Wordt hier nog wat mee gedaan eigenlijk? Want het is nog steeds regelmatig erg langzaam en ook al een paar keer gehad dat ik de site gewoon niet op kwam…
dat vraag ik me ook af…
vandaag eigenlijk al de hele dag dat ie niet vooruit de branden is.
maar ook nog steeds s;avonds :roll:
ik merk ook dat je vaak op de hoofd site (niet het forum) gewoon opkomt,
op het forum dus niet, en wordt je automatisch na lang laden weer steeds uitgelogd…
Had al geprobeerd, om dan via de HOOFD site in te loggen…
ik denk (heb een vermoeden) dat ze dan bezig zijn met een back-up…
Ik heb het vermoeden van niet.
De hoofdsite zoals jij het noemt en het forum draaien fysiek op verschillende servers en de backups hebben geen invloed op elkaar.
Maar Vicky d’r vraag was (en zo ook van meerdere mensen hier zo te lezen), wordt hier nog iets mee gedaan?
Wat is daar het antwoord op?
@ruud wrote:
Ik heb het vermoeden van niet.
De hoofdsite zoals jij het noemt en het forum draaien fysiek op verschillende servers en de backups hebben geen invloed op elkaar.
als ik snacht niet kan slapen haha
meestal rond de klok van 3 of 4 uur, kom ik er echt niet op…
maakt in principe niet uit… ook heb er eigenlijk de hele dag wel last van…
en ligt echt niet aan mijn computer anders zou ik er altijd last van hebben… en niet regelmatig…
We zijn nog altijd aan het inventariseren.
Het vreemde fenomeen is dat ik er NOOIT last van heb en ook ik kok op een boel verschillende lokaties…
En uiteraard doen we er iets mee, wat denken jullie nou? Er is niet moeilijker te vinden dan een “storing” die je niet kunt reproduceren… :roll:
ruud begrijpen ook wel dat het niet makkelijk is om zoiets op te speuren.
maar het is frusterend dat het steeds gebeurd
als ik weer zo dag heb zal ik meteen een pb sturen (als die het wil verzenden… )
afgelopen 2 dgn was het wel weer bal…
lijkt net of het met fasen gaat, tegen het einde vd mnd/begin van de mnd (maar heb hier nooit opgelet hoor)
Wij proberen dus ook een trend te ontdekken, maar die is er helaas nog niet.
hier ook steeds maar weer lang laden en lang wachten, lang laden tot het bericht is geplaatst en soms dan zet ie hem er 2x op. heel vervelend.
en soms kan ik er gewoon een paar uurtjes niet op
Het is idd alweer een paar dagen langzaam, op dit moment ook…
@Vicky wrote:
Het is idd alweer een paar dagen langzaam, op dit moment ook…
ik heb ruud hiervoor al een mail gestuurd…
We vinden nu wat langdurige queries die gaan we onderzoeken.
De langdurige queries zijn getweaked, ik hoor graag of jullie verbetering merken.
En Gab, nog even gechecked om 3 uur 's nachts kan onmogelijk aan de backups liggen. :mrgreen:
@ruud wrote:
De langdurige queries zijn getweaked, ik hoor graag of jullie verbetering merken.
En Gab, nog even gechecked om 3 uur 's nachts kan onmogelijk aan de backups liggen. :mrgreen:
ohh oke haha
dan ligt het ergens anders aan, heb je ook rond de klok van 4 uur gekeken, dan spook ik soms ook ergens…
Ruud wat heb je nu weer gedaan :shock:
Ga naar Pagina <input type="text" size="4" value="1" onKeyPress="var keyCode = event.keyCode ? event.keyCode : event.which ? event.which : event.charCode; if ( keyCode == 13 ) { var page_no = parseInt(this
liever traag als dit
Hoe laat was dat? Lijkt op een database hikkie. :mrgreen: Wel fijn dat de software steeds jou moet hebben hè. :hug:
haha ruud heb ik een virus in mijn hoofd haha
niet slapen, en zie rare regels rondzweven :wall:
maar was idd rond 16.10 (onderdeel huiskamer)
heb ik weer :silenced:
Gisteren ging t snel, vandaag is het weer langzaam…