We waren vandaag in Sprookjeshof in Zuidlaren en daar zag ik een jochie (met opa) en die kwam me zo bekend voor. Later bedacht ik me dat ik hem volgens mij ken van een foto van KOK. Ik heb alleen geen idee wie het is.
Dus wiens jochie is vandaag in Sprookjeshof geweest? (ik gok op een jaar of drie en hij had rode krullen).
Nou ik weet niet heel goed hoe Ruben er nu uit zag,
maar laatst was er een groepsles van viool en daar was een Ruben en die moeder zag er Annemarie achtig uit :lol: (en dat komt gewoon omdat ze leek op een Annemarie die ik ken want ik weet eigelijk ook helemaal niet hoe jij er uit ziet :lol: ) 8) .
Ik ben trouwens samen met dochterlief elke donderdag te spotten in Groningen 8) .
ik heb dat gehad voor 2 jaar geleden… ik ben net bevallen… vriendlief rijdt mij met A.ukje naar de auto en kom ik op de kraamafdeling een geboortekaartje tegen met een naam die me zo bekend voor kwam… blijkt dat ze gewoon 5 km hier vandaan woont… :mrgreen:
Ik had dat vandaag op de geitenboerderij in Zoeterwoude ook, het barstte er van de kindjes (het was echt walgelijk druk :? ) en dan denk ik “er moet hier toch minstens 1 iemand rondlopen die ook op KoK zit?” :lol: :lol: Maar geen bekende snoetjes gezien
Ik had dat vandaag op de geitenboerderij in Zoeterwoude ook, het barstte er van de kindjes (het was echt walgelijk druk :? ) en dan denk ik “er moet hier toch minstens 1 iemand rondlopen die ook op KoK zit?” :lol: :lol: Maar geen bekende snoetjes gezien
Heee geitenboerderij het geertje. Daar kom ik ook best vaak met Stein :mrgreen: .