KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

Het viel weer 100% mee hoor Vic, hoe vond jij het? Jim en Sophie gelukkig geen ruzie deze keer hè?!

Ik heb zaterdag loussie gespot :mrgreen: 8) :lol:

@Tante Soesa wrote:

Het viel weer 100% mee hoor Vic, hoe vond jij het? Jim en Sophie gelukkig geen ruzie deze keer hè?!

Ja toch :mrgreen:

Niemand had oordopjes nodig :inlove:

Ja kindjes waren goed gemutst :thumbup:

Maar ze hadden ook allemaal een snoepzakje :lol: :lol:

@Pumba wrote:

Amélie en ik hebben vandaag Chantal met Y.eline en M. gespot na de show van K3 :smiley:

:dance: :lol: :-*

Ja ik heb vandaag eindelijk Steph gespot in de lift naar de blokker :mrgreen:

Steph we pb-en ff over wanneer we een bakkie gaan doen.

Ik heb vandaag Lenie met Finnley, Stijn en oma gespot in de C&A.

Nou kwam ik die al veel vaker tegen, maar sinds wij verhuisd zijn kom ik daar niet meer zo heel vaak.

Juul ging voor het kindertv’tje zitten en even later hoorde ik haar schateren met een ander kindje. Ging ik even kijken, was het Stijn van Jannigje.

Leuk om ze weer te zien en de jongens zijn allebei echt groot geworden! :shock:

Juul vond het ook erg gezellig en die wilde liever blijven zelfs, haha! :mrgreen:

@Cynthia wrote:

Ik heb vandaag Lenie met Finnley, Stijn en oma gespot in de C&A.

Nou kwam ik die al veel vaker tegen, maar sinds wij verhuisd zijn kom ik daar niet meer zo heel vaak.

Juul ging voor het kindertv’tje zitten en even later hoorde ik haar schateren met een ander kindje. Ging ik even kijken, was het Stijn van Jannigje.

Leuk om ze weer te zien en de jongens zijn allebei echt groot geworden! :shock:

Juul vond het ook erg gezellig en die wilde liever blijven zelfs, haha! :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: Ik hoorde het idd van mijn moeder en Lenie dat jullie elkaar waren tegen gekomen. Jammer dat ik moest werken.

Toen ik Stein vroeg hoe hij het vond praatte hij honderd-uit (tja wannneer niet eigenlijk) over Juul :inlove:

Ik heb afgelopen week Rivella gespot bij de Jumbo… Ik ben niet zo’n held iemand zomaar aan te spreken. :oops: Maar ik heb haar wel eens vaker gezien, jaren geleden in de ‘Triangel’ (kroeg in Weert). Ik weet niet of zij mij kent… Denk het niet.

@faizaa wrote:

@victoria wrote:
En viel het mee Suus :mrgreen:

Fai is gewoon jaloers dat zij niet naar mijn Brabantse grapjes mag luisteren :hand:

Stikkk jaloers…

Ik kom daarom binnenkort een bakkie doen…

Deal? :inlove:

He Vic, effe bellen dan kan ik Fai spotten :wink:

Was leuk gespot he! Ik vond het rete gezellig dat jullie er waren :-*

@nannietje wrote:

@faizaa wrote:
@victoria wrote:
En viel het mee Suus :mrgreen:

Fai is gewoon jaloers dat zij niet naar mijn Brabantse grapjes mag luisteren :hand:

Stikkk jaloers…

Ik kom daarom binnenkort een bakkie doen…

Deal? :inlove:

He Vic, effe bellen dan kan ik Fai spotten :wink:

Was leuk gespot he! Ik vond het rete gezellig dat jullie er waren :-*

Ik vond mij ook erg gezellig :mrgreen:

@Moosje wrote:

Ik heb afgelopen week Rivella gespot bij de Jumbo… Ik ben niet zo’n held iemand zomaar aan te spreken. :oops: Maar ik heb haar wel eens vaker gezien, jaren geleden in de ‘Triangel’ (kroeg in Weert). Ik weet niet of zij mij kent… Denk het niet.

Ik werd even op deze post gewezen (kijk hier normaal nooit omdat ik niet verwacht gespot te worden :oops: ).

Maar idd ik kom wel eens bij de Jumbo en heeeeel lang geleden wel een de Triangel.

Uit je Nick kan ik niet opmaken wie je bent maar als ik je zie zal ik je vast wel herkennen.

Hoop alleen dat het niet net die dag was dat ik mijn portemonnee vergeten was want toen was ik erg boos :oops:

Karin2 (afgekort Karin) kan het zijn dat jij vandaag in de Hema was? :think: :angel:

Bianca, Jan en ik kwamen Marielle tegen

Dan zit je in de kroeg met un dinnetje annex oud-collega.

Staat er ineens nog een oud collega naast je.

Die was daar samen met oud-collega en kok dinnetje Mariëlle !!!

Oleeeeeeeh

De wijn smaakte goed :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

was super gezellie had alleen gister een beetje last van de watten in mijn hoofd :mrgreen:

Hahahah

Daar had ik lekker geen last van hihi.

Was wel moe, lig niet zo vaak meer om pas half 5 in mijn bed

:mrgreen:

Kom Alyt regelmatig tegen, volgens mij een paar weken geleden ook in het zwembad hier. Kwam ik gister toevallig achter, toen ik de foto’s van de kok meeting aan het bekijken was…dacht hey dat gezicht ken ik, bleek dus Alyt te zijn… :mrgreen:

Gister Marieke1978 en Kaboutertje + hun kindjes gespot, Kaboutertje kom ik wel eens vaker tegen maar leuk om jou ook eens gezien te hebben Marieke.

Super lief wat je allemaal doet voor Kaboutertje!

Jaaaaaaaaaaaaaaa hoe toevallig, ik heb mama gespot :mrgreen: leuk je ff gezien en gesproken te hebben., en wat een poepies van meiden heb je zeg. :inlove:

@Marieke1978 wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaaa hoe toevallig, ik heb mama gespot :mrgreen: leuk je ff gezien en gesproken te hebben., en wat een poepies van meiden heb je zeg. :inlove:

Roos is ook een schatje! Jasmijn vast ook hoor zo te zien op de foto. :inlove: