KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

We kunnen het ook gewoon gezellig plannen :lol: En nee, wij hebben elkaar nog nooit (bewust) gezien :wink: Ik zou beide keren komen, maar kwam beide keren wat tussen :?

@Kimmie1976 wrote:

We kunnen het ook gewoon gezellig plannen :lol: En nee, wij hebben elkaar nog nooit (bewust) gezien :wink: Ik zou beide keren komen, maar kwam beide keren wat tussen :?
Is goed meis. Gezellig. :mrgreen:

Ik ben de laatste keer ook niet geweest. Kwam ook wat tussen

@Kimmie1976 wrote:

We kunnen het ook gewoon gezellig plannen :lol:

Oh gezellig gepland geldt ook als kok spotting?!?!

Dan heb ik Cariska en TL gespot… in mijn eigen woonkamer nog wel :mrgreen:

Haha MM :lol: :lol: Ik lees hier wel vaker spotters die gepland gemeet hebben hoor, dus moet tellen toch :angel: Maar ook als het niet telt, dan heb je toch een gezellige meet gehad toch :thumbup: :-*

@Jannigje, moeten we het wel een beetje goed plannen, want het was gisteren echt veel te druk, was niet leuk voor de kindjes :?

ik was vandaag in hengelo in het twentebad

er was een vrouw met 2 dochters die de hele tijdop ons lette.

ik denk dan gelijk of dat misschien iemand van hier kan zijn.

erg he :oops:

Ik heb vandaag Pino gespot.Niet dat ze nog erg actief is op KOK, maar heb haar wel gezien. Zij mij niet.

Wij, nouja Damian, werden ook gespot in Uden door mama van Tim :smiley:

@Jannigje wrote:

Ik heb vandaag Pino gespot.Niet dat ze nog erg actief is op KOK, maar heb haar wel gezien. Zij mij niet.

Oh leuk!

Ik heb vorige week Estha van de december 2009 mam’s gespot in de c1000 bij ons ik heb haar gezien zij mij niet denk ik :mrgreen:

Lydia gespot in Voorschoten!

Beeldschoon meisje, Beeldschoon jongetje, en dan nog een kinderwagen met vast wat moois erin maar dat zag ik niet want ik fietste snel langs. Lydia trouwens ook beeldschoon met mooie lipstick.

Wilde jullie ook niet lastigvallen, want je had het druk genoeg en bovendien ben ik natuurlijk helemaal geen bekende kokster voor je. Wel een lange kokster (qua tijd hier en qua lengte ook wel) maar geen frequente verder.

Maar goed. Bij deze mijn aanvulling op dit topic. Ik spot trouwens ook wel regelmatig een andere hele leuke lieve KOKster, ben zo blij dat ik haar via dit forum heb leren kennen want het is een byzonder inspirerend tiep.

En dan nog een stel leuke lieve (ooit-)koksters. Ja, ik ben er blij mee!

Beeldschoon…? Dank je, klinkt goed :wink:

Haha, ja, het klopt, mijn schoonmoeder woont daar en ik moest even wat boodschappen doen. Niet dat ik er erg de weg weet :? Dus ik liep er vast super ontspannen bij :liar: Je had me best aan mogen spreken hoor, geen probleem.

Ik heb gisteren loessie gespot :lol: :mrgreen:

Ik heb afgelopen zaterdag loessie gespot op de havenmark in Middenmeer.

Had haar nog nooit gezien, terwijl ze vlakbij mijn zus woont.

Ze zei Riley zo te herkennen! :inlove: (en paar seconde daarvoor viel ik zowat uit de brandweerwagen, en werd ik samen met Riley opgevangen door een stoere brandweerman :inlove: :drool: )

He elk jaar ben ik daar en dit jaar niet en nu heb ik jou gemist :lol:

ik heb een poosje geleden ( = lang geleden ) sonja1985 gespot.

In de winter efteling, ik herkende haar kindjes.

zij herkende mij niet, maar heeft zich vast afgevraagd waarom ik zo zat te kijken :lol:

ik spot nooit iemand, ja Bieslookje heeft mij ooit een keer gespot bij een kinderboerderij (toen ik net zwanger was van Yari haha). :mrgreen:

oh dan doe ik ook ff mee…heb laatst ook cariska gespot…maar goed ze kende mij niet…en ik bijdehand haar aangesproken :oops:

moest wel zo lachen om je meissie…lekker bijdehand moppie hoor :inlove:

je zal wel gedacht hebben…huh wie ben jij nou… :oops:

ik spot ook nooit iemand

@Mutsie86 wrote:

He elk jaar ben ik daar en dit jaar niet en nu heb ik jou gemist :lol:

Tss, we missen elkaar elke keer net hé! Of jij bent net geweest, of gaat die week niet of wat dan ook. Kom je wel eens op de juttersmarkt op dinsdag?

hier in de regio wonen toch wel wat kokkers.

maar meeste ken je al dus is het niet echt spotten vind ik…