test 2
test 3
:wall:
drama nu zeg! Of kei langzaam, of opent de pagina’s niet, opnieuw inloggen etc. etc. etc. :wall:
hier ook nu…
hopelijk is het morgenvroeg opgelost…
Ja, hier inderdaad ook…
Hopen dat de migratie er verbetering in brengt!
dramaaa inderdaad hier
en hier idd ook traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag (als iets door een trechter :silenced: ).
Het was heel traag de laatste paar dagen, maar nu op dit moment is het echt lekker snel. Houden zo :thumbup:
Ineens weer ontzettend traag en vervolgens deze foutmelding:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/natforum/domains/kindjeopkomstforum.nl/public_html/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/natforum/domains/kindjeopkomstforum.nl/public_html/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/natforum/domains/kindjeopkomstforum.nl/public_html/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Wat Kimmiygirl zegt!
Heel traag en idd ook de zelfde meldingen gehad
wat hierboven al gemeld is…
Yep, ik ook…
hier ook! kon vanmorgen niet op het forum komen
Ja, dat kreeg ik ook vanmorgen. Iedereen wel denk ik?
Net weer die melding, zal nog aan het overzetten liggen denk ik.
Maar vervelend is het wel.
vanochtend op mijn moeders pc had ik een hele andere thema… nu is alles weer pimpel roze vond die andere mooier en vriendelijker.
ah ff uit en inloggen wil ook wel werken
opgelost
Laten we anders zaken die mogelijk te maken kunnen hebben met de migratie centraal houden, dan staat alles bij elkaar voor Kim en haar medewerkers.
Klikkerdeklik :-*
Hier ook geen last, hooguit met spelletjes dat ik moet wachten omdat ik niet zo vlug achter elkaar kan posten.