KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

Ik heb Mamadidi gespot, nou ja… zij mij. Ik herkende haar niet 123, maar zij mij wel (Of Riley?), was gezellig in de Hema! :thumbup:

Hier Amy mama van Jayden gespot :lol: Was leuk, alleen toen ik mijn auto parkeerde en geld in de automaat wilde gooien, stond nog geen 5 meter verder op, ik had de auto niet op slot gedaan, Jasmijn zat er nog ff in in verband met toch wel drukke weg, loop ik van de parkeerautomaat weg zie ik een man zo op mijn auto aflopen, hand naar de deur…ik was net op tijd…sjees wat een brutaliteit.

@Marieke1978 wrote:

Hier Amy mama van Jayden gespot :lol: Was leuk, alleen toen ik mijn auto parkeerde en geld in de automaat wilde gooien, stond nog geen 5 meter verder op, ik had de auto niet op slot gedaan, Jasmijn zat er nog ff in in verband met toch wel drukke weg, loop ik van de parkeerautomaat weg zie ik een man zo op mijn auto aflopen, hand naar de deur…ik was net op tijd…sjees wat een brutaliteit.

Brutaliteit ? Weet je hoeveel kindjes (bijna) bezwijken in een te hete auto ? Ik vind het oplettendheid, stel nu dat jou iets was overkomen en je kon niet op tijd terug zijn bij de auto ?

Uhm dit was echt geen oplettendheid hoor, eentje die er echt op uit was.

En daarbij, ik stond op nog geen 5 meter afstand en het duurde 30 sec.

Wat zei de man dan?

Heb je hem erop aangesproken?

Of holde hij weg?

@Marieke1978 wrote:

Die waarop uit was ? Ik vind het een beetje vreemd :think:

Ik vind het niet vreemd, als ik een klein stukje bij mijn auto weg loop om te betalen en er loopt een man op de auto af dan schrik ik ook. Zou dan ook snel weer bij de auto zijn…

Wat zei die man toen je op hem af kwam ?

@Marieke1978 wrote:

waar was hij op uit?

Yep, ging er vandoor, geschrokken en zonder een woord te zeggen.

Ik weet ook heus wel dat het niet verstandig is kids in een warme auto te laten zitten, onze auto was nog niet warm, duurde hooguit een minuut dus ik heb deze keus gemaakt.

Goed wat als ik onwel was geworden…

Wat als ik Jasmijn bij me had en onwel werd…

Gelukkig is het zover niet gekomen.

@Madre wrote:

@Marieke1978 wrote:

waar was hij op uit?

Op mijn tas die voorin stond en zichtbaar was…ja dat was heel dom van me…

@Marieke1978 wrote:

@Madre wrote:
@Marieke1978 wrote:

waar was hij op uit?

Op mijn tas die voorin stond en zichtbaar was…ja dat was heel dom van me…

aha…Ik dacht al aan heel andere dingen. :shifty:

Neuh, ik denk dat hij Jasmijn niet eens gezien heeft, we hebben vrij hoge stoelen met hoofdsteun waar Jasmijn achter zat.

@Marieke1978 wrote:

Yep, ging er vandoor, geschrokken en zonder een woord te zeggen.

Ik weet ook heus wel dat het niet verstandig is kids in een warme auto te laten zitten, onze auto was nog niet warm, duurde hooguit een minuut dus ik heb deze keus gemaakt.

Goed wat als ik onwel was geworden…

Wat als ik Jasmijn bij me had en onwel werd…

Gelukkig is het zover niet gekomen.

Nee je mag je kind natuurlijk nooit in een te warme auto laten zitten, maar heen en terug parkeerautomaat vind ik wel iets anders hoor. En het was echt heel dichtbij zeg je, dus ja als je onwel was geworden dan was dat hetzelfde als onwel worden met Jasmijn bij je…zie het probleem niet zo en zou er dus ook niet direct aan denken dat die man de deur open wou doen ivm de warmte voor een kind die achterin zit… Ik zou dan eerder denken aan idd je tas of erger je kind…want waarom mag dat laatste niet gedacht worden ? Dat vind ik vreemd… Maargoed geloof dat dit een heel ander topic is…ben vanmorgen wel de deur uit geweest…maar niemand gespot…

Wie weet spot ik jou het weekend :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:

Wie weet spot ik jou het weekend :mrgreen:

Ben je dan weer bij Kaboutertje ?

Yep vrijdagmiddag vertrekken we met het hele gezin, gaan dan zaterdag met hen naar ponypark en zondag en maandag zijn we dan nog in Roden :slight_smile:

@Marieke1978 wrote:

Yep vrijdagmiddag vertrekken we met het hele gezin, gaan dan zaterdag met hen naar ponypark en zondag en maandag zijn we dan nog in Roden :slight_smile:

Gezellig, veel plezier!!

Misschien komen we elkaar dan idd nog wel tegen. :smiley:

@Meggie wrote:

Overigens wist ik niet hoe zij eruit zag, ik herkende haar aan haar zoontje.

raken jullie daar niet nerveus van? Als je kind op straat herkent wordt door de foto's die je hier op kok plaatst? :shifty: Als mensen mij zouden herkennen omdat ik met mn gezicht op de foto ben geweest hier dan maakt me dat niets uit, maar ik weet niet... als het mn kind is dat herkent wordt... ('t is geen aanval hoor, ik vraag 't me gewoon af.)

@Sooki wrote:

@Meggie wrote:
Overigens wist ik niet hoe zij eruit zag, ik herkende haar aan haar zoontje.

raken jullie daar niet nerveus van? Als je kind op straat herkent wordt door de foto's die je hier op kok plaatst? :shifty: Als mensen mij zouden herkennen omdat ik met mn gezicht op de foto ben geweest hier dan maakt me dat niets uit, maar ik weet niet... als het mn kind is dat herkent wordt... ('t is geen aanval hoor, ik vraag 't me gewoon af.)

Ik begrijp wat je bedoeld en ik denk er net zo over, daarom ook geen foto's van mij en mij en kinderen op internet. Alleen op mijn hyves, maar die zijn alleen zichbaar voor vrienden..Heb wel eens een profielfoto van mij en mijn meiden op hyves gehad, maar dat doe ik ook niet meer.
Er was toen iemand die die foto op haar pc heeft gezet.. :roll: Ze bestookte me daarna met mailtjes dat ze me wel zag lopen met mijn kinderen, dit was overigens 2 jaar na de foto, en we stonden er alle drie onduidelijk op en los daarvan (vooral de jongste want die was op de foto pasgeboren)waren de kinderen niet echt meer te herkennen van de foto.Dus ik geloofde er niet veel van, want herkennen kon ze me er echt niet van.
Maar goed iemand dacht me wel te kunnen gaan stalken en bedreigen, dus ik heb zoiets pas op met foto's plaatsen.
Zou het verder ook niet prettig vinden dat onbekenden mij en helemaal mijn kinderen herkennen op straat...

@Marieke1978 wrote:

jaaa :slight_smile: al was dit wel een beetje afgesproken natuurlijk :wink: Maar leuk om weer eens iemand anders van kok te zien! :slight_smile:

Kan me voorstellen dat je geschrokken was van die actie van die vent… Helaas ook niet echt goede buurt waar we zitten, maar zoiets kan overal gebeuren… :hug:

Jasmijn is wel een moppie zeg :inlove: