En nu kwam ik er weer helemaal niet meer op, nadat ik van een topic terug naar hoofdmenu wilde…
En ook nu weer erg langzaam…
jeetje heb er ook geregeld last van… Net ook weer…
Ik haal hem nog maar even naar boven, want de laatste week is het gewoon erger hier dan het tot nu toe geweest was.
Nergens last van, gaat prima hier! :thumbup:
Gister kon ik er niet meer op, na 20 min laden eindelijk!
Hier de afgelopen weken nergens last van hoor.
Hier ook weer de laatste week last van traagheid. Gisterenavond nog.
Hier ook de afgelopen week erg last van traagheid. Op een gegeven moment moest ik zelfs weer opnieuw inloggen, na een hele tijd laden.
Zo erg als jullie het omschrijven ervaar ik het niet maar we zien wel regelmatig zware server loads. Omdat te verminderen hebben we alvast het volgende bedacht…
Klikkerdeklik
:thumbup: Fijn dat er wat aan gedaan wordt Ruud :thumbup:
Ik had de laatste tijd eigelijk weinig last van traagheid moet ik bekennen… 8)
ik ook, maar sinds gisteravond is het echt hopeloos, snap er niks van. ik kijk het nog ff aan, maar leuk is anders
die klikkerdeklik van de vorige pagina laadt een eeuwigheid. ik kap er voorlopig mee
Hier ook…
Het is sinds gisterochtend onmogelijk om op kok te komen, ik kan nu eindelijk inloggen (hier heb ik dik 3 kwartier over gedaan dus ik hoop dat dit berichtje geplaatst krijg)
PB sturen lukt niet, berichten inkijken lukt niet. Andere browser geprobeert, wil niet.
Ik had hier bianca op bezoek voor sintviering en ook die kan niet meer op kok komen (ander systeem, andere ip, andere pc, andere browser)
Het is of héél erg traag, of een pagina opent helemaal niet…
Dit is dramatisch, ik hoop dat dit opgelost kan worden???
Het is sinds gisterochtend onmogelijk om op kok te komen, ik kan nu eindelijk inloggen (hier heb ik dik 3 kwartier over gedaan dus ik hoop dat dit berichtje geplaatst krijg)
PB sturen lukt niet, berichten inkijken lukt niet. Andere browser geprobeert, wil niet.
Ik had hier bianca op bezoek voor sintviering en ook die kan niet meer op kok komen (ander systeem, andere ip, andere pc, andere browser)
Mail even je provider gegevens browser etc etc het is raar dat het zo random is de nieuwe server heeft bijna niets te doen en zou dus super snel moeten zijn.
Ik zoef over het forum…Merk echt niets van de klachten.