en hier nu net… enige wat niet traag ging was in dit topic komen :lol:
En het is weer zover
vanmorgen al flink traag met laden en nu weer drama!
hier ook nog met vlagen…
Hier vanmiddag al vier x een wit scherm tijdens het inladen van de pagina…
Hier niet echt problemen (internet is sowiezo wat traag vandaag).
Mac OS X 10.5.8 met Firefox 3.6.6
nu weer met laden :shifty:
13.18 laang met posten
Net was hij zo traag dat mijn browser zoiets had, laat maar, ik laad niet geef fout melding.
Kunnen jullie hier nu al wat mee of?
@Sweet-Love wrote:
Net was hij zo traag dat mijn browser zoiets had, laat maar, ik laad niet geef fout melding.
…?
@Sweet-Love wrote:
@Sweet-Love wrote:Net was hij zo traag dat mijn browser zoiets had, laat maar, ik laad niet geef fout melding.
…?
? Ruud heeft ook wel eens weekend he
Zodra Ruud of de TD iets weten/gevonden hebben melden ze dat hier
vanochtend was ie weer traag trouwens
Ik kan nog niets vinden maar heb jullie tijdsmeldingen in een xcel bestand staan kijken of ik een trent kan ontdekken.
Wel flauw van het forum dat ik dus nergens last van heb en ik kok echt op een boel verschillende verbindingen.
Het was even weg, maar nu is het weer zover hoor… Bij het plaatsen van een reactie blijft hij gewoon hangen.
Het “grappige” fenomeen doet zich voor dat bijvoorbeeld gisterenavond op exact hetzelfde tijdstip het forum bij mij gewoon goed draaide en bij Hedwich was het traag.
Het is moeilijk te vinden zo, maar we geven het nog niet op hoor. :snooty:
Hier vanmorgen ook ontzettend traag De pagina blijft dan lang wit en op laden staan. Ook was ik druk aan het typen en het verschijnt gewoon niet op het scherm :think: :think: pas na een paar tellen verschijnen de eerste 5 woorden en dan ben ik al bij woord 10 ofzo :think: Anders sites deden het wel gewoon, dus het lag niet aan mijn pc (wat ik eerst wel dacht :shifty: ).
Net weer… kreeg een wit scherm, waarop ik alleen de header zag en het forum niet.
Ik weet niet of we het nog moeten melden, maar het is hier al weer de hele dag langzaam…
ja hoor alweer een paar dagen…
Klopt… hier ook.