Ik heb mayo28 gespot in centerparcs, nou zij Ivan hahahah ze herkende Ivan van de fotos
Ik had je niet herkend, je dochter trouwens ook niet maar volgens mij plaats je niet vaak foto´s van haar
Nou wie gaat er morgen allemaal naar de Efteling, gaan we daar ook spotten?
Ik weet al iemand die gaat, incl mezelf dan :mrgreen:
@Mama van 2 spruitjes wrote:
hier ook iemand uit zuid limburg
Hier ook zuid limburg :mrgreen:
@Cin. wrote:
Nou wie gaat er morgen allemaal naar de Efteling, gaan we daar ook spotten?
Helaas wij gaan maandag :dance:
@Pimpernella wrote:
@Mama van 2 spruitjes wrote:hier ook iemand uit zuid limburg
Hier ook zuid limburg :mrgreen:
@Cin. wrote:Nou wie gaat er morgen allemaal naar de Efteling, gaan we daar ook spotten?
Helaas wij gaan maandag :dance:
Helaas kan ik je niet spotten :lol:
Veel plezier maandag in ieder geval :mrgreen:
Ah, daar is het topic!
Afgelopen zaterdag Chantal! gesproken bij de Vrijbuiter. Leuk!
Mooie meidjes :inlove:
ik heb al een aantal kokker gespot ,maar dat komt omdat het ‘bekenden’ zijn , alleen weten zij niet dat ik hier ook op kok zit :lol:
@Mam van 2 wrote:
ik heb al een aantal kokker gespot ,maar dat komt omdat het ‘bekenden’ zijn , alleen weten zij niet dat ik hier ook op kok zit :lol:
Echt waar?
Ik mag toch hopen dat als iemand mij herkent het wel even komt zeggen tegen me.
Vooralsnog ken ik niemand persoonlijk hier en heb ik ook nog nooit iemand gespot.
gaat meer om oude bekenden en 2 buurtgenootjes.
die laatste 2 weten wel dat ik op kok zit, maar niet onnder welke nick
@Mam van 2 wrote:
gaat meer om oude bekenden en 2 buurtgenootjes.
Nu dus wel
:lol:
Ik zou het ook niet anders dan fatsoenlijk vinden als iemand het even bij me meldt als ze me herkent, nog wel leuk ook eigenlijk. Zo heb ik zelf ook een keer iemand een pb gestuurd om het na te vragen en ja, ze was het inderdaad
Overigens heb ik vandaag melanie gespot toen ik met een medekokster over straat liep 8)
@Karin2 wrote:
@Mam van 2 wrote:gaat meer om oude bekenden en 2 buurtgenootjes.
Nu dus wel
ik heb ze n og niet voorbij zien komen in dit topic, dus ik betwijfel of ze het weten.
Nou ja maakt verder ook niet uit, ik volg ze niet ofzo
@Mam van 2 wrote:
@Karin2 wrote:@Mam van 2 wrote:gaat meer om oude bekenden en 2 buurtgenootjes.
Nu dus wel
ik heb ze n og niet voorbij zien komen in dit topic, dus ik betwijfel of ze het weten.
Nou ja maakt verder ook niet uit, ik volg ze niet ofzo
Ehm :lol: …In dit topic staan 451 berichten maar het is 21812 keer bekeken. M.a.w., je kunt alles lezen zonder te hoeven reageren
Karin, je was me voor :mrgreen:
Heb je de KPN hotspot gebruikt 8) !
Ik herkende Ivan inderdaad! Ik had jullie in de plaza ook al een keer gezien, en toen wist ik het 90% zeker en durfde ik je niet aan te spreken :oops: . Bij de speeltuin wist ik het echt zeker :mrgreen:
Ik plaats overigens niet echt heel vaak foto’s van Isa, soms wel hoor! Er moet ergens in het SF een topic zijn :think:
Ik zal eens zoeken…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85593
@mayo28 wrote:
Karin, je was me voor :mrgreen:
Heb je de KPN hotspot gebruikt 8) !
Ik herkende Ivan inderdaad! Ik had jullie in de plaza ook al een keer gezien, en toen wist ik het 90% zeker en durfde ik je niet aan te spreken :oops: . Bij de speeltuin wist ik het echt zeker :mrgreen:
Ik plaats overigens niet echt heel vaak foto’s van Isa, soms wel hoor! Er moet ergens in het SF een topic zijn :think:
Ik zal eens zoeken…
:mrgreen: :mrgreen: ik had laptop mee met kaartje van kpn :oops:
Hebben jullie een lekker weekje gehad? We hadden wel mazzel met het weer he?
Ik zal eens zoeken naar je showform
Je hebt trouwens wel een prachtig meisje :inlove: :inlove:
@Karin2 wrote:
Ah, daar is het topic!
Afgelopen zaterdag Chantal! gesproken bij de Vrijbuiter. Leuk!
Mooie meidjes :inlove:
Ja was even Leuk om jullie weer te zien. Je meisje :inlove: herkende ik nog wel alleen je ventje niet, hij is echt groot geworden :inlove:
Chantal, ik ben de afgelopen 2 weken acht keer in NB geweest en elke keer moest ik aan jou denken. Maar je niet gezien geloof ik :mrgreen:
Ik ben een paar weken terug jane tegengekomen. Ik wist dat ze in de buurt woonde en dat we bij hetzelfde winkelcentrum boodschapjes doen. Overigens wist ik niet hoe zij eruit zag, ik herkende haar aan haar zoontje.
En wat vond ik het eng om hallo te zeggen… had gewoon de zenuwen ervan. Maar ik kwam direct langs haar en om dan niks te zeggen…
Verder nog geen kokkers gespot
@lydia wrote:
Chantal, ik ben de afgelopen 2 weken acht keer in NB geweest en elke keer moest ik aan jou denken. Maar je niet gezien geloof ik :mrgreen:
Ik heb jou ook niet gezien :lol: ligt er ook aan waar je in NB bent geweest natuurlijk …maar als ik wat bekent zie dan zeg ik meestal wel Hoi ofzo haha