KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

@miekske wrote:

Ik heb een paar kokkers wel ontmoet. Ik ben zelfs al een oppaskokker geweest… 8)

Maar even een andere vraag tussendoor:

Weten mensen uit jullie omgeving dat je kokt? Of is kok iets van jezelf en houd je dat ook lekker anoniem?

Oh, ja daar wil ik ook wel oppaskokker voor zijn!

Vriendinnen van mij weten het wel, maar de meeste hebben nog geen kids, en de vriendinnen met kids zijn niet actief op internet, al was hier vroeger nog een vriendin van me die mee-kokte, maar die is naar Belgie verhuisd en post nu bij een concurrent geloof ik.

Ik denk altijd dat ik anderen tegenkom in de Efteling ofzo.

Ben Rooike trouwens nog een keertje tegengekomen, herkende haar zoontje aan zijn mooie koppie met het stoere brilletje, maar vond het zo stom te zeggen, hoi ik ken jou van Kok.

heb ik achteraf wel een pb gestuurd, hebben nu afgesproken volgende keer wel gewoon hoi te zeggen.

En verder weet ik niet wie er uit Tilburg komen.

Als ik in Liempde bij vrienden kom kijk ik altijd, want daar woont Annemarie van Tijn in de buurt, toch?

Dat zou leuk zijn! :smiley:

@Loeksel wrote:

Vanaf nu gaat iedereen een button maken met daarop de text “Kindje op Komst” oid ? :mrgreen:

Dan word herkenning veeeeeeel makkelijker op straat gheghegheghe

ja strak plan. Scheelt ons weer om elke “rood-gepette” NSser aan te kijken of er enige gelijkenis is met foto’s hier op KOK :mrgreen:

@LK wrote:

He natas,

wanneer komt Amelie hier weer een spelen :mrgreen:

Nou gezellig! Zeg maar wanneer je kunt :smiley:

Dat is wel een goed idee om een herkennings"button" te dragen :mrgreen:

@Esther75 wrote:

Als ik in Liempde bij vrienden kom kijk ik altijd, want daar woont Annemarie van Tijn in de buurt, toch?

Ja klopt, Joost en ik zijn afgelopen woensdad daar nog gezellie op de koffie geweest. 8) :mrgreen:

Wel leuk hoor, Kokkers in de buurt. Er moeten er alleen meer in Boxtel komen wonen…

Haha, grappig zeg.

Nou volgens mij woont er geen Kokker hier in de buurt aan het einde van de wereld, hihi.

Wel Kokt er een oud klasgenootje van mij, maar die woont weer niet in de buurt hier.

Zij weet ook niet onder welke naam ik hier Kok.

Maar misschien heeft ze wel een vermoeden… :lol:

Ik heb het altijd over ‘Op het forum stond…’

Wat ‘het forum’ is weten niet veel mensen. Vriendinnen wel, maar fam niet, hoef van mij ook niet.

Ik heb heel vaak dat ik een gezicht zie en denk:

‘Goh die kent ik, maar waarvan’

Volgende keer toch eens vragen of ze ook op KOK schrijft. :mrgreen:

Mijn buurtje is kok-ker en ik oook… De kinderen spelen elke dag met elkaar!

Marielle zou wel echt toevallig zijn als we elkaar zien, ben benieuwd.

Ik dacht dat er niemand bij mij in de buurt woonde, maar naar aanleiding van dit topic blijkt één van de juni-2006 stoppers weleens in mijn woonplaats te komen. Haha, ik was helemaal verbaasd :roll: :lol: :lol:

Ik denk er meestal niet bewust over na en ik ben bang dat ik de meesten van jullie helemaal niet zou herkennen “in real life”, ookal heb ik best wat foto’s voorbij zien komen…

Héél af en toe denk ik weleens: “Goh, zou zij ook op Kok komen??”

1 van de mede junimama’s woont dicht bij en we zijn elkaar wel eens tegen gekomen.

achteraf hadden we allebei… oh… dat was…

volgende keer gaan we een praatje maken :smiley:

Ja Plut…zo zie je maar weer…het is een heel klein wereldje! Volgende keer als ik door je woonplaats heen cross hou ik mijn ogen goed open in ieder geval!

Er zijn overigens nog wel een paar Kok-dinnetjes die ik graag eens zou ontmoeten. Bijvoorbeeld alle juni 2006 stoppers en de april 2007 mama’s.

Er is er eentje in het bijzonder, maar die woont echt te ver weg ben ik bang…Misschien ooit…volgend jaar op kraamvisite ofzo??? Dus Ineke78, als je dit leest, zullen we???

En nog een, maar die ken ik beter van een ander forum…,heb ik hier op KOK eigenlijk zelden contact mee. Die woont wat dichter bij, maar het is er eigenlijk ook nog nooit van gekomen om te meeten…

Dus wwb…als je dit leest, binnenkort dan toch maar echt even saampjes de stad in?

hahaha ik heb dat ook dat ik als ik en mama en kind zie (buiten mijn werk om)

maaruh er woont er bij mij eentje in de straat :mrgreen:

hartstikke gezellig he Dincy? :mrgreen: :-*

Hier woont een hele pluk KoK-kers, dus kom er hier in het wild regelmatig eentje tegen :mrgreen: !

Ik ken geen KOKers, alleen die ik al via een ander forum ken… Geen idee of er Seyster kokdames zijn… Maar ik was op MysteryLand en toen zag ik twee vrouwen en op de één of andere manier had ik het idee dat zij van KOK waren, n.a.v. topic daarover

@Juf_Essie wrote:

Haha, grappig zeg.

Nou volgens mij woont er geen Kokker hier in de buurt aan het einde van de wereld, hihi.

Wel Kokt er een oud klasgenootje van mij, maar die woont weer niet in de buurt hier.

Nouwwwwwwwww, zo ver woon ik niet bij je vandaan… :think: :lol:

Whaaaaaahahaha, ja sorry… is ook zo.

@Greetje14 wrote:

@Juf_Essie wrote:
Haha, grappig zeg.

Nouwwwwwwwww, zo ver woon ik niet bij je vandaan… :think: :lol:

Ik dan ook niet denk ik :smiley:

Ja hoor ! Ik ben gespot door een medekokker :mrgreen:

In de H&M, in ieder geval in een goeie winkel 8)

Chantal en Yeline hebben Eva en mij herkend hihi, als oma er niet bij was, had ik gevraagd of je mee ging koffie drinken Chantal !

Haha leuk Karin!! :mrgreen: :thumbup:

@Karin2 wrote:

Ja hoor ! Ik ben gespot door een medekokker :mrgreen:

In de H&M, in ieder geval in een goeie winkel 8)

Chantal en Yeline hebben Eva en mij herkend hihi, als oma er niet bij was, had ik gevraagd of je mee ging koffie drinken Chantal !

Jaaah was leuk om jullie eens te zien zeg :lol: grappig dat ik je meisje herkende :wink: leuke en mooie kids heb je :inlove: .