KoK's klapperende eierstokken klapperen door

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

wanneer krijg je het te horen???

Ik heb echt geen idee. Ik denk dat ik het pas merk op het moment dat mensen goedgekeurd zijn voor de woning. Daarom ben ik ook zo zenuwachtig…Het kan zo 3 weken of langer duren…of korter…

Ik heb echt geen idee :cry:

Volgens mij beginnen die van mij ook te klapperen :D, maar mijn wederhelft is niet zo blij met dat geklapper :?

Net even gebeld met de woningbouw en het blijkt dat nummer 1 hem ook geacepteerd heeft :cry:

De kans is dus nog kleiner geworden dat we hem nu gaan krijgen :cry:

Ik blijf nog steeds stiekem hopen dat deze geweigerd gaan worden en dat wij alsnog in aanmerking gaan komen voor de woning :pray:

:-*

he balen …nou we duimen nog even met je mee…

Ariska WELKOM bij de de klapperende eierstokjes… :mrgreen:

ach Belly :hug: balen meid. Maar echt hou vertrouwen. Jullie huis komt nog, en dan is het een huis helemaal perfect voor jullie!

Ariska welkom hier.

Ik heb het razend druk nog… Nog een paar weken denk ik, dan zijn we over en uitgepakt. Ik ben wel tot 1 conclusie gekomen:

ik hou niet van verhuizen :wall: :thumbdown: :?

@wwb :mrgreen: komt goed komt goed :wink: :-*

We (lees ik) zijn nu the secret aan het toepassen en hopen hard dat we alsnog de woning krijgen :oops:

WWB, ruilen :mrgreen:

Ariska, welkom!

Colle, hoe gaat het nu?

:-*

ooo Belly ik hoop dat het helpt hihihi! :mrgreen:

Welkom Ariska!!

Ik ben momenteel ff niet zo met babys enz bezig. Geniet gewoon voluit van mn prinses! Ze word zo snel groot. Dus moet hard genieten haha.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2723950#2723950 hier paar fototjes van me meis.

~

wbb: verhuizen wat een stress heey maar straks is het, t allemaal waard geweest als alles klaar is! :smiley:

Kleinbloemetje, wat een mooie meid zeg! Heb ik het goed als ik zeg dat ik bij haar er Surinaamse afkomst in terug zie?

Doe foto’s bij de knuffels zijn echt leuk!!! :mrgreen:

@Belly wrote:

Kleinbloemetje, wat een mooie meid zeg! Heb ik het goed als ik zeg dat ik bij haar er Surinaamse afkomst in terug zie?

Doe foto’s bij de knuffels zijn echt leuk!!! :mrgreen:
:inlove: Thnxxx! Ja dat klopt hoor haha. Ze is half surinaams en ze is met recht half. Ze is echt half nederlands en half surinaams. Ze heeft trekken van mij van me vriend. En vanzichzelf ok haha. Maar ja dat kan goed dat je dat dus ziet!

meiden, ik weet dat het goed komt hoor. Alleen is het zo druk momenteel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Het word wel heel mooi en het is zelfs een beetje onwerkelijk dat het echt ons huis word.

Belly, ik wil liever niet ruilen hoor. Ik klaag wel, maar over een paar weken zeur ik niet meer hoor hihi…

@wwb wrote:

meiden, ik weet dat het goed komt hoor. Alleen is het zo druk momenteel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Het word wel heel mooi en het is zelfs een beetje onwerkelijk dat het echt ons huis word.

Belly, ik wil liever niet ruilen hoor. Ik klaag wel, maar over een paar weken zeur ik niet meer hoor hihi…
aaah lekker klagen dan hoor :wink: beter hier er uit gooien dan thuis afreageren… fijn dat het wel zo mooi word.

ik zal even onze nieuwe slaapkamer spammen hier:

Het ziet er nog niet persoonlijk uit enzo, maar het is enkel de nieuwe kamer, met een nieuw dekbedovertrek. Er staat op: my home is my castle, every day, every month, every year. En dan de dagen van de week en de maanden op een lijstje erop.

Dank je dat ik mag klagen hihi. Het lucht zo lekker op af en toe he hihi…

Ik ga (hopelijk) binnenkort ook klagen over de verhuisstress hoor :mrgreen:

Wat een mooi bed WWB!!!

hoi hoi

mooie kamer al…

en klagen …was daarvoor dit topic niet geopend??? :mrgreen:

zo ik lees wel dames…maar kom amper nog tot reageren…

liefs nicole

KleinBloemetje, grappig, ik zag het echt aan haar krullen :mrgreen:

WWB, nee hoor, klagen mag altijd, daar heeft Colle helemaal gelijk in, daar is dit topic immers toch voor geopend :lol:

Bij mij is het trouwens afwisselend dat geklapper. De ene keer klapper k zo erg dat ik het idee heb dat iedereen het ziet en de andere keer, (voornamelijk als ik moe ben) denk ik dat het alleen maar beter is dat we nog even wachten…

@Belly wrote:

KleinBloemetje, grappig, ik zag het echt aan haar krullen :mrgreen:

WWB, nee hoor, klagen mag altijd, daar heeft Colle helemaal gelijk in, daar is dit topic immers toch voor geopend :lol:

Bij mij is het trouwens afwisselend dat geklapper. De ene keer klapper k zo erg dat ik het idee heb dat iedereen het ziet en de andere keer, (voornamelijk als ik moe ben) denk ik dat het alleen maar beter is dat we nog even wachten…

hahaha wat leuk zeg dat je dat zo zag! :inlove:

Ja zo is t bij mij ook met dat geklapper hihi…

Maar nu pff ik houd zo vocht vast elke keer zo vervelend! Moest eigenlijk nog een echo laten maken al een maand geleden :roll: Oepsss…

Omdat er in me bloed niks was moest me nieren en lever ofzo naja zie t nog wel ff misschien is het toch vanwege ongesteldheid etc moet t is heel goed in de gaten houden nu moet ik wel ongesteld worden en t is vreselijk t deot gewoon pijn mn rungen moesten af en al!

Hoe herkenbaar KleinBloemetje :mrgreen:

Ik moet even mijn vreugde met jullie delen!!!

Hubby heeft vanmorgen een interne sollicitatie gehad en kreeg vanmiddag te horen dat hij is aangenomen :dance:

Dit gaat ervoor zorgen dat we het financieel ook wat breder gaan krijgen, want in salaris gaat hij ook omhoog en dat kunnen we natuurlijk goed gebruiken :oops: Ik ben zo trots op hem!

Hij werd gisteravond ineens zenuwachtig en stond om 23:15 nog te strijken :inlove:

Ik kan echt mijn vreugde welke in mijn lijf rondgiert echt niet kwijt! Normaal gesproken bel ik mijn ouders als eerste als wij goed nieuws hebben maar aangezien die nog op vakantie zijn, zijn jullie de klos :mrgreen:

Hoi allemaal,

Hier eindelijk mijn 2e berichtje.

Het klapperd bij mij ook een beetje, maar we zijn er nog niet helemaal over uit.

We hebben 2 heftige jaren achter de rug met ons zoontje en we zijn er nog niet helemaal. Daarnaast voel ik me sinds een drietal maanden pas weer mezelf na een postnatale depressie.

Dus aan de ene kant zouden we dolgraag een brusje voor Sem willen maar aan de andere kant hoe trek ik dat lichamelijk en geestelijk.

Ook oppas en financiën is iets waar ik toch wat onzeker over ben.

Sem vind baby’s en kindjes helemaal het einde. Ik merk ook dat hij altijd maar vermaakt wil worden maar zodra er andere kinderen in de buurt zijn hoor en zie ik hem niet meer.

En als ik een kinderwagen voorbij zie zoefen begint het te kriebelen :D.

En Belly dat van jou is erg herkenbaar. De ene keer klapperd het hier ook heel erg en zoals ik me nu voel (lees doodop met een huilende sem in bed) denk ik laten we maar even wachten.

Gefeliciteerd trouwens. :dance: