KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

@spooky wrote:

Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb Mexx gespot of eigenlijk heeft zij mij gespot! Ik herkende haar niet eens hihihihihi.

Wij hebben elkaar gespot op het personeelsfeest!

Mexx, ik vond het leuk om met je gekletst te hebben!

Ik zie je met sinterklaas vast wel op het werk!

Liefs,

Moon

Ha, is ze me voor! (en nog ruim ook 8))

Was leuk gisteren! Ik zal niet weer spectaculair m’n haarkleur veranderen, dan herken je me met het sinterklaasfeest vast wel :lol:

Jeminee, ben wel heel erg spottable geloof ik :shifty:, 3 keer op 1 pagina :shock:

:lol:

Ik heb vanavond Kristalkindje gespot in Appingedam bij de papiercorso :mrgreen: :mrgreen:

We waren vandaag in Sprookjeshof in Zuidlaren en daar zag ik een jochie (met opa) en die kwam me zo bekend voor. Later bedacht ik me dat ik hem volgens mij ken van een foto van KOK. Ik heb alleen geen idee wie het is.

Dus wiens jochie is vandaag in Sprookjeshof geweest? (ik gok op een jaar of drie en hij had rode krullen).

ik zag vanochtend een klein blond stiekelkopje voorbij lopen (vergezeld van papa, mama en zusje. Ik nog zwaaien maar niks hoor… :roll: :mrgreen:

huh ons? :oops: :oops: :oops: :oops:

bijvoorbeeld :angel: :mrgreen:

Annemarie, je oudste zit toch niet heel toevallig ook op vioolles? 8)

nee :mrgreen: heeft ie een dubbelganger?

Nou ik weet niet heel goed hoe Ruben er nu uit zag,

maar laatst was er een groepsles van viool en daar was een Ruben en die moeder zag er Annemarie achtig uit :lol: (en dat komt gewoon omdat ze leek op een Annemarie die ik ken want ik weet eigelijk ook helemaal niet hoe jij er uit ziet :lol: ) 8) .

Ik ben trouwens samen met dochterlief elke donderdag te spotten in Groningen 8) .

zit ze op de muziekschool?

@annemarie69 wrote:

zit ze op de muziekschool?

Nee.

Ik heb vandaag trouwens wel een KOK-kindje gespot!

:inlove: Arielle van Blue Fairy! En ik ben verkocht, wat een mooi, wijs meisje! :inlove:

Grappig dit topic.

Ik was vrijdag voor een nachtje naar Utrecht met manlief met de trein.

Als ik dan zo aan het reizen ben en ik zie kindjes, dan denk ik altijd zou die mama of papa ook op kok kunnen zitten?

ik heb dat gehad voor 2 jaar geleden… ik ben net bevallen… vriendlief rijdt mij met A.ukje naar de auto en kom ik op de kraamafdeling een geboortekaartje tegen met een naam die me zo bekend voor kwam… blijkt dat ze gewoon 5 km hier vandaan woont… :mrgreen:

ik heb dat ook heel erg, dat als ik ergens loop en mensen met kids zie, dat ik denk: he kom jij ook op kok

Ik had dat vandaag op de geitenboerderij in Zoeterwoude ook, het barstte er van de kindjes (het was echt walgelijk druk :? ) en dan denk ik “er moet hier toch minstens 1 iemand rondlopen die ook op KoK zit?” :lol: :lol: Maar geen bekende snoetjes gezien :wink:

@Kimmie1976 wrote:

Ik had dat vandaag op de geitenboerderij in Zoeterwoude ook, het barstte er van de kindjes (het was echt walgelijk druk :? ) en dan denk ik “er moet hier toch minstens 1 iemand rondlopen die ook op KoK zit?” :lol: :lol: Maar geen bekende snoetjes gezien :wink:
Heee geitenboerderij het geertje. Daar kom ik ook best vaak met Stein :mrgreen: .

En nee vandaag was ik daar niet.

Ja precies :lol: Ik weet idd dat jij daar ook wel eens komt, heb het wel eens gelezen van je :wink: Joon was altijd bang voor geitjes, dus wij zijn er een tijd niet geweest, maar op de gewone kinderboerderij gaat het ook steeds beter dus hebben we het weer geprobeerd :lol: Het ging goed, maar de koeien vond ie niet grappig :hand: Een koe liep alsmaar snoeihard te loeien en dat vond ie doodeng :shifty: En er waren 2 hele kleine kalfjes :inlove: maar ja, één had nogal sabbelneigingen en die vrat zijn jas steeds op :lol: Vond ie ook niet amusant kan ik je vertellen :mrgreen: Maar verder vond ie het erg leuk :thumbup: :inlove: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: Lekker ding :inlove: :inlove: :inlove:

Stein vind het daar nog steeds leuk. Gaan er binnenkort wel weer een keer heen.

Misschien zien we elkaar wel een keer?

wij hebben elkaar toch nooit gezien?? Of ben jij weleens bij een grote Kok meeting geweest?