Ik heb een paar kokkers wel ontmoet. Ik ben zelfs al een oppaskokker geweest… 8)
Maar even een andere vraag tussendoor:
Weten mensen uit jullie omgeving dat je kokt? Of is kok iets van jezelf en houd je dat ook lekker anoniem?
Oh, ja daar wil ik ook wel oppaskokker voor zijn!
Vriendinnen van mij weten het wel, maar de meeste hebben nog geen kids, en de vriendinnen met kids zijn niet actief op internet, al was hier vroeger nog een vriendin van me die mee-kokte, maar die is naar Belgie verhuisd en post nu bij een concurrent geloof ik.
Ik denk altijd dat ik anderen tegenkom in de Efteling ofzo.
Ben Rooike trouwens nog een keertje tegengekomen, herkende haar zoontje aan zijn mooie koppie met het stoere brilletje, maar vond het zo stom te zeggen, hoi ik ken jou van Kok.
heb ik achteraf wel een pb gestuurd, hebben nu afgesproken volgende keer wel gewoon hoi te zeggen.
En verder weet ik niet wie er uit Tilburg komen.
Als ik in Liempde bij vrienden kom kijk ik altijd, want daar woont Annemarie van Tijn in de buurt, toch?
Ik denk er meestal niet bewust over na en ik ben bang dat ik de meesten van jullie helemaal niet zou herkennen “in real life”, ookal heb ik best wat foto’s voorbij zien komen…
Ja Plut…zo zie je maar weer…het is een heel klein wereldje! Volgende keer als ik door je woonplaats heen cross hou ik mijn ogen goed open in ieder geval!
Er zijn overigens nog wel een paar Kok-dinnetjes die ik graag eens zou ontmoeten. Bijvoorbeeld alle juni 2006 stoppers en de april 2007 mama’s.
Er is er eentje in het bijzonder, maar die woont echt te ver weg ben ik bang…Misschien ooit…volgend jaar op kraamvisite ofzo??? Dus Ineke78, als je dit leest, zullen we???
En nog een, maar die ken ik beter van een ander forum…,heb ik hier op KOK eigenlijk zelden contact mee. Die woont wat dichter bij, maar het is er eigenlijk ook nog nooit van gekomen om te meeten…
Dus wwb…als je dit leest, binnenkort dan toch maar echt even saampjes de stad in?