwsgierig hoor, wil gewoon alles weten :mrgreen:
gewoon…
leuke vakantie gehad :mrgreen:
en geen last meer van bekken
en ik heb een leuk kind, dus ik wil er nog wel zo eentje :inlove:
Spannend Ziet :inlove:
:dance: GO ZIET :**: GO ZIET :dance:
:mrgreen:
zieeeet wat spannend :mrgreen:
heee Ziet, dat is een tijd geleden, leuk!! Jullie hebben ‘inspiratie’ opgedaan in de vakantie begrijp ik :lol:
:mrgreen: ja zoiets
Tyg heeft ook de doorslag gegeven… die kijkt in iedere kinderwagen die hij ziet en liefst blijft hij erbij lopen :inlove:
heeft het ook ineens over broertjes en zusjes.
(vriendje van hem van de creche heeft pas een broertje gekregen, dus het is nogal een hot item)
hoi allemaal,
ook wij hebben een beslissing genomen.
Na deze cyclus (dus ergens in augustus) gooien wij de rubbers aan de kant en gaan we voor een nieuw kindje.
Ziet, onze zoon is ook zo baby-gek. Hij heeft het al jaren over broertjes en zusjes. Als het aan hem gelegen had, liep hier al een 3 jarige rond ofzo.
whahoe!!!
:: GO WWB :dance: GO WWB ::
spannend straks een babyboom onder de klapperende eierstokjes van KOK :lol: :lol: :lol:
:oops: :lol: :shifty: