KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

@Pitje27 wrote:

hier in de regio wonen toch wel wat kokkers.

maar meeste ken je al dus is het niet echt spotten vind ik…

wij spotten elkaar de volgende week waarschijnlijk toch, aan mijn voordeur :mrgreen:

@Cin. wrote:

@Pitje27 wrote:
hier in de regio wonen toch wel wat kokkers.

maar meeste ken je al dus is het niet echt spotten vind ik…

wij spotten elkaar de volgende week waarschijnlijk toch, aan mijn voordeur :mrgreen:

hihi dat klopt…

@Sweet-Love wrote:

@Mutsie86 wrote:
He elk jaar ben ik daar en dit jaar niet en nu heb ik jou gemist :lol:

Tss, we missen elkaar elke keer net hé! Of jij bent net geweest, of gaat die week niet of wat dan ook. Kom je wel eens op de juttersmarkt op dinsdag?

Nee, dinsdag is mijn werkdag.

We gaan wel heel af en toe op zaterdag naar de markt, kip halen :lol: :drool: Maar omdat het al minimaal 30 minuten rijden is gaan we niet zomaar, meestal combineren we het met de stad als we van alles nodig hebben. :thumbup:

Maar we komen elkaar heus wel een keer ergens tegen :lol:

Vandaag moest ik (natuurlijk) nog snel sint aankopen gaan doen. En rara wie kwam ik daar in de V&D tegen?

Fai, Az en S.anae. Fai zag er (zoals altijd) heel goed uit. S is een knappe meid van bijna 6. Jammer dat A.isah er niet bij was, de knuffelbeer. We hebben lekker even geklets, was super leuk om har te zien.

Wou dit even met jullie delen.

Iedereen een leuke sinterklaas gewenst.

Hier komt hij deze nacht, de tafel staat vol pakjes.

Groeten

Isle

Wahahahahahha zeiden we he… hihi… moeten we wel op kok plaatsen :mrgreen: …

Leuk joh, jou te zien… enne, jij zag er anders top uit hoor… (trut je kwam gewoon van je werk… :snooty: :mrgreen: )

Ik houuuuuuu van Maastricht… :inlove:

Maar was gezellig hoor, zo samen even hapje gegeten… top!!!

Daaaaaag lieve mede mei mama… :-*

Vandaag heb ik Cin. gespot met haar mams en haar 3 beauty’s :inlove:

Kleine Fay is :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Matsjo wrote:

Vandaag heb ik Cin. gespot met haar mams en haar 3 beauty’s :inlove:

Kleine Fay is :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :-*

Ik was trouwens ook weer helemaal verliefd op de kleertjes van Aukje!

Vond het zo leuk.

Maarre je hebt echt een geweldig mooi gezinnetje.

Ook jou kids zo anders (qua gedrag, karakter) maar zo aandoenlijk.

Bij jou de oudste wat rustiger en ingetogen, en de jongste uitbundig en hier de oudste juist uitbundig (soms a la stuiterbal) en de middelste rustiger.

:mrgreen:

Jaaaaa leuk die kleertjes he? I love 4FF :inlove:

Ja grappig inderdaad. Mats is inderdaad onze rustige dromer en Aukje onze kleine draak :mrgreen:

Ben benieuwd wat het karaktertje van kleine Fay wordt :wink:

aaaww jij heb kleine Fay al gezien hanneke? waaaahhhh ik wil ooook :inlove: :inlove: :inlove: ik spot hier zelden iemand, behalve af en toe pumba of pooh…

Kristalkindje :inlove:

Matsjo. Oh is dat daar van ja? Oh ja tuurlijk, nu weet ik ook waarom dat embleempje mij zo bekend voor kwam (heb 1 shirtje van 4FF).

Wel dure kleding, maar zo leuk!

Haha ik ben ook benieuwd naar het karakter van Fay straks :mrgreen:

Ik hoop een beetje tussen de boys in :wink:

grappige is dat ik dus in dezelfde regio woon, maar spot dus ook niemand, terwijl er toch veel hier wonen… :mrgreen:

Matsjo en ik gingen heel toevallig beide naar Monkey Town :mrgreen:

@kristalkindje wrote:

aaaww jij heb kleine Fay al gezien hanneke? waaaahhhh ik wil ooook :inlove: :inlove: :inlove: ik spot hier zelden iemand, behalve af en toe pumba of pooh…

En in maart kom ik bij je! :smiley:

Ik zag vandaag Bianca&? met haar man en 2 kindjes in de Ikea in Utrecht. Maar durfde haar niet aan te spreken :oops:

Haar jongste meisje stond zo lief in het pad te staan :inlove: :inlove: :inlove:

Haha jammer dat ik je niet gezien heb!! Wij zijn nu net 1,5 uur terug van Ikea :frowning:

@kiki1987 wrote:

Haha jammer dat ik je niet gezien heb!! Wij zijn nu net 1,5 uur terug van Ikea :frowning:

Wij waren er om 10:05 en om 10:50 zaten we alweer in de auto :mrgreen: M. werd mopperig en wilde eruit dus echt gehaald wat we moesten hebben en wegwezen haha.

Ohhh jammer! Volgende keer beter :wink:

Wij waren er toen net, ben eerst even naar de kapper geweest :smiley:

wij waren niet in de ikea maar wel op de meubel boulevard

Ook in de ochtend? Want wij zijn 's middags nog even terug gegaan. Nog even babyshoppen :inlove:

volgens mij

rond 13.00 tot 15.00

inderdaad ook baby shoppen

zijn jullie geslaagd?

wij wel