KOK traag? Vraag van beheer aan alle kokkers op blz 2

Is KOK bij jullie ook zo traag af en toe?

Foto’s opladen is af en toe een drama, laden gaat soms bijna helemaal niet (krijg ik foutmeldingen), reacties plaatsen duurt opeens ook veel langer (volgens mij hebben meer mensen dat al gehad, want dan zag ik opeens in een topic 4 keer dezelfde reactie na mekaar ;))…

Ik heb niet het idee dat het aan mijn pc ligt, want andere fora en hyves/facebook laden wel op normale snelheid :think:

Anderen ook gemerkt? Of ligt het toch aan mijn pc ? :lol:

Edit: en ook dit bericht heeft er zeker 2 min over gedaan om geplaatst te worden :think: Niet altijd trouwens, soms gaat ie ook gewoon op normale snelheid.

@Vicky wrote:

reacties plaatsen duurt opeens ook veel langer (volgens mij hebben meer mensen dat al gehad, want dan zag ik opeens in een topic 4 keer dezelfde reactie na mekaar ;))…

Dat was ik volgens mij :lol:

Inderdaad hier ook traag.

Ik heb vaak 2 vensters open, een voor de reacties te lezen en een voor mijn reactie te typen. Nu was mijn bericht nog aan het uplouden, terwijl ik hem in dat andere venster al kon lezen.

Daar heb ik laatst ook een topic over geopend ergens hier op het forum. Ik heb er idd ook af en toe last van, niet altijd. Maar dan gaat het echt enorm traag ja.

ook hier is het al anderhalve week kok drama, en nee dat ligt niet aan jou of aan je pc, want kok is de enige site waarbij ik het probleem heb

Ja, hier ook sinds 2 weken problemen met de laadtijd van kok.

Af en toe duurt het echt enkele minuten voor een topic geopend is, maar dan daarna is alles weer normaal en snel. Heb er geen uren achter elkaar last van maar wel meerdere keren per dag.

Hier ook problemen alleen met kok idd

Mooi dan ligt het dus niet aan mij en kunnen we met z’n allen Ruud gaan roepen :mrgreen:

yep, hier ook. Was al geïrriteerd :mrgreen: :oops:

Dus: Ruuuuuhuuud!

@Vicky wrote:

Mooi dan ligt het dus niet aan mij en kunnen we met z’n allen Ruud gaan roepen :mrgreen:

Je kan wel roepen, maar antwoord krijgen, mag/moet je even op wachten.

Ruud is afwezig, zal dus ma of di worden voor hij er naar kan kijken.

jup hier ook vaker met kok :wall:

toen ik nog zwanger was kwam ik snachts weleens helemaal niet op kok… Snachts is het nog erger dan overdag…

Maar heb er overdag soms ook last van inderdaad…

grts patricia

geen last gelukkig… hij is redelijk snel

zelfs op mijn mobiel :mrgreen: hoe bedoel je verslaafd :roll:

Regelmatig last van ja! :roll:

Ik heb alleen last als het gebruikersaantal hoogt ligt. Oja, en als mensen foto’s hebben gelinkt die echt te groot zijn, of als er teveel foto’s in 1 topic staan.

Er zijn nu 96 gebruikers online, dat is best veel, dus misschien ligt het gedeeltelijk daaraan?

hoi hoi allemaal,

Ik heb er ook last van… soms gaat het traag en dan weer ineens heel normaal.

ik heb een bericht nagelaten voor mijn medemodies.

Dus nog “een beetje” geduld…mss komt er wel een oplossing uit de bus…

liefs

Gerda

gerda… dit probleem heb ik geloof ik al een half jaar geleden aangekaart… (bij Ruud, maar kon toen niks vinden)

dus het is een bekend probleem… zelfs als er maar 6 personen online zijn…

(oja niet persoonlijk bedoeld he omdat ik m aan jouw richt, maar omdat je zei ik het heb doorgegeven aan de medemodies… :wink: )

Ik heb even met Ruud overlegd en hij regelt morgen een database-check.

Fijn dat er gekeken wordt of er wat aan gedaan kan worden :thumbup:

Ik kan absoluut niets vinden maar ik laat er een collega naar kijken.

Maar bij mij is het forum het enige dat zo ontzettend traag laadt af en toe. Verder gaan alles gewoon op normale snelheid.