KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

Ik weet nu dat Nomi behoorlijk vlak bij ons woont, dus ik zit steeds te kijken of ik haar zie, maar ik heb dus geen idee hoe ze er uit ziet.

En op welke school haar dochter zit.

Gewoon nieuwsgierigheid hoor :mrgreen:

Heb jij zeker geen last van?

Nee helemaaaaaaal niet hahahaha :liar: :angel: :liar:

Wel hoor, regelmatig loop ik in de stad te ‘loeren’ of ik een KOKgezicht tegenkom.

Ook bij de gyn in de wachtkamer kijk ik goed rond.

Zo heb ik Juudje een keertje ‘ontdekt’ bij de gyn (en zij mij). Zo grappig. :mrgreen:

Ik zeg ook regelmatig tegen Marco: "goh wat een bekend gezicht, zou dat iemand van KOK zijn? :lol: 8) :lol: "

Hahaha zo zag ik een tijd geleden Ziet en Tygo in Blijdorp.

Het was heel druk, maar ik wist dat zij er wel eens vaker kwamen

en redelijk in de buurt woonden.

Haha, dat heb ik ook wel.

Ik weet hoe Lizzy eruit ziet. Ik heb haar al vaker gezien (ze zat bij mijn nichtje in de klas) en zij mij, maar op de 1 of andere manier groeten we nooit (ik durfde laatst niet en zij wist acuut niet meer hoe ik heette). :lol:

Jacsansil woont ook in Meppel, maar die zou ik niet herkennen (en ze is zelfs mede-roodharige, volgens mij!!)

Haha zo liep ik laatst in het centrum van Arnhem te slenteren en toen stond er ineens iemand naar me te zwaaien. Ik om me heen kijken of ze wel echt naar mij stond te zwaaien en dacht: wat moet dat mens :shifty: En toen ineens zag ik het… het was iemand van de februari mama’s (2007) waar ik mee schrijf :doh: :lol: Had haar zo snel even niet herkend en had eigenlijk ook niet verwacht haar daar tegen te komen :lol:

Neee, nooit! :liar: :mrgreen:

Alhoewel ik hier in België woon, heb ik ook de nijging om te kijken of ik ergens kokkers tegen kom. :roll:

En vooral als ik ergens een auto zie met een Nederlandse nummerplaat. :mrgreen:

Nee eigenlijk niet. Stephie en Jennifer wonen allebei in Hellevoetsluis en ik weet hoe ze eruit zien dus afentoe kom je mekaar weleens tegen :mrgreen:

Verder komt er geloof ik niemand uit Hellevoet, of vergis ik me nu? Want anders word het een ander verhaal natuurlijk :mrgreen:

Hihi…en hier is Nomi…

Moet bekennen dat ik ook wel rond heb gekeken hoor als ik Romay naar school bracht,of ik je kinderwagen zag…

Ik breng elke ochtend Romay naar het Rietveld…dus rond 8 uur en 15.15 uur ben ik bij school te vinden…

ik heb krullend haar,lang,halverwege mijn rug…donkerblond…en ik ben maar een ukje hoor…

Altijd op de fiets…soms een klein blond knulletje bij me met krullen…

Ik heb ooit een tas met tijdschriften afgegeven voor iemand van kok hier bij een mede kokker…erg leuk hoor om een gezicht bij een naam te zien…

Wie weet Lydia,treffen we elkaar binnenkort…hihi…

Als ik in emmen loop kijk ik wel eens rond maar ben zo slecht in onthouden :think:

@TaMa wrote:

Verder komt er geloof ik niemand uit Hellevoet, of vergis ik me nu? Want anders word het een ander verhaal natuurlijk :mrgreen:

uhh… niet te hard roepen … ik ken er nog zeker twee van KOK :wink:

zullen we allemaal eens een pasfoto hier ergens gaan plaatsen? mischien dat we elkaar dan eens niet verbaasd nakijken(heel stiekum zou ze het zijn? :think: :mrgreen: )

kom je uit uit dan purpled82?

ja dat heb ik dus ook he…met karientje…alleen karien and i go way back :wink:

Jaa heb dat ook wel s!! :mrgreen:

Als ik in de stad, moeders met kindjes zie, ga ik al heel goed kijken of ik ze niet toevallig ken van KOK :lol: :smiley:

Ik heb er via KOK een nieuwe vriendin bij. Ariska. Ze is nu niet zo actief meer op KOK maar we hebben elkaar via hier leren kennen en zien en spreken elkaar nu vaak.

Ook als ik Chantal! en Yeline tegen kom in het dorp maken we een praatje. Ook via KOK leren kennen. Al kon ik Chantal! wel al van gezicht.

Grappig.

x

@Mutti wrote:

@TaMa wrote:

Ik zei de gek :mrgreen:

Kijk hahaha nu ben ik dus wel benieuwd of ik jullie weleens gezien heb :mrgreen:

@Jennifer77 wrote:

Ik kom niet uit uit :wink: :lol:

Hihi maar ja ik kom idd uit Arnhem.

@Maxime wrote:

@Mutti wrote:
@TaMa wrote:

Ik zei de gek :mrgreen:

Dan zijn het er al vijf :mrgreen:

@Jennifer77 wrote:

whahaha, ik was er zelfs bij dat Merlin ging bevallen… whoehahaha, weet je nog Jen, dat Mer steeds al haar poppen geboren liet worden toen we in het huisje zaten… :inlove: