Windows vista en Firefox… en ook problemen :roll:
Windows vista IE, ook problemen
Windows 7 IE8 (geloof ik) hier zo nu en dan problemen.
chrome en af en toe traag met laden, of lang met reactie plaatsen
Vista, google chrome, (bijna) geen problemen :mrgreen: alleen een enkele keer is ie wat trager, maar die keren zijn echt aan een hand te tellen(/week )
Het zou handig zijn als jullie ook nog even tijdstippen melden waarop kok traag is.
Dat vergemakkelijkt het zoeken voor ons.
Vandaag nog om 10:44 in de huiskamer, heel traag een smilie posten.
Maar het verschilt hoor, het kan ochtend, middag of avond zijn.
Maar zal er aan denken het te melden als het weer gebeurt.
@Debbie & Lana wrote:
Google Chrome versienr. 5.0.375.127, wel problemen blijkbaar. Inladen duurt langer dan voorheen, en zonder dat ik wat doe, plaatst hij gewoon 2 berichtjes achter elkaar. En nee, ik klik niet twee keer op de ok-knop
Windows7 als besturingssysteem.
hier idem
Ik had het net weer, toen ik op “kindje op komst forum index” klikte vanuit het budgetshop topic… Duurde erg lang…
@Vicky wrote:
Ik had het net weer, toen ik op “kindje op komst forum index” klikte vanuit het budgetshop topic… Duurde erg lang…
dat krijg je met budget internet :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
@Vicky wrote:Ik had het net weer, toen ik op “kindje op komst forum index” klikte vanuit het budgetshop topic… Duurde erg lang…
dat krijg je met budget internet :mrgreen:
:mrgreen: Budget internet betekent bij ons “zo snel mogelijk, maar betaald door de baas” 8)
Ik ging trouwens net van marktplaats weer terug naar KOK, en toen duurde het ook een hele tijd voor hij wilde laden :think:
Jup hiero had hij net ook problemen met laden!
21.02, van inbox naar index terug.
Nu net, vanuit mijn email naar de opgevraagde pagina.
Linux, toch wél problemen… daarnet ging het héééél traag van index naar ‘Bekijk je berichten’.
30-8 23.06 uur…
27-8 22.25 uur…
Ok, nu Chrome op windhoos 7, het ziet er al anders uit en gaat vliegensvlug, ik ben heel benieuwd of het aan IE8 ligt, Loek had het met een ander forum en stelde dit voor, bij hem doet dat andere forum het nu beter.
Met chrome gaat het meest snel hier.
Safari via draadloos op telefoon gaat supersnel.
even een vraag…
wij geven nu de programma’s door… maar is er al iets gevonden?
want bv kok is al vanaf 12.00 vandaag traag… en wordt weer erger.
kan het misschien niet zijn dat de server teveel wordt belast??