KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

Zie er dagelijks 1 :wink: :lol: (dromer is mijn zusje én gezellige,lieve buuf ) :smiley:

Verder vraag ik het me bij iedereen af die ik met een kinderwagen zie lopen, maar nog nooit iemand herkend… :think: Lijkt me nou zo leuk! Mss zijn er wel meer mensen hier in het dorp en weet ik dat gewoon niet…

Zal gewoon veel moeten gaan spammen dan komt er vanzelf wel iemand, hé ben jij niet…O ja ik zit op de compu van dromer maar ben dus Chrisje

Mirretje heb ik gespot, maar dat telt niet omdat we gewoon hadden afsgesproken. (kende haar al voor kok).

Mar10e heb ik een paar keer op mijn werk gespot toen ze bij haar vader langs kwam.

Verder nog geen kok-spot-ervaringen. :smiley:

ik ‘spot’ mukkemuk regelmatig… whahaha… deels afgesproken, maar ook soms wel per ongeluk :stuck_out_tongue:

@Marite wrote:

@Kaar wrote:

Ik ben Marite wel al 2x tegenkomen. Vorige week woensdag en de woensdag ervoor… :smiley:

Wat doen wij toch al die woensdagen in stad (/uit de kluiten gewassen dorp)!

En kom ik donderdag nou bij je freubelen? 8)

Gut en wie zag mij nou ook alweer buiten de hekken van Sprookjeshof?

Ja, donderdag…!! :smiley:

Zo zeg ik nog dat ik nooit KOK’ers spot en niet veel later word ik ontmaskerd door Smiley op de BV-dag in Utrecht. Leuk!

hahaha das wel een leuke hobby… kokkers-spotten… :lol: :lol: :lol:

denk alleen niet dat ik hier in de omgeving veel tegen zou kunnen komen… :think:

tenminste… dat denk ik :lol:

@Marite wrote:

was dat niet Bian25 of Pumba ofzo? Of Wen? Volgens mij iemand van de Groningse of de “mama’s van 2 of 3 kids”

Oh ja, ik heb er ook wel eens 1 in het ziekenhuis gespot, weet haar naam zo niet meer (en aangezien ik haar hier ook niet echt veel “sprak” heb ik het ook maar niet laten merken verder)

ik ben morgenmiddag in hengelooo te vinden haha

wie weet, en morgenvroeg op deppenbroek hihihi :mrgreen:

Ja, haha, Sanne, dat was leuk he! Jammer dat ik weg moest, anders hadden we nog even door kunnen kletsen!

Ik ben naast Sanne nooit KoK-ers tegengekomen, tenminste, ik weet van niks :wink: Wel heb ik afgesproken met dames die ik hier heb ontmoet :slight_smile:

@Ineke78 wrote:

Ik denk dat als ik iemand van dit forum in Atlanta tegen wil komen, dat ik ze toch eerst zal moeten uitnodigen

Laten wij nou met ons gezinnetje over een poosje naar Atlanta vliegen :mrgreen: Dusseh, kom maar op met die uitnodiging :wink:

spot mv2kids zo wel eens … nouja de laatste tijd kan ik het geen spotten meer noemen … :wink:

Verder ben ik Donderdag in de efteling te vinden :lol: Mischien een medekokker die me dan spot die toevallig ook gaat :lol:

@mukkemuk wrote:

spot mv2kids zo wel eens … nouja de laatste tijd kan ik het geen spotten meer noemen … :wink:

Verder ben ik Donderdag in de efteling te vinden :lol: Mischien een medekokker die me dan spot die toevallig ook gaat :lol:

haha, nee geen kokker, maar een man van een kokker

Mijn hubbie werkt daar in de tuindienst.

Lange tuinkabouter met krullen, das die van mij.

Oh enne, volgens mij gaan wij elkaar binnenkort ook ergens spotten :wink:

@kimmiejj wrote:

ik kijk wel rondn og nooit iemand gezien of herkent,maarja geloof dat er niemand anders uit spijkenisse komt :think:

ik kom wel uit spijkenisse hoor! :smiley:

francis van het forum is de schoonzus van mijn collega, heb francis dus al een keer bij haar gespot haha!

maar dat was meer afgesproken, dus dat telt eigenlijk niet :think:

@annemarie69 wrote:

@Marite wrote:

was dat niet Bian25 of Pumba ofzo? Of Wen? Volgens mij iemand van de Groningse of de “mama’s van 2 of 3 kids”

Oh ja, ik heb er ook wel eens 1 in het ziekenhuis gespot, weet haar naam zo niet meer (en aangezien ik haar hier ook niet echt veel “sprak” heb ik het ook maar niet laten merken verder)

Ik was het niet, de laatste keer dat ik bij de Sprookjeshof was, was toen we onze bruiloft daar gaven 2 jaar geleden :smiley:

Zaterdag ga ik een paar Kokkers spotten :mrgreen: (we hebben een meeting van de juli 2006 mama’s :smiley: )

@Marite wrote:

Dat was ik :smiley:

Heb blijkbaar een verpletterende indruk achtergelaten 8) :mrgreen:

Ninanien, ik woon niet in leeuwarden ,maar kom er wel eens om te shoppen, als ik daar dan loop kijk ik altijd om me heen of ik mischien een bekende zie, nog nooit een kokker tegen gekomen, maar wie weet, kom ik je wel eens tegen.

oh ja, het schoonzusje van mijn schoonzusje zit hier ook :lol:

Gigi… Binnenkort weer JGB in Utrecht. Wellicht is het een idee als alle kokkers een (speciaal door Ruud gemaakte) :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: button dragen? met een tekst als: Ik ben Kokforummer … ~Marion~ (in mijn geval)?? gigigi…

Ja een kokker heeft mij vandaag gespot :dance: :mrgreen:

Moonfire zag mij achter Jowena aanrennen op het voetbalveld :mrgreen: ze ging er vandoor :lol: :lol: :lol:

Was leuk om jullie even te zien Maja en Brian :inlove:

@nette wrote:

Ninanien, ik woon niet in leeuwarden ,maar kom er wel eens om te shoppen, als ik daar dan loop kijk ik altijd om me heen of ik mischien een bekende zie, nog nooit een kokker tegen gekomen, maar wie weet, kom ik je wel eens tegen.

Of ons wij wonen er ook :lol:

Al zou het dan wel makkelijk zijn als je me via een foto ziet haha :lol:

@Ninanien wrote:

Zijn er ook kok-ers in Leeuwarden voor wie ik op de loer kan gaan liggen? :mrgreen:

Ja voor ons haha 12 april zoekse :lol: