@Kimmie1976 wrote:
Haha, mijn mannetje heeft blonde krullen, maar ik was niet in de Hema vanmorgen Maar ik weet ook niet of je een blond meisje of jongetje hebt gezien Hanneke :lol:
een jongetje. een heeeeeeeel erg peuterpuberend jongetje :inlove:
@Kimmie1976 wrote:
Haha, mijn mannetje heeft blonde krullen, maar ik was niet in de Hema vanmorgen Maar ik weet ook niet of je een blond meisje of jongetje hebt gezien Hanneke :lol:
ja ik ben echt scherp de laatste tijd… Hormonen, telt dat nog als excuus?
Whoehahaha Hanneke dan had het zomaar mijn Valentijn kunnen zijn :shifty: :mrgreen: Maar nee ik was het echt niet.
En Lydia, die hormonen blijven lang een goed excuus hoor :lol: :-*
Gaat er nog iemand naar Roompot Weerterbergen volgende week?
Dan weten we dat alvast…
Wij dus wel… :dance: heb er zin in, even lekker weg met man en kind.
Doen we elk jaar rond deze tijd (rond trouwdatum).
@Kimmie1976 wrote:
Whoehahaha Hanneke dan had het zomaar mijn Valentijn kunnen zijn :shifty: :mrgreen: Maar nee ik was het echt niet.
En Lydia, die hormonen blijven lang een goed excuus hoor :lol: :-*
Ik zou bijna denken dat er dubbelgangers lopen in NV :shock: :lol: Nee ik weet dat er in NV 2 jongetjes lopen die op Valentijn lijken, ook met zo’n lekkere bos krullen :inlove: Was echt bizar toen ik ze een tijdje terug in Getsewoud zag :shifty: Maar ik heb geen idee hoe hun moeders eruit zien Maar wie weet zien we elkaar wel een keer in het echt, hoewel ik niet heel vaak in de Symphonie kom, doe meestal mijn boodschappen op het Händelplein en voor de grote winkels ga ik gek genoeg vaak naar Hoofddorp nog :think: Maar daar kunnen we elkaar volgens mij ook wel zien, al heb ik geen idee hoe jij eruit ziet :lol:
@Kimmie1976 wrote:
Ik zou bijna denken dat er dubbelgangers lopen in NV :shock: :lol: Nee ik weet dat er in NV 2 jongetjes lopen die op Valentijn lijken, ook met zo’n lekkere bos krullen :inlove: Was echt bizar toen ik ze een tijdje terug in Getsewoud zag :shifty: Maar ik heb geen idee hoe hun moeders eruit zien Maar wie weet zien we elkaar wel een keer in het echt, hoewel ik niet heel vaak in de Symphonie kom, doe meestal mijn boodschappen op het Händelplein en voor de grote winkels ga ik gek genoeg vaak naar Hoofddorp nog :think: Maar daar kunnen we elkaar volgens mij ook wel zien, al heb ik geen idee hoe jij eruit ziet :lol:
Ik ga mijn ogen extra openhouden :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Als ik in Nieuw Vennep kom, dan kom ik in de Symfonie, mijn vriendin woont er in de buurt. Meestal "doen"we dan de Hema, Xenos, en dan dat kinderzaakje buiten de Symfonie, ben even de naam kwijt :think: Ik vind het winkelcentrum best leuk daar, maar woon zelf in Leiden. Daar kun je echt uuuuren shoppen natuurlijk :inlove:
Hema doe ik ook wel daar en schoenenzaken :oops: Leiden ben ik nog nooit gaan shoppen, maar mss wel een goede voor een middagje winkelen binnenkort
Ja ik mag ook zeggen dat ik een kokker heb gespot (buiten de meetings on dan) :mrgreen:
Als iemand op MP mij mailt (en ook iets meeneemt) neus ik wel eens op hyves wat er bij mij aan de deur komt :oops: :shifty: :mrgreen:
En toen zeg ik haar bij mijn vriendin in de vriendenlijst staan, dus ik nieuwschierig gekeken en zag hele mooie kindjes, ik dacht die kent ze misschien wel van kok en ja hoor :mrgreen:
Amélie en ik hebben vandaag Chantal met Y.eline en M. gespot na de show van K3
Stond vandaag in het Sinthuis hier in de stad…allemaal kleine kids met de bijhorende papa’s en mama’s dus…
Dan vraag ik me ook altijd even af of…wordt dan altijd een beetje paranoide als ik Jo of Eli roep en iemand kijkt ineens om of strak mijn richting op…(alsof ik help! brand! roep :mrgreen: ).
Maar zie hier nooit foto’s van kids of mensen,laat staan dat ik namen onthoud van al die kids hier…dus zal iemand niet snel zien of herkennen…Jo en Eli daarintegen hebben wel herkenbare namen samen…
Het scheelt dat wij elkaar al een paar keer hebben gezien tijdens een meeting
Ik denk dat ik vandaag Victoria bij Nannietje ga spotten :mrgreen:
@Tante Soesa wrote:
Ik denk dat ik vandaag Victoria bij Nannietje ga spotten :mrgreen:
@faizaa wrote:
@Tante Soesa wrote:Ik denk dat ik vandaag Victoria bij Nannietje ga spotten :mrgreen:
En viel het mee Suus :mrgreen:
Fai is gewoon jaloers dat zij niet naar mijn Brabantse grapjes mag luisteren
@victoria wrote:
En viel het mee Suus :mrgreen:
Fai is gewoon jaloers dat zij niet naar mijn Brabantse grapjes mag luisteren
Kun jij hier ook melden dat je Victoria gaat spotten … hahahahha :lol: :lol: :lol: