Ik zag een paar weken geleden op zondag volgens mij Lydia met haar dochter in de supermarkt op Parc Sandur. Ze stond in de rij bij de kassa en ik in de rij van de kassa verderop. Ik vond het een beetje ongepast om te gaan roepen, maar als ik in dezelfde rij had gestaan of in de rij ernaast had ik wel even gevraagd of ze het was. Toen ik buiten kwam, zag ik haar nog staan bij de Duitse Bratwursten kraam, maar toen rende mijn zoontje al richting auto en moest ik daar als een gek achterna.
Ik ben eigenlijk benieuwd of het echt Lydia was … of een Look al like :mrgreen:
@juulke wrote:
Ik zag een paar weken geleden op zondag volgens mij Lydia met haar dochter in de supermarkt op Parc Sandur. Ze stond in de rij bij de kassa en ik in de rij van de kassa verderop. Ik vond het een beetje ongepast om te gaan roepen, maar als ik in dezelfde rij had gestaan of in de rij ernaast had ik wel even gevraagd of ze het was. Toen ik buiten kwam, zag ik haar nog staan bij de Duitse Bratwursten kraam, maar toen rende mijn zoontje al richting auto en moest ik daar als een gek achterna.
Zeg ik doe op zondag natuurlijk geen boodschappen bij parc sandur hè
Ben bang dat het geen look à like was. Moet je nou echt die Duitse kraam noemen was het begin van de ellende van de rest van de dag :mrgreen:
@lydia wrote:
@juulke wrote:Ik zag een paar weken geleden op zondag volgens mij Lydia met haar dochter in de supermarkt op Parc Sandur. Ze stond in de rij bij de kassa en ik in de rij van de kassa verderop. Ik vond het een beetje ongepast om te gaan roepen, maar als ik in dezelfde rij had gestaan of in de rij ernaast had ik wel even gevraagd of ze het was. Toen ik buiten kwam, zag ik haar nog staan bij de Duitse Bratwursten kraam, maar toen rende mijn zoontje al richting auto en moest ik daar als een gek achterna.
Zeg ik doe op zondag natuurlijk geen boodschappen bij parc sandur hè
Ben bang dat het geen look à like was. Moet je nou echt die Duitse kraam noemen was het begin van de ellende van de rest van de dag :mrgreen:
:mrgreen: … maar ik doe daar ook nooit boodschappen hoor op zondag hoor en sla ook altijd “slechte” kraampjes over :liar:
Iemand van KoK heeft mij tussen de mensenmassa gespot in delfzijl bij optredens van nick en simon ( nu ja het voorprogramma)
Wie was het? hihi
sorry dat ik je niet herkende , hoorde er weinig van… en we waren plekje aan het zoeken zodat we goed konden zien.
Is ons uiteindelijk gelukt ook, lekker vrij dichtbij :dance:
dus euhm grappig dat je me riep en aanraakte zo van hey ben jij bianca? ihih
Ik hoorde alleen dat je zei ik ben … van kok whahaha
Bianca, ik heb je gezien :mrgreen:. En aangeraakt en aan gesproken hahaha. Dat was wel heel toevallig dat jij net daar waar ik stond naar beneden liep. Ik kan me voorstellen dat je me niet herkende. Volgens mij staan er ook bijna geen foto’s van mij hier op kok. Van jou wel van de meeting.
Fijn dat je een goed plekje hebt gevonden. Wij stonden ook goed. Wel koud! ( ik was even vergeten dat je in Delfzijl altijd meer kleding nogig bent dan elders :? brrrrrr )
haha ja wij waren qua kleding voorberied, maar t was afwisselend jas aan jas uit…
We stonden iets verder en lager als jullie en hadden een groep jeugdigen voor ons die heel lief voor wendy weken … mazzeltje dus.
jullie ook genoten dus van de optredens?
Ik heb met de meiden de laatste 2 nummers gehoord. We zouden eerst niet meer naar de Dijk, maar mijn auto stond bij Aquariom en Amélie hoorde ze zingen en wilde natuurlijk niet weg :mrgreen: Gelukkig was haar lievelingslied de toegift :mrgreen:
We stonden gewoon op het pad op de dijk.
rrrrrrrrrrroooosannneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:
Dat toegift nummer was dus ook echt het enige nummer wat ik kende :oops:
whahaecht ariël ?
ik kende ze allemaal, wendy ook. .
En dat terwijl ik noooit naar muziek van de jongens luister :liar: :liar:
Ja was meegalmen, de data van bezoek aan martiniplaza is bekend dus ik ga binnenkort even inventariseren wie er met me mee wil en dan ga ik voor t eerst naar concertoptreden van hen… lijkt me leuuukkk
Maar als de kids maar genoen hebben Ariel, dan is wel leuk hé had ik met wendy , als zei het maar goed zag en meekreeg was ik happy :inlove:
Kom nooit iemand tegen van hier. Heb ook altijd het idee dat er weinig Noord-Limburgse dames zitten hier :lol:
@Cin. wrote:
Kom nooit iemand tegen van hier. Heb ook altijd het idee dat er weinig Noord-Limburgse dames zitten hier :lol:
niet noord wel zuid :dance:
@Sterretje06 wrote:
@Cin. wrote:Kom nooit iemand tegen van hier. Heb ook altijd het idee dat er weinig Noord-Limburgse dames zitten hier :lol:
niet noord wel zuid :dance:
zuid is ook goed haha!
Ga ik binnenkort naar toe als het goed is, altijd leuk!
Ik heb ook nog geen kokker gespot zit toch ook in zuidlimburg :mrgreen:
Ik ben nog niet zolang op Kok dus ken ook nog niet zoveel mensen…wie weet ben ik jullie wel al eens tegen gekomen
:lol:
ik ken helemaal niemand hier in zuid limburg hihi.
Waar n zuid limburg zitten jullie verspreid :lol:
hier ook iemand uit zuid limburg
ik kom uit Geleen, oorspronkelijk uit Beek