En ik in D-H :lol:
Ook geregeld in Schagen trouwens, vrijdag weer om de mixer op te halen :dance:
Hey meiden…
Da’s toch allemaal dichtbij…
Hier eentje uit Anna P :mrgreen:
@Mex wrote:
Chicago (a.k.a. Schagen :mrgreen:)
En daar heel wat uurtjes in de kroeg vertoeft!
Mannetje heeft er zelf achter de bar gewerkt.
Kus Moon
Wat leuk nog 1 ‘uit de buurt’
Moeten maar eens een kop van noord-holland meeting houden :mrgreen:
Ja haha mutsie, wist niet dat er zoveel echt in de Noord kop woonden.
Dat wordt goed opletten dus!!! :mrgreen:
Over 2 weken polderse kermis, mag me wel gedragen met zoveel kokkers hier uit de buurt.
Of kan ik daar nog anoniem rondlopen?
Kus Moon
Je bent nu nergens meer veilig :mrgreen: :mrgreen:
ik zal je daar niet tegen komen, ik kom alleen op de kermis in wieringerwerf
:mrgreen:
Ik ben ook regelmatig in NH.
@Mutsie86 wrote:
Je bent nu nergens meer veilig :mrgreen: :mrgreen:
ik zal je daar niet tegen komen, ik kom alleen op de kermis in wieringerwerf
Dat is de enige kermis waar ik niet te vinden ben. :mrgreen:
Misschien een andere lokatie waar je me spotten kan…ik werk in het zh in DH
K,
Ik hoor je idd regelmatig toeteren :mrgreen:
Kus Moon
Wat zijn jullie allemaaaaaal dichtbij.
ik moet 20ste naar het ziekenhuis (gemini)
Die dag ben ik vrij :mrgreen:
Ik heb gisteren Mex en kiddies gespot, ze zaten zomaar gezellig naast me op het strand :inlove: (het was gezellig!)
@longlegs wrote:
Ik heb gisteren Mex en kiddies gespot, ze zaten zomaar gezellig naast me op het strand:inlove: (het was gezellig!)
En dan was jij het zeker ook bij die barbecue?? :mrgreen:
Wat was het leuk, echt een superdag gehad bij jullie! :-*
Noordkoppers nemen het topic over :lol:. Moon, leef je uit op de kermis… Ik zal je er niet betrappen

Mutsie, ik zal vrijdag extra opletten op vrouwen die met een mixer over straat lopen :lol:
@Mex wrote:
@longlegs wrote:
Noordkoppers nemen het topic over :lol:. Moon, leef je uit op de kermis… Ik zal je er niet betrappen. Kom af en toe wel eens in Anna Paulowna trouwens! L is geboren in het Gemini, jaja… Een Juttertje! Waar ging je altijd stappen?
:mrgreen:
Wij gingen (en gaan) altijd naar de Gevel.
kus Moon
Nee ik loop in Hoorn bij de gyn :lol: Dus in het Gemeni (schrijf je dat zo?) ben ik nog maar 1 keer geweest, met spoed met een kind.
Ik werk wel bij de kinderopvang , ook wel eens in Anna p. valt er wel onder. Zitten je kids op het kdv/bso? :mrgreen:
Toevallig iemand van hier vandaag in Linnaeushof geweest?
kus Moon
Jaaaaa … ik heb kokkers gespot.
Die stonden gewoon hier in België voor mijn deur. :mrgreen: :mrgreen:
Of telt dat niet. :think: :shifty: :mrgreen:
Mex en Longlegs … was super gezellig, bedankt voor de moeite en om zo’n hele trip te doen.
@Ilse81 wrote:
Jaaaaa … ik heb kokkers gespot.
Die stonden gewoon hier in België voor mijn deur. :mrgreen: :mrgreen:
Of telt dat niet. :think: :shifty: :mrgreen:
Mex en Longlegs … was super gezellig, bedankt voor de moeite en om zo’n hele trip te doen.![]()
Pas op, we doen het zo weer :mrgreen:. Wat was het weer leuk!!

Jaaa, voor het eerst een Kokker gespot! Welliswaar een mini kokkertje en hij was met papa (die ik dan weer herkende van de foto’s van laatst) en mooie kleine zus (die ik niet zag omdat ze in de wagen lag); het was Mats van Matsjo :mrgreen: De kans was uiteraard groot dat het een keer ging gebeuren (het is hier nogal dorps), het was alleen “jammer” dat papa achter de wandelwagen liep en niet Hanneke zelf ]anders had ik wel hard geroepen, hihi!
@Fleur wrote:
Jaaa, voor het eerst een Kokker gespot! Welliswaar een mini kokkertje en hij was met papa (die ik dan weer herkende van de foto’s van laatst) en mooie kleine zus (die ik niet zag omdat ze in de wagen lag); het was Mats van Matsjo :mrgreen: De kans was uiteraard groot dat het een keer ging gebeuren (het is hier nogal dorps), het was alleen “jammer” dat papa achter de wandelwagen liep en niet Hanneke zelf]anders had ik wel hard geroepen, hihi!
Hahaha!! Tsja, het was papadag vandaag :mrgreen:
Maar je had wel mogen roepen zegt hij :lol:
Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb Mexx gespot of eigenlijk heeft zij mij gespot! Ik herkende haar niet eens hihihihihi.
Wij hebben elkaar gespot op het personeelsfeest!
Mexx, ik vond het leuk om met je gekletst te hebben!
Ik zie je met sinterklaas vast wel op het werk!
Liefs,
Moon