KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

Oooh die toiletjuffrouw, die is erg!! Chris had dus gepoept en moest een schone luier in de Hema. Dus na een verhaal van Marite over de “aardige” toiletjuffrouw NOT, was ik wel eens benieuwd.

Wat een type zeg! Ik betaalde netjes 20 cent en ze klapte de verschoontafel uit en er zaten allemaal poepvlekken op joh :shock: Dus ik zeg tegen haar dat het helemaal vies is en dat ik dat smerig vind. Zegt ze:

" Ooooh wat zijn er toch vieze mensen he! Bah!" En toen begon ze een heel verhaal over bloed op de muren en ongestelde vrouwen :shock: :shock:

Ik heb haar afgekapt en zei dat ik betaalde voor een schone verschoontafel en dat het niet alleen aan de mensen is om het schoon achter te laten maar ook aan de toiletjuffrouw.

En toen zei ze snibbig " Je zoon heeft gepoept he, je hebt toch wel zakjes mee ? Zo’n stinkende poepluier wil ik niet in de prullenbak, dat stinkt vreselijk!"

Ik heb haar een plastic zakje bij de kassa laten halen want ik had deze keer geen zakjes bij me.

Ik kan nog een heel verhaal houden over hoe het gesprek verder ging maar ik moet weg.

Vorige week zondag kwam ik Danielle (Danielle77) en haar gezin tegen bij de ingang van Blijdorp. Hoe toevallig!

Oehhh vandaag ben ik ook gespot door een kokker,

Althans ze herkende mijn kind :mrgreen:

Het was gezellig Marieke1978. En Stein ziet Roos helemaal zitten en vraagt of ze er volgende week ook weer is :mrgreen: :lol:

Hoho Roos is al vergeven aan mijn Timmetje hihihi

Maar dit MOET een gezellige ontmoeting zijn geweest! Mijn ontmoeting met Marieke is ook altijd erg gezellig! :mrgreen:

@Jannigje wrote:

Oehhh vandaag ben ik ook gespot door een kokker,

Althans ze herkende mijn kind :mrgreen:

Het was gezellig Marieke1978. En Stein ziet Roos helemaal zitten en vraagt of ze er volgende week ook weer is :mrgreen: :lol:

Finley heeft een kus gegeven aan Jasmijn :inlove:

@Karin2 wrote:

Oooh die toiletjuffrouw, die is erg!! Chris had dus gepoept en moest een schone luier in de Hema. Dus na een verhaal van Marite over de “aardige” toiletjuffrouw NOT, was ik wel eens benieuwd.

Wat een type zeg! Ik betaalde netjes 20 cent en ze klapte de verschoontafel uit en er zaten allemaal poepvlekken op joh :shock: Dus ik zeg tegen haar dat het helemaal vies is en dat ik dat smerig vind. Zegt ze:

" Ooooh wat zijn er toch vieze mensen he! Bah!" En toen begon ze een heel verhaal over bloed op de muren en ongestelde vrouwen :shock: :shock:

Ik heb haar afgekapt en zei dat ik betaalde voor een schone verschoontafel en dat het niet alleen aan de mensen is om het schoon achter te laten maar ook aan de toiletjuffrouw.

En toen zei ze snibbig " Je zoon heeft gepoept he, je hebt toch wel zakjes mee ? Zo’n stinkende poepluier wil ik niet in de prullenbak, dat stinkt vreselijk!"

Ik heb haar een plastic zakje bij de kassa laten halen want ik had deze keer geen zakjes bij me.

Ik kan nog een heel verhaal houden over hoe het gesprek verder ging maar ik moet weg.

Ooooh dat meen je niet?! :shock:

Wat erg! :naughty:

Jaaaaaaaaaaaaaa ik zag Jannigje, keek om me heen en herkende Stein maar ook direct Finnley. Wat een mooie mannetjes :inlove: :inlove:

Jasmijn vond Finnley erg aantrekkelijk haha.

Roos vond het ook erg gezellig met Stein en wil nog wel een keertje weer met Stein spelen en zwemmen.

Lol, ik moet van der intypen van dominoo? en olifantenglijbaanen met Stein getrouwd whahahaha :inlove:

Was leuk met je te kletsen, en uiteraard ook met Lenie.

:-* kabouter, Roos heeft het ook nog steeds over Tim, mijn vriend zegt ze dan! :inlove:

vorige week zondag zag ik Mar10e in Leiden lopen met haar 3 kinderen

ik was toen aan het werk op de braderie 8)

@Marieke1978 wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaa ik zag Jannigje, keek om me heen en herkende Stein maar ook direct Finnley. Wat een mooie mannetjes :inlove: :inlove:

Jasmijn vond Finnley erg aantrekkelijk haha.

Roos vond het ook erg gezellig met Stein en wil nog wel een keertje weer met Stein spelen en zwemmen.

Lol, ik moet van der intypen van dominoo? en olifantenglijbaanen met Stein getrouwd whahahaha :inlove:

Was leuk met je te kletsen, en uiteraard ook met Lenie.
Dominoo?? Geen idee… hihihhiihihi maar die 2 kletsen net zo veel volgens mij.

Jaaaa Stein zegt dat ie getrouwd is op de olifantenglijbaan :mrgreen: :lol: Toen we toen gingen lachen ging ie blozen

Hahaha zouden ze stiekem elkaar het jawoord hebben gegeven? :mrgreen: :inlove:

Tis een leuk zwembad dus we komen zeker vaker.

Ik ben op vakantie op Terschelling gespot door suusje :smiley: was erg leuk dat ze me aansprak!

Ik heb op vakantie Longlegs en Mex gespot … en het leuke eraan is … dat ze gewoon speciaal voor mij naar de Ardennen gereden zijn (4,5 uur rijden) en ik wist er helemaal niks van. :mrgreen:

Ze zijn er blijven slapen en we hebben het super gehad!!!

Top meiden. :-*

Leuk al die kokspotters, moet ook wel zeggen dat als ik ergens ben ik altijd kijk of ik iemand herken haha :lol:

Ik ook, maar hier in België weinig kans op Nederlandse kokkers tegen te komen. :lol:

Nou er zijn toch ook wel aardig wat belgen hier of heb je die allemaal al eens gespot?

@Ilse81 wrote:

Ik ook, maar hier in België weinig kans op Nederlandse kokkers tegen te komen. :lol:

Ben net terug van een weekendje Geel, dus het is zeker mogelijk!!

Heb alleen niemand gespot daar…

iedere vrouw die ik zie met kinderen vraag ik me af …

zouden die nou ook op KOK zitten …

heel in het begin toen ik me aanmeldde hier heb ik een oproep geplaatst voor dames uit mijn plaatsje … maar er is niemand hier die in papecity woont :cry: :? ik heb niks te spotten !!!

@nathaliehvdominique wrote:

iedere vrouw die ik zie met kinderen vraag ik me af …

zouden die nou ook op KOK zitten …

heel in het begin toen ik me aanmeldde hier heb ik een oproep geplaatst voor dames uit mijn plaatsje … maar er is niemand hier die in papecity woont :cry: :? ik heb niks te spotten !!!

dat heb ik nou ook zeker als ik ergens ben waar veel moeders zijn

efteling of zo

@Marieke1978 wrote:

Nou er zijn toch ook wel aardig wat belgen hier of heb je die allemaal al eens gespot?

twee tijdens een meeting :mrgreen:

de rest woont te ver weg :frowning: