KOK traag? Vraag van beheer aan alle kokkers op blz 2

Weet je, ik schrijf nu al een behoorlijke tijd hier en ondanks dat ik niet zoveel meer te vertellen heb, blijf ik toch hangen :slight_smile: maar als ik hier nieuw zou zijn en hij bleef zo vaak hangen, dan was ik dus al weg geweest… Onder het motto “fora genoeg”. Het is gewoon heel vervelend als je zo lang moet wachten tot een pagina geladen is.

miss. als iedereen een exacte tijd, datum en laadtijd erbij kan zetten,

dat het makkelijker is om een soort patroon voor ruud te zoeken ??

exacte tijd NU… :lol:

Ik was rond 12 uur ook online en niks gemerkt ook nu gewoon normale snelheid met lezen en posten…

test

test

Tijdstip: 12.14u. Laadtijd: ruim 30 seconden, voor antwoordveld openen.

Tijdstip 12.13.

45 seconden voor een bericht gepost wordt. En pb’s openen gaat niet lekker, en heb ook dubbele ontvangen dus gok dat er meer mensen last van hebben :wink:

Tijdstip: 12.17u. Laadtijd: 45 sec voor het plaatsen van een reactie.

12.24 test

12.24 test 2

grrrrr :wall:

12.51 bij openen kokforum vanuit favorieten. Na halve minuut gestopt en na refresh ging het na 10 seconden.

En nu gaat alles weer gewoon snel. :smiley: Maar zo is het eingelijk al die maanden al, het ene moment gaat alles goed en dan ineens is het erg traag. Heb volgens mij nog nooit een hele dag last gehad. Wel meerdere keren op één dag.

tijdstip 13:45 laadtijd 45 seconden.

gebeurde bij diverse acties, zowel openen van berichten vanuit hoofdforum, als bij het openen van berichten van specifieke gebruiker.

Dit is gewoon stom, dagenlang dat Ruud er niet is gaat het als een dikke substantie door een trechter hier en nou is hij terug… :wall:

hij is hier weer traag

Tijdstip; 6.55 plaatsen van bericht duurde bijna 50 seconden. Maar daarna dit topic opzoeken was weer zo gedaan.

traaag net

test 1