Jij hebt ook een mooie meid :inlove: En je bent er zelf ook één 8)
En grappig dat ik Yeline’s naam anders in mijn hoofd had dan dat je haar naam uitspreekt, namelijk Djeeline.
Ik kijk altijd goeoeoedd rond of ik ooit Monique een keertje tegenkom 8) Ik weet alleen van haar dat ze bij mij in de buurt woont (Zaanstad)… verder kijk ik sowieso altijd goed rond of ik iemand herken, lijkt me wel lachen!
he wat leuk.
Ik kan het topic wel aanpassen in: kok-spotting!!!
Kun je melden wie je wanneer hebt gespot
Misschien even een nieuwe openen 8) Ik heb tot nu toe 2 gespot. (en gesproken) Eentje in de Prenatal en eentje in H&M. Ik lig nog altijd op de loer voor Kaar 8)
@Debke wrote:
Er is er eentje in het bijzonder, maar die woont echt te ver weg ben ik bang…Misschien ooit…volgend jaar op kraamvisite ofzo??? Dus Ineke78, als je dit leest, zullen we???
Ik denk dat als ik iemand van dit forum in Atlanta tegen wil komen, dat ik ze toch eerst zal moeten uitnodigen. Dusseh.. kom maar op Deb! Je weet dat je altijd welkom bent.
Ik heb een poos terug Claud en Dewi gespot in de AH op de loper :mrgreen: heb vriendelijk gelachen maar durfde haar niet aan te spreken haha :oops:
Liefs Marieke
Ik zou het niet eens doorhebben, als ik familie tegenkom heb ik het bijna niet in de gaten :oops:
Ik heb een kokker gespot op vakantie in Gumbet Turkije, zaten in hetzelfde resort. En we raakten aan de praat en kregen het over Luna :vlinder: ja en dat verhaal klonk MamaWendy heel bekend in de oren. Was super gezellig
Gr Marielle :vlinder:
Geweldig topic dit! :mrgreen:
spontaan iemand gespot; nee nog nooit
@Karin2 wrote:
Misschien even een nieuwe openen 8) Ik heb tot nu toe 2 gespot. (en gesproken) Eentje in de Prenatal en eentje in H&M. Ik lig nog altijd op de loer voor Kaar 8)
:lol: Prenatal daar kom ik eigenlijk nooit… H en M wel eens, ook wel eens in de hema.
Ik ben Marite wel al 2x tegenkomen. Vorige week woensdag en de woensdag ervoor…
@Jennifer77 wrote:
spontaan iemand gespot; nee nog nooit
eerder andersom he jen… spotte jij mij nou hier of ik jou?? :think: :mrgreen:
Ik ben zelf 2 keer gespot…
Door Mellie en door iemand die hier geloof ik niet meer schrijft…
En ik heb 2 keer mensen vna kok in mijn crocswinkel gehad
@Vicky wrote:
Voor de rest heb ik Kim een keer gezien in winkelcentrum zuid, had haar daarvoor nog nooit gezien, ook aangesproken (haha ze schrok van mij geloof ik :lol: ).
oohh jaa dat is ook zo...erg verbaasd was ik toen...maar vond het wel heel leuk :P
Ik heb mn vriendin Gismolo mede dankzij KOk leren kennen. Ik heb haar zoontje een tijdje geleden uit de winkelstraat hier in het dorp gevist, was van zn moeder weggefietst.
Ik vertelde mn verhaal op KOK, Gismolo deed hetzelfde, bleek dus ook op KOK te zitten!
Nu is ze een van mn beste vriendinnetjes!
ps voor zover ik weet verder geen KOKKERS hier in het dorp. Het wel een keer een dame over de vloer gehad, weet haar naam niet meer, had wat voor haar kindjje gekocht bij KOK…
Zij komt uit een naburig dorp. :oops: :oops:
ik heb pino een keer gespot…
ik heb cynthia een keer gespot
ik heb Lynda een keer gespot
en ik ben een keer gespot
ik lig op de loer voor een dame hie ruit vogelezang uit spijk ze woont steenwordp afstand van me 8) maar heb har nog niet gespot
weet niet eens hoe ze eruit ziet :oops:
Ik ben Dena (Nanny) weleens tegengekomen :mrgreen: :mrgreen: In het dorp, maar nu spreken we ook wel af om te koffie-en
En Nataliekoopmans, is een collega van mijn man.
En Victoria zag ik vorig jaar bij de Prenatal.
En op de Boeremert in Liempde, tussen de konijnen, zag een mede-kokker mij ook ze herkende Tijn!! Maar ben even kwijt wie dat nu ook alweer was (ze kwam uit Den Bosch, Rammetje?)
Oja de meest grappige was wel om Eveline in Mallorca op het vliegveld tegen het lijf te lopen!!!
Tikt er ineens iemand op mijn rug, en vroeg of ik soms Anne-marie was van KOK, en dat 1200 km van huis 8) 8) 8)
Verder wel andere al ontmoet maar dat was dan afgesproken werk!
Zijn er ook kok-ers in Leeuwarden voor wie ik op de loer kan gaan liggen? :mrgreen:
@Kaar wrote:
Ik ben Marite wel al 2x tegenkomen. Vorige week woensdag en de woensdag ervoor…
Wat doen wij toch al die woensdagen in stad (/uit de kluiten gewassen dorp)!
En kom ik donderdag nou bij je freubelen? 8)
Gut en wie zag mij nou ook alweer buiten de hekken van Sprookjeshof?