Ik heb het de laatste tijd ook vaker dat hij blijft hangen, dacht eerst dat het aan mijn pc lag of gewoon toevallig maar blijkbaar zijn er meerdere met ditzelfde probleem.
Ik heb vandaag ook geen problemen meer, alleen donderdag overdag gehad.
@marloes vip wrote:
Hier net ineens inlogvertragende geest op het www. Ligt het aan de brouwser? heb het in chrome gedaan omdat i.e. van zichzelf al zooooooooooo traag is eer die opent. Gaaaaaaaaaaaaaap.
Ik gebruik firefox. Heb t vandaag een paar keer gehad, maar niet zo extreem als gisteren.
Welke browsers en besturingssystemen gebruiken jullie? En heb je juist wel of geen problemen? Roep maar :mrgreen:
Google Chrome versienr. 5.0.375.127, wel problemen blijkbaar. Inladen duurt langer dan voorheen, en zonder dat ik wat doe, plaatst hij gewoon 2 berichtjes achter elkaar. En nee, ik klik niet twee keer op de ok-knop
Windows7 als besturingssysteem.
Windows XP (Sp3), ik gebruik opera, geen problemen. Wél propblemen met IE8 en Chrome.
IE 8 Windhoos 7 ik heb vaker last van de laadtijd van pagina’s met en zonder foto’s.
Windows 7, internet explorer, wel problemen
Windows XP met IE 8 en geen problemen tot nu toe.
windows vista en geen problemen, heel af en toe
firefox en win xp (Sp3)
en afentoe problemen… vooral s nachts (als ik dus niet kan slapen en even wil lezen op kok zjucht)
Win XP en IE8 en heb er ook met vlagen last van laaaange laadtijd.
Vista en chrome.
Af en toe problemen
Windows 7 op mijn werk en af en toe blijft hij hangen.
Linux thuis en geen problemen.
vista (teminste als dit is wat je bedoeld)
gisteren was ie zo traag dat iemand zelfs 3x een berichtje kreeg en laat ik het dan maar niet hebben over berichten plaatsen…
probleem is een tijdje weg geweest, maar is sinds deze week weer terug, met gisteren als dieptepunt… :roll:
oja en er waren niet veel mensen online…
Windows 7 en Internet Explorer.
Ik heb wisselend problemen, dus niet altijd, maar wel redelijk regelmatig.
Windows 7 en Chrome, en regelamtig problemen!
safari op de mac. Nul problemen (zoals met alles… heeeeerlijk! :inlove: :thumbup: )
XP en firefox, wel problemen dus…