en ja ik heb dat vooral op de 9-maandenbeurs, in de dierentuin of andere dingen waar VEEEEL kinders zijn!
Ook als ik op vakantie ben… grappig he?
Bij ons oude topic: dec04/jan05 stoppers hebben we het weleens over een sticker gehad die iedereen zichtbaar moet dragen zodat je elkaar kan vinden…
Dit omdat ik en Kiddo een keer onbewust elkaar gegroet hadden bij de Prenatal en we savonds op kok erachter kwamen dat wij het waren… :lol:
Ik ben ook altijd wel op zoek naar kokkers maar volgens mij woont er bij niet echt iemand in de buurt…
gr patricia
@jacsansil wrote:
zullen we allemaal eens een pasfoto hier ergens gaan plaatsen? mischien dat we elkaar dan eens niet verbaasd nakijken(heel stiekum zou ze het zijn? :think: :mrgreen: )
Er is een topic in het showforum :mrgreen: heeft zelfs een stickie
ik kom kokker Puma regelmatig tegen…Eerder wisten we het niet van elkaar, totdat ik ene gepost had in de praxis te zijn geweest en nog ene zwangere mits tegen was gekomen…En die muts bleek puma te zijn :mrgreen: …
@Annaatje wrote:
Jaa heb dat ook wel s!! :mrgreen:
Als ik in de stad, moeders met kindjes zie, ga ik al heel goed kijken of ik ze niet toevallig ken van KOK :lol:
Hahahaha heb ik precies zo.
Jacqueline heeft me wel eens zien zitten in de wachtkamer van de huisarts.
En ik kwam een nov.06 moeder tegen bij de gyn
Ben even haar naam kwijt, was het truitje??
@lydia wrote:
Jacqueline heeft me wel eens zien zitten in de wachtkamer van de huisarts.
Haha, dat is ook zo ja! Toen we nog in Emmen woonden. Bij onze huisarts…ik dacht het al te zien,maar hoorde de naam Anna Sofie vallen en toen wist ik het zeker. :lol:
@Coor wrote:
Ik heb er via KOK een nieuwe vriendin bij. Ariska. Ze is nu niet zo actief meer op KOK maar we hebben elkaar via hier leren kennen en zien en spreken elkaar nu vaak.
Ook als ik Chantal! en Yeline tegen kom in het dorp maken we een praatje. Ook via KOK leren kennen. Al kon ik Chantal! wel al van gezicht.
Grappig.
x
Yep jou en Ariska kom ik best vaak tegen op het centrum :lol: voor de rest kom ik niet zovaak iemand tegen van Kok. Alleen 1x bij de vk een januari mama van 2006 Manuela.
Ik kwam Krabje tegen op carnaval in Borne afgelopen februari… Of beter, zij zag mij :mrgreen: We hebben echt een hele leuke avond gehad, hele avond staan kletsen en boswandelingetjes achterover slaan Moeten dringend nog eens afspreken meis
Voor de rest heb ik Kim een keer gezien in winkelcentrum zuid, had haar daarvoor nog nooit gezien, ook aangesproken (haha ze schrok van mij geloof ik :lol: ).
De rest van de meiden “ken” ik wel en wie ik niet ken, heb ik ook nog geen foto van gezien en zou ik dus nog niet herkennen als ze hier voor de deur stonden
ik heb dat ook wel eens als ik in een pretpark ben ofzoow :shifty:
Verder zijn er niet veel mensen uit tilburg maar ik kijk ook wel goed rond :lol:
enne af en toe zie ik wel een bekend gezicht maar dan denk ik weer van neeeh … dat zal wel niet :lol:
Haha grappig zeg :mrgreen:
Ik heb wel al met een paar mensen die hier in de buurt contact, via Kok.
Jannigje heb ik eens in het winkelcentrum gezien…maar voordat het tot me doordrong waar ik dat gezicht toch van kende was ik al een heel stuk verder doorgelopen :oops:
Maar sindsdien kijk ik wel altijd beter rond als ik daar loop :lol:
Haha, ik kom Jannigje, Stein, Lenie en hun moeder heel vaak tegen! Achteraf al heel lang, maar toen kende ik ze nog niet.
Sterker nog; hun moeder is een oud-collega van mij! :mrgreen:
Ik loop hier wel altijd rond te kijken of ik eenvan de andere haagse moeders zie…
@prinsjeJason wrote:
@jacsansil wrote:zullen we allemaal eens een pasfoto hier ergens gaan plaatsen? mischien dat we elkaar dan eens niet verbaasd nakijken(heel stiekum zou ze het zijn? :think: :mrgreen: )
ik ga zoeken! :thumbup:
k geloof niet dat ik hire veel kokkers tegenkom in onze stad!!
k ben denk ik de enige hiero… vandaan
@konijn wrote:
k geloof niet dat ik hire veel kokkers tegenkom in onze stad!!
k ben denk ik de enige hiero… vandaan
Maar zullen we ooit weten welke stad het dan is?
Anders weten we niet of dat ook echt zo is.
wel ergens bij jou in de buurt…
genemuiden :mrgreen:
Ik heb ook een kok-ker in de buurt wonen, heel vlak bij en het is mijn vriendinnetje (renaat) door haar is kok in mijn leven gekomen.
En via kok ook mijn oude buurvrouwtje weer tegengekomen (jane) erg leuk om dan te lezen dat ze een heel nieuw leventje is begonnen en hoe het met de kinderen gaat en dat ze dus een kleintje erbij heeft.
groetjes renee
ik kom idd Cynthia en Juul weleens tegen. Ook ben ik Lynda al een keer tegengekomen.
Ook heb ik Pino een keer in de bus gespot en heb toen heel brutaal gevraagt of zij op KOK schreef onder de naam Pino…
@Vicky wrote:
Ik kwam Krabje tegen op carnaval in Borne afgelopen februari… Of beter, zij zag mij :mrgreen: We hebben echt een hele leuke avond gehad, hele avond staan kletsen en boswandelingetjes achterover slaan Moeten dringend nog eens afspreken meis
Gaan we zeker gauw een keer weer doen, maar dan zonder boswandeling :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Annaatje wrote:
Jaa heb dat ook wel s!! :mrgreen:
Als ik in de stad, moeders met kindjes zie, ga ik al heel goed kijken of ik ze niet toevallig ken van KOK :lol:
Zonder dat jij dat dan weet, heb ik jou dit jaar gezien op de braderie op het Esrein :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Vrienden liepen allemaal verder, anders had ik je zeker even aangesproken
Liefs, Chantal.
@jacsansil wrote:
@prinsjeJason wrote:@jacsansil wrote:zullen we allemaal eens een pasfoto hier ergens gaan plaatsen? mischien dat we elkaar dan eens niet verbaasd nakijken(heel stiekum zou ze het zijn? :think: :mrgreen: )
ik ga zoeken! :thumbup:
Hier staat het topic, wie zijn wij
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=14585