:think: er woont een medekokker twee huizen verder :mrgreen: en een vriendin van mij zit 15 min autorijden verderop, de reden dat ik lid ben geworden, haar tip zegmaar
Ik vind het wel gezellig dat er medekokkers in de buurt wonen, mits je er contact mee heb dan :mrgreen:
Ik weet nog een mede kokker te wonen, heb i wel een zien lopen, herkent omdat ik wet wat voor hond zij heeft 8)
:mrgreen:
Ik heb een paar kokkers wel ontmoet. Ik ben zelfs al een oppaskokker geweest… 8)
Maar even een andere vraag tussendoor:
Weten mensen uit jullie omgeving dat je kokt? Of is kok iets van jezelf en houd je dat ook lekker anoniem?
ik kijk wel rondn og nooit iemand gezien of herkent,maarja geloof dat er niemand anders uit spijkenisse komt :think:
Hmm… eigenlijk denk ik op straat nooit echt na over of ik iemand van KOK tegen zou kunnen komen. Ik ken mensen hier op KOK vooral van naam (en verhaal), maar heb er alleen maar vage ideeën bij hoe ze er uit zien. :think:
@TaMa wrote:
Nee eigenlijk niet. Stephie en Jennifer wonen allebei in Hellevoetsluis en ik weet hoe ze eruit zien dus afentoe kom je mekaar weleens tegen :mrgreen:
Verder komt er geloof ik niemand uit Hellevoet, of vergis ik me nu? Want anders word het een ander verhaal natuurlijk :mrgreen:
Ik woon er ook! Heb jou volgens mij weleens zien lopen op de Struyten maar durfde niks te zeggen :oops: . Is ook zoiets: "hallo ik herken jou van KoK"hihi.
Ik ben volgens mij nog nooit, iemand van Kok zo spontaan tegen gekomen in mijn omgeving. Lijkt me wel ontzettend grappig, om dat wel eens te hebben. En dan elkaar dom aankijken van, hmmm :think: :think: waar ken ik jou ook alweer van.
Gr Marielle
Oeps vergeet ik helemaal Hedwich of Jildau is mijn collega zelfs :mrgreen:
Marielle ik ga vrijdag een weekend naar mijn ouders in sneek misschien zien we elkaar wel
Nou wie weet, zo wel grappig zijn. :lol:
@debbel wrote:
@TaMa wrote:Nee eigenlijk niet. Stephie en Jennifer wonen allebei in Hellevoetsluis en ik weet hoe ze eruit zien dus afentoe kom je mekaar weleens tegen :mrgreen:
Verder komt er geloof ik niemand uit Hellevoet, of vergis ik me nu? Want anders word het een ander verhaal natuurlijk :mrgreen:
Ik woon er ook! Heb jou volgens mij weleens zien lopen op de Struyten maar durfde niks te zeggen :oops: . Is ook zoiets: "hallo ik herken jou van KoK"hihi.
Nou dat zou ik juist harstikke leuk vinden :mrgreen: dus volgende keer als je me nou ziet lopen, gewoon ff zeggen :mrgreen:
ik zie dus nooit iemand op straat
heb oogkleppen op denk ik
maar het is me al een paar keer gebeurd dat er iemand zei: heeee dat is tygo! (whaha Bren bijvoorbeeld, ik had zoiets van: huh… wie ben jij? bleek dat we al een poosje samen zaten te kletsen, erg grappig)
Ik ken Louise via KOK, maar we zijn nu ook collega’s en we lunchen 1 á 2 keer per week samen. Die pauzes zijn veel te kort! :mrgreen: en LK (Laura) ben ik een keer thuis geweest en ik ben haar weleens in de stad tegen gekomen. :mrgreen:
En we hebben binnenkort weer een meeting van de Groningse mama’s en dan zie ik ook al die anderen weer.
He natas,
wanneer komt Amelie hier weer een spelen :mrgreen:
hahahaha ja erg he Jacqueline we moeten nu echt eens wat afspreken je woont nu nog dicht bij mij vader en straks ben je over buurvrouw van mijn schoonouders :mrgreen: dus we komen elkaar vast wel tegen
enne jacsansil geen idee wie dat is ik zie haar nooit :liar:
Vanaf nu gaat iedereen een button maken met daarop de text “Kindje op Komst” oid ? :mrgreen:
Dan word herkenning veeeeeeel makkelijker op straat gheghegheghe
Marieke1978 werkt bij mij in het dorp, maar kom haar nooit spontaan tegen…
@lizzy wrote:
hahahaha ja erg he Jacqueline we moeten nu echt eens wat afspreken je woont nu nog dicht bij mij vader en straks ben je over buurvrouw van mijn schoonouders :mrgreen: dus we komen elkaar vast wel tegen
enne jacsansil geen idee wie dat is ik zie haar nooit :liar:
Zijn je schoonouders al aan het bouwen?
Ik zag van de week je vriend…stond met z’n klas te wachten voor het stoplicht om de ceintuurbaan over te steken. Ik riep meteen (we zaten in de auto) “hé, de vriend van Lizzy!” Mijn vriend keek me opeens raar aan :lol: :oops:
Ik woon in Oss, en ik ben denk ik de enige, of echt 1 van de weinige.
Heb nog nooit iemand herkend iig.
Ik weet dat Victoria in Den Bosch woont, en volgens mij dus het dichtste bij, en als ik daar ben, dan denk ik weleens “Goh, misschien zie ik Victoria wel lopen straks”, maar dat is nog niet gebeurd.
Moet zeggen dat ik het uiteindelijk ook vaak vergeet…
Haha ik ben altijd op m’n hoede als ik ergens kindjes met hun mama’s zie lopen… Denk vaak "zou het een KOKster zijn?? :mrgreen:
@mukkemuk wrote:
ik heb dat ook wel eens als ik in een pretpark ben ofzoow :shifty:
Verder zijn er niet veel mensen uit tilburg maar ik kijk ook wel goed rond :lol:
enne af en toe zie ik wel een bekend gezicht maar dan denk ik weer van neeeh … dat zal wel niet :lol:
Hier ook eentje uit Tilburg, maar geloof dat wij elkaar vast wel eens bij mv2kids zullen treffen, in de nabije toekomst
@Anneke wrote:
Ik woon in Oss, en ik ben denk ik de enige, of echt 1 van de weinige.
Heb nog nooit iemand herkend iig.
Ik weet dat Victoria in Den Bosch woont, en volgens mij dus het dichtste bij, en als ik daar ben, dan denk ik weleens “Goh, misschien zie ik Victoria wel lopen straks”, maar dat is nog niet gebeurd.
Moet zeggen dat ik het uiteindelijk ook vaak vergeet…
of je komt mij er tegen, wij hebben kennissen in Oss wonen.