hier ook nog steeds traag en nee dat ligt niet aan de verbinding
kok blijft problemen geven, en ligt niet aan de verbinding, verder nergens last mee.
Same here! Geen enkele site problemen, behalve KOK!
hier the same… :roll:
Hier ook…zowel op tablet als pc, verschillende browsers…
Hier vooral in de ochtenden de laatste dagen, s’middags en s’avonds lijkt het goed te gaan.
Momenteel lijkt hij hier vooral problemen te hebben met het plaatsen van reacties. :wall:
word er lichtelijk gek van!
Moet mij zovaak opnieuw aanmelden, reacties plaatst hij niet, of te vaak achter elkaar, continue opent hij KOK niet etc.
Erg vervelend!
Het is vandaag écht erg, pfff… doet er tijden over om te laden en reacties plaatsen is al helemaal geduld hebben. Heb ook al meerdere dubbelposts gezien… :roll:
pff… zo heej vandaag is het heel erg…
reactie plaatsen en dan zit je ruim een minuut te wachten(wat best lang duurt als je naar een scherm zit te staren…)
maar een vraag (en bedoel dit niet verkeerd)
dit topic staat onder hulp onderweg… maar het probleem bestaat al ruim 2 jaar…
is er inmiddels al een oorzaak of nog beter een oplossing voor dit probleem of iets dat dit probleem verklaard…?
moet ook wel zeggen, dat het wel het plezier ook weg haalt…
Vooral in combi met hormonen en andere dingen, is KOK nu eigenlijk niet goed voor je bloeddruk :mrgreen:
jawel, ik weet niet of je het topic doorgelezen hebt maar Ruud kijkt inderdaad gewoon mee, houdt het in de gaten maar krijgt het zelf niet.
Hij kan het ook niet nabootsen, vind niets in de database, hij kan het niet verklaren.
Hij is nu nog op vakantie maar als hij terug is nog eens laten kijken, ik merk nu namelijk iets van een patroon, ik heb het alleen in de ochtend het sterkst, middag en avond vallen mee.
Misschien is er nu wel iets te zien
melanie… klopt van ruud dat hij meekijkt dat wist ik wel.
maar hij is toch gestopt met zijn werkzaamheden?
maar vind het ook wel fijn om te lezen dat eraan gewerkt wordt…
(en dan ook een modie er last van heeft, niet dat daar verschil tussen zit, maar steeds las je… ik heb er geen last van, en dat waren meestal modies,
voelde net alsof ik het inbeeld )
maar we wachten nog af… laat ruud maar even van zijn welverdiende rust genieten…
je beeld het je niet in hoor Pitje.
ik had er deze voormiddag ook last van.
maar meestal gaat het wél goed…
is inderdaad niet leuk…
Gerda
Ik heb het nu weer en moet zeggen dat ik er nu wel een beetje klaar mee ben… Zit al niet meer zoveel op KOK, maar 3 van de 5 keer dat ik er wel zit, loopt hij gewoon echt heel langzaam. Ik denk dat ik binnenkort maar afscheid neem, zo is er gewoon geen lol meer aan
@Vicky wrote:
Ik heb het nu weer en moet zeggen dat ik er nu wel een beetje klaar mee ben… Zit al niet meer zoveel op KOK, maar 3 van de 5 keer dat ik er wel zit, loopt hij gewoon echt heel langzaam. Ik denk dat ik binnenkort maar afscheid neem, zo is er gewoon geen lol meer aan
Dat bedoel ik dus! De fun gaat er enorm vanaf op deze manier.
Vooral omdat het al zo’n langdurig probleem is, en steeds erger word lijkt wel.
@Pitje27 wrote:
melanie… klopt van ruud dat hij meekijkt dat wist ik wel.
maar hij is toch gestopt met zijn werkzaamheden?
maar vind het ook wel fijn om te lezen dat eraan gewerkt wordt…
(en dan ook een modie er last van heeft, niet dat daar verschil tussen zit, maar steeds las je… ik heb er geen last van, en dat waren meestal modies,
voelde net alsof ik het inbeeld )
maar we wachten nog af… laat ruud maar even van zijn welverdiende rust genieten…
Nee, Ruud is er tijdelijk weer, maar het probleem is dat we er niet allemaal tegelijk last van hebben.
Neem nu Vicky, zij heeft het nu en ik niet op het moment, zie je het probleem?
Vicky:
helaas is het geen probleem wat smorgens alleen is…
nu alweer… om gek van te worden… :shock:
De laatste dagen is het wel heel erg hoor.
Sommige momenten is er echt niks aan de hand. Gaat lekker snel, maar dan ineens is het zo traag. Zit inderdaad soms een minuut te wachten voor een pagina opent.
Is er nog iets gedaan met het screenshotje wat ik geplaatst had?
@Vicky wrote:
neeeeeeeeeeeeeee niet doen hoor! :-*
Probleem is hier ook af en aan, en is zo sinds de vernieuwing van het forum, dus ik blijf van mening dat er dáár iets mis gegaan moet zijn.