Heb Marieke1978 gespot :mrgreen:
In onze badkamer,… in onze tuin,… in de huiskamer,… op het terras,…op de oprit,… in ponypark slagharen,… en dat meerdere malen dit weekend :mrgreen:
En laat ik nu kabouter ook gespot hebben in de badkamer, tuin, keuken, woonkamer enz :mrgreen:
Was gezellig meid! :-*
Oeps had niet in de gaten dat ik onder haar profiel zat haha. :mrgreen:
hahaha ik begreep er niets van, wilde al bijna vragen wat een magische aantrekkingskracht die badkamer toch wel niet moet hebben
@Sooki wrote:
hahaha ik begreep er niets van, wilde al bijna vragen wat een magische aantrekkingskracht die badkamer toch wel niet moet hebben![]()
Nou op het moment niet veel :lol: hij moet nog afgewerkt worden na verbouwing :lol:
Maar gezellig was het :thumbup:
Whaha nee dies goed :mrgreen:
Ik spot nooit iemand van KOK hier in de buurt volgens mij wonen er gewoon geen KOK-kers in Noord-Holland :roll: :oops: :lol:
@longlegs wrote:
Ik spot nooit iemand van KOK hier in de buurtvolgens mij wonen er gewoon geen KOK-kers in Noord-Holland :roll: :oops: :lol:
Moet jij opletten donderdag!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@longlegs wrote:
Ik spot nooit iemand van KOK hier in de buurtvolgens mij wonen er gewoon geen KOK-kers in Noord-Holland :roll: :oops: :lol:
:naughty: Ik woon vlaaaaakbij
@Sooki wrote:
@longlegs wrote:Ik spot nooit iemand van KOK hier in de buurtvolgens mij wonen er gewoon geen KOK-kers in Noord-Holland :roll: :oops: :lol:
En ik gok dat ik er dan ook niet ver vandaan woon.
Misschien je bril eens poetsen?

@Mex wrote:
@longlegs wrote:Ik spot nooit iemand van KOK hier in de buurtvolgens mij wonen er gewoon geen KOK-kers in Noord-Holland :roll: :oops: :lol:
zullen we er dinsdag van maken? :mrgreen:
@Sooki wrote:
Jaaaaa…jij bent zelfs een dorpsgenoot :mrgreen:
@Mip wrote:
@Sooki wrote:@longlegs wrote:Ik spot nooit iemand van KOK hier in de buurtvolgens mij wonen er gewoon geen KOK-kers in Noord-Holland :roll: :oops: :lol:
En ik gok dat ik er dan ook niet ver vandaan woon.
Misschien je bril eens poetsen?![]()
:think: waar woon je dan? Ik zie wel op je avatar strand :think: Nu ben ik nieuwsgierig :lol:
@longlegs wrote:
@Mex wrote:@longlegs wrote:Ik spot nooit iemand van KOK hier in de buurtvolgens mij wonen er gewoon geen KOK-kers in Noord-Holland :roll: :oops: :lol:
zullen we er dinsdag van maken? :mrgreen:
Kom er aan, klein kwartiertje nog denk ik voor we in de auto stappen! :-*
Vandaag zijn wij dus allebei spottable op een terrasje aan zee 8)
Waar wonen jullie dan./
SL: dat ik jou nog nooit tegen ben gekomen is een raadsel :lol:
Chicago (a.k.a. Schagen :mrgreen:)
@Mex wrote:
Chicago (a.k.a. Schagen :mrgreen:)
Ha buurvrouw! :mrgreen:
Wha, jullie wonen dus niet eens zo ver… ik woon in het topje Den Helder.
En mUtsie, ja raar he, ik kom er toch regelmatig!